Zet een clip op Youtube en open een topic. Wij zijn de jury.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:32 schreef Logician het volgende:
Is er al een Fok! Idols? Ik wil meeeeeeeeeeedoen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jah dat telt niet he, jij hebt connecties met ervaring![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zet een clip op Youtube en open een topic. Wij zijn de jury.
Ze vonden haar lief en ze zong redelijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:35 schreef Tammymara het volgende:
Hebben ze dat grietje met die rood witte stippeltjesjurkje nou doorgelaten omdat ze zo zielig was? Zo goed zong die toch helemaal niet ? ik was even plassen, kom terug en hoor dat ze door is.....
Ja dat lief zal best maar verkoopt Lief ook plaatjes en hangen ze "lief"ook op posters?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze vonden haar lief en ze zong redelijk.
ik ben het met je eens. vorige week was een teleurstellende aflevering, maar deze week maakte dat goed. Ze lieten deze week ook een aantal goede kandidaten zien, wat het leuker maakt om naar te kijken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:39 schreef Cee het volgende:
Omdat de aflevering van vorige week zo vies tegenviel, had ik 'm vandaag opgenomen en net teruggekeken zodat ik door de reclame heen kon zappen
- wat een leuke aflevering/goede kandidaten/verrassende wendingen dit keer!![]()
![]()
Het was hier ook gezellig tijdens de reclames hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:39 schreef Cee het volgende:
Omdat de aflevering van vorige week zo vies tegenviel, had ik 'm vandaag opgenomen en net teruggekeken zodat ik door de reclame heen kon zappen
- wat een leuke aflevering/goede kandidaten/verrassende wendingen dit keer!![]()
![]()
Als het goed is kun je alles terug kijken hoor. Weet je welk liedje hij zong? 06900 kan dat zoekding van idols niet vinden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Jammer dat niet alle audities online staan (of nog niet), want ik zou de hele auditie van een jongen waarvan ik de naam niet kan verstaanwel willen terugzien. Kandidaatnummer 06900 (dacht ik) en in de online-uitzending ongeveer op 43:22 te zien.
Ik ben eigenlijk van plan dit jaar alleen al de voorrondes bekijken, die vind ik leuker dan die latere afvalrace met nog maar een paar kandidaten waar je dan opeens toch een voorkeur voor krijgt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:54 schreef soylent het volgende:
Ik love nog niemand dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |