liever nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:22 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij kent haar?!?!
Mag ik je aanraken n betasten?
En dat is het meest ware wat ik vandaag heb gehoord!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdàt ze dik is.
Een mooie bezienswaardigheid voor bij de theaterronde.
Ik ben nog niet overtuigt, mop. Zoals vorige week, Babs, ze kijken niet door hun standaard liedjeskeuze heen. Maar ach, misschien weten ze me nog te verbazen. Denk het niet. Dit is meer een dikke mensen zijn toch loik-campagne. Nadat ze net zijn afgefikt. Achquote:
Babs was nou niete cht een hoogstaande auditiequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigt, mop. Zoals vorige week, Babs, ze kijken niet door hun standaard liedjeskeuze heen. Maar ach, misschien weten ze me nog te verbazen. Denk het niet. Dit is meer een dikke mensen zijn toch loik-campagne. Nadat ze net zijn afgefikt. Ach
ja, daar was ik nog niet aan toe gekomen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:25 schreef Peter6000 het volgende:
@HuubTuub: dat Amy Winehouse mag ook doorgestreept worden in je sign.
off-topic, maar Paul Potts zingt echt geniaal! Echt 1 van de beste stemmen die ik ooit gehoord hebquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bij muziek maken gaat het toch niet om het uiterlijk. Bij muziek gaat het om de zang. Waarom denk je dat Kurt Nielsen en Paul Potts al dit soort talentenjachten hebben gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |