abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205006
In mijn omgeving hoor ik iedereen zeggen: Sabine is een kutwijf! Maar zijn ze er bij Veronica al achter hoe je het oplost als het grootste deel van Nederland tegen je is. In het huis zit ze nog beschermd, maar als ze na vanaovond weer vrij is zal ze al die reacties van het Nederlandse publiek aanhoren. Is een mens daar sterk genoeg voor? Ik verwacht dat Sabine onverantwoorde zware tijden te wachten staan.

wat vinden jullie?

veel plezier
pi_205007
niet als afzeikactie bedoelt, meer als opbouwende kritiek:

Lees in topic 1000 en forum opdelen (oid) over de problemen met de vele topics. Dan zie je in dat het openen van een topic over elke gedachten gang, die voor jou nieuw is, door anderen misschien al geopperd is, of aansluit bij een andere en daarvoor hoef je dus de lijst niet nog langer te maken.

Zoals ik al zei, gewoon een opvoedkundige duw in de richting tot sociaal forumgedrag.

pi_205008
ik snap het, sorry allemaal
veel plezier
pi_205009
kijk: een Newby met een goed gevoel voor proporties: hij snapt het na een keer, zo kan het ook: veel forumplezier!
pi_205010
Ach ik zou graag het nationale pispaaltje willen zijn.Onze lieve bientje komt namelijk als ze zometeen het huis uit wordt gegooid,in een heeeeel gespreid bedje terecht.Onzs lieve bientje hoeft namelijk totaal niet wakker te liggen van die kwart miljoen.Ze erft namelijk miljoenen als haar ouders overlijden.En ze leeft nu al in weelde,ze is gaan werken omdat ze zich een beetje verveelde.Ook Bart maakt geen schijn van kans als ie uit het bb huis komt.Eeen van haar vriendinnen vertelde namelijk dat ze niet geintereseerd is in een man die van baan naar baan fladert.Ze is een bepaalde luxe gewend,en daar kan ze niet meer buiten.
Uit zeer betrouwbare bron de STORY Maar er zal vast wel een bron van waarheid zitten,toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')