misschien krijgt ie ook nieuwe tieten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:51 schreef avonne het volgende:
bedankt voor de antwoorden.
Ik hoop dat we er nog achter komen waarom Huub zo vrolijk is. De kwestie waarom hij boos was, is tamelijk fundamenteel. Dat maak je, denk ik, niet goed met een cadeautje of zo.
Ja, of hij mag Eric nog eens pijpen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:52 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
misschien krijgt ie ook nieuwe tieten?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:54 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, of hij mag Eric nog eens pijpen.![]()
De reden waarom Huub boos was is niet zo moelijk te beantwoorden. De hele groep heeft moeite gedaan om Dennix weg te stemmen en op het laatste moment gooit iemand van het hokje roet in het eten door N de vrije hand te geven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:51 schreef avonne het volgende:
Ik hoop dat we er nog achter komen waarom Huub zo vrolijk is. De kwestie waarom hij boos was, is tamelijk fundamenteel. Dat maak je, denk ik, niet goed met een cadeautje of zo.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:56 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
brrrrrrr eng he homo s en bisexuelen![]()
Natuurlijk veranderd hij niet.... hij zou toch na donderdag meer van zich laten zien? Bij de eettafel was gewoon de echte 0. Ik snap dan ook niet dat niet alle ballen op hem en Natia gaan. Persoonlijk vind ik het tempo veel te laag. Waarom zouden hun tweetjes mogen genieten in de kooi? Laren ze eerst maar presteren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:52 schreef coldstar het volgende:
Ik vraag me steeds af wat en hoe Dennis zou moeten veranderen. Volgens mij is het echt heel moeilijk iemands karakter te veranderen.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:58 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee zo ver wil ik niet gaan. De pot verwijt de ketel als hij zwart ziet
![]()
misschien is het pannekoekje wel ontslagenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:51 schreef avonne het volgende:
Zou dat hokje nou ook roet in het eten gegooid hebben toen Lieke tot 2x toe Huub erin gehouden heeft ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
De reden waarom Huub boos was is niet zo moelijk te beantwoorden. De hele groep heeft moeite gedaan om Dennix weg te stemmen en op het laatste moment gooit iemand van het hokje roet in het eten door N de vrije hand te geven.
Zoals Huub zei: 3 generaals zijn het er mee eens en de 4e generaal beslist anders.
nog eens? was er dan al een eerdere keer?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:54 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, of hij mag Eric nog eens pijpen.![]()
Ik vind ze helemaal niet eng, het is meestal prettig gezelschap.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:56 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
brrrrrrr eng he homo s en bisexuelen![]()
Jazekerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:03 schreef gomi het volgende:
[..]
nog eens? was er dan al een eerdere keer?
Ik snap je vraag niet, kun je deze wat toelichten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zou dat hokje nou ook roet in het eten gegooid hebben toen Lieke tot 2x toe Huub erin gehouden heeft ?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:03 schreef gomi het volgende:
[..]
nog eens? was er dan al een eerdere keer?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet, kun je deze wat toelichten?
Duidelijk antwoord op een niet zo'n moeilijke vraag,m.a.w. laat maar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:11 schreef coldstar het volgende:
Ik vraag me af of dat hokje dit zoals jij dat noemt, dit bij iedereen doet.
Misschien moeten we even wachten op de darkside van coldstar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |