Precies, en Gordon heeft al helemaal geen recht van spreken. Of gelden er gewoon andere regels voor vrouwenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:45 schreef N.icka het volgende:
Belachelijk wat ze weer laten uitsralen naar meisjes , dik is slecht en dus wordt je daar op afgerekend. Walgelijk
http://forum.fok.nl/rde/list_new_topicsquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:47 schreef Together het volgende:
Hier verder dus. Waarom staan topics niet meteen in de topiclist.![]()
Volgens mij stemde hij voor doorgaan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:47 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Precies, en Gordon heeft al helemaal geen recht van spreken. Of gelden er gewoon andere regels voor vrouwen![]()
Dat is al heel lang. Met een ctrl-F5 zie je hem wel als het goed is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:47 schreef Together het volgende:
Hier verder dus. Waarom staan topics niet meteen in de topiclist.![]()
Ze heeft zeker een goeie stem. Hoe durft Gordon, alsof hij volle zalen trekt met zijn uiterlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:45 schreef octopussy het volgende:
hoe zorg je ervoor dat iemand gaat crashdieten. Alsof Gordon zo'n goddelijk lijf had/heeft. Miss Piggy heeft wel een prachtige stem!
Moet wel. Anders vind ik het ruk. Rotte vis jury. Lekker puhquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:46 schreef --Globe-- het volgende:
Ze gaat vast nog wel door.
Ja, die was wel erg blij met zichzelf, dat hoertje.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:47 schreef Darklight het volgende:
En wat een irritant mens, die andere in dat jurkje
Niet hier, bedoel ik. En wat is FOK! vreselijk traag.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics
ja was ook geen ideaal jurkje idd!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:46 schreef Bluezz het volgende:
Ze gaat vast wel door
En dat tuniekje maakt ook erg dik
Maar hij noemde haar miss piggyquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:47 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Volgens mij stemde hij voor doorgaan?![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:49 schreef octopussy het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom je met een maatje meer ineens geen idool meer kan zijn. Als die meid lekker in haar vel zit en verder gezond is denk ik dat ze een beter rolmodel is dan menig slank bakvisje.
Wat een gezeik weer. Ken je Gordon pas sinds Idols ofzo?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:50 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Maar hij noemde haar miss piggy![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is hier nou mister piggy?
Rustig maar, ze mag door.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:50 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Maar hij noemde haar miss piggy![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |