Ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:52 schreef SCH het volgende:
Dit was toch die hele dikke met de SCHildklier?
dat is uit medelijden, je dacht toch niet dat ze een kans maakt om te winnen, hoe goed ze ook zingt. (niet lullig bedoeld want het was een schatjequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:52 schreef SCH het volgende:
Dit was toch die hele dikke met de SCHildklier?
Geweldig dat ze door is, dat doet Gordon dan weer heel goed. Die zure bek van Jerney was ook goud waard.
Maar wat een hypocriete voice-over: "Bewijst maar weer dat Idols niet op uiterlijk let" terwijl er 100 nogal matige grappen over dikkerdjes voorbijkwamen.
quote:Voor een auditie is het belangrijk een liedje te kiezen dat bij je past. Brenda heeft gekozen voor ‘Torn’ van Natalie Imbruglia. “In dit nummer zitten hoge noten en lage noten. Door die te zingen kan ik de jury laten ziet wat ik in huis heb”, verklaart de zangeres haar keuze.
Brenda gaat er niet vanuit dat ze in de Liveshows van Idols terecht zal komen. “Ik denk dat de jury naar het uiterlijk gaat kijken en dat het daar voor mij ophoudt. Een Idol heeft een goed uiterlijk én een goede stem. Een mager persoon past beter in het plaatje van een idool dan een voller iemand”, voorspelt Brenda.
De 17-jarige Idol-kandidaat verwacht niet heel veel van haar deelname aan de Audities. Ze heeft dan ook een andere droom voor de toekomst achter de hand: “Ik wil internationaal topvisagist worden. Vandaag komt mijn ervaring met visagie trouwens goed van pas. Het is vannacht nogal laat geworden, vanwege de verjaardag van mijn beste vriendin. Ik heb mijn wallen nu een beetje kunnen camoufleren.”
Tegen de verwachting van Brenda in, vindt de jury dat ze een plek verdient in de Theaterronde.
Zit er weer eens iemand met dikke tieten bij is het weer niet goed.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:33 schreef bijdehand het volgende:
Vond die inkijk niet zo lekker...
Daar hou ik ook niet vanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zit er weer eens iemand met dikke tieten bij is het weer niet goed.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 08:46 schreef Woelli het volgende:
Ze was wel niet goed, maar en geen kleding smaak
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |