* teddybeer toegooitquote:
Teddyberen knuffelen niet terug.quote:
ik weet niet of ik daar blij van wordt hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:01 schreef Soempie het volgende:
Je bent bijna jarig.![]()
Ik moet ook nog een cadeaulijstje maken voor Sinterklaas.![]()
AU!quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
* iamredleader gooit nu Etcetera naar Soempie *
zo, knuffelen!
Hoezo niet?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:02 schreef Etcetera het volgende:
ik weet niet of ik daar blij van wordt hoor
al dat gedoequote:
Ja..quote:
kom je nu meequote:Op zondag 28 oktober 2007 17:07 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader gooit ook een handvol kussens richting de "technisch-doende dames" *
Ik doe altijd het eerste rondje wel en dan verder: 'je weet waar het staat'quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
al dat gedoemoet ik voor hapjes zorgen. en voor taart. en er komt toch bijna niemand
![]()
en ik moet dan helpen met koffieen hapjes
enzo, ik vind dat als ik jarig ben ik geen ruk hoef te doen. maar dat werkt niet zo bij ons geloof ik
![]()
daar doen m'n ouders moeilijk overquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik doe altijd het eerste rondje wel en dan verder: 'je weet waar het staat'![]()
Maarja, dat is alleen bij vrienden. En bij m'n familie kom ik daar trouwens ook nog wel mee weg.![]()
Ja, dat snap ik. En ik zeg dus dat het dan het omgekeerde resultaat geeft OMDAT sommige programmas dat zelf al doen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit waren de algemene printer-settings, dus of ik vanuit Opera of Word iets print, die optie is aanwezig
Heb je de film Rent a Friend ooit gezien? Dat was een mooi concept voor zulke dingenquote:
Wat denk je dat m'n vrouw daarvan denkt? iamredleader tussen de kussens en twee knuffelende vrouwen?quote:
je gooide mij naar soemp, niet jezelf tochquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat denk je dat m'n vrouw daarvan denkt? iamredleader tussen de kussens en twee knuffelende vrouwen?
![]()
* iamredleader gooit Nembrionic in de strijd *
![]()
Pas je wel op je rug kerel?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat denk je dat m'n vrouw daarvan denkt? iamredleader tussen de kussens en twee knuffelende vrouwen?
![]()
* iamredleader gooit Nembrionic in de strijd *
![]()
Ligt helemaal aan de sfeer natuurlijk. Als er verre familie op m'n verjaardag komt dan serveer ik wel zelf alles.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daar doen m'n ouders moeilijk over
sowieso, moet je verplicht gezellig doendaar hou ik niet van
terwijl het wel altijd gezellig wordt hoor
Niet gezien en volgens mij spreekt dat concept me ook niet aan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je de film Rent a Friend ooit gezien? Dat was een mooi concept voor zulke dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |