staat op lijstjequote:Op zondag 28 oktober 2007 17:46 schreef Soempie het volgende:
Ik vond 'met mij gaat alles goed' van Jan Simoen een mooi boek.![]()
ditoquote:
kan niks garanderenquote:
Welk fragment?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:52 schreef Etcetera het volgende:
ditoen heb een fragment gelezen, en was wel al benieuwd hoe het verder ging
Ik heb liever helemaal geen cadeausquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar ik wil geen spullen voor m'n uitzet![]()
ik wil dingen krijgen die ik leuk vind
en de term uitzet past daar niet bij hoor
Jep, nouja ik heb eco wel goed geleerd voor een voldoende nu denk ik.quote:
Dat is veel.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:04 schreef Nesle het volgende:
[..]
Jep, nouja ik heb eco wel goed geleerd voor een voldoende nu denk ik.
Ik moet nog.... 9 tentamens, 8 deze week en die maandag er na nog 1en heb er vrijdag al 2 gehad.
![]()
Nee, kan ik niet. Ik hecht ook helemaal geen waarde aan cadeautjes. Ik vind het vele malen belangrijker dat men mij op mijn verjaardag zelf feliciteerd. Alleen dát al vind ik een gebaar meer waard dan de meeste cadeaus.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:07 schreef Soempie het volgende:
't gaat om het gebaar, toch? Doe dan enthousiast over het gebaar.
Maar dat maakt het een stuk gemakkelijker natuurlijkquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:17 schreef Soempie het volgende:
Ik hoef ook geen cadeautje, maar ik vind het wel leuk.En de mensen die me een beetje kennen kunnen ook moeilijk fout zitten met cadeautjes. Ik vind zoveel dingen tof.
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat maakt het een stuk gemakkelijker natuurlijk
Jazeker, maar dat soort dingen valt in de categorie die ik eerder noemde: "er zijn maar 2 of 3 mensen die..."quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:27 schreef Soempie het volgende:
Of een tof bordspel, kaartjes voor een concert, ...![]()
het is dan ook een kutzenderquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het gaat meer om het feit dat ze geen playlist online hebben![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |