Herstel: Brian gooit de lades van Amanda leeg omdat ze nooit iets kan vinden, in dit geval een stopwatch.quote:
St. BRian mag wat mij betreft in de stront zakken maar hij heeft in dit geval wel gelijk. De kasten van Amanda zijn een enorme bende, een zwijnenstal is er proper bij, blég vies kind. En zij durft te zeggen dat Lieke vies is.......quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:04 schreef Stupidisco het volgende:
Heb het idee dat Brian zich steeds meer irriteerd aan Amanda omdat ze zich (vaak) als klein kind gedraagt
Vraagje?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
St. BRian mag wat mij betreft in de stront zakken maar hij heeft in dit geval wel gelijk. De kasten van Amanda zijn een enorme bende, een zwijnenstal is er proper bij, blég vies kind. En zij durft te zeggen dat Lieke vies is.......![]()
Dat beweren ze wel maar ik kan met dat nauwelijks voorstellen, dat doet toch niemand????quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:10 schreef Borga het volgende:
[..]
Vraagje?
Gebruikt Lieke de tandenborstels van de andere bewoners?
nee natuurlijk niet, dat is iets dat Amanda in de wereld heeft geholpenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:10 schreef Borga het volgende:
[..]
Vraagje?
Ze heeft ze wel een keer langs de rand van het toilet gehaald.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:10 schreef Borga het volgende:
[..]
Vraagje?
Ik zie het al weer. Nadia voor de spiegel bezig met haar uiterlijk en Dennis onder de zonnebank bezig met zijn uiterlijk. DGK van nu.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:09 schreef Kinga het volgende:
holy shit, check die zwarte benen van dennix!
[ afbeelding ]
Dat was na het paardenbak incident en ik kan me niet voorstellen dat het hokje dat niet gezien heeft. BTW, dat heeft niemand gezien, streamers ook niet. Ik denk dat het een stoer verhaal van Lieke is , meer niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze heeft ze wel een keer langs de rand van het toilet gehaald.
Dan is het goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze heeft ze wel een keer langs de rand van het toilet gehaald.
heeft ze dat overigens zelf uitgesproken ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was na het paardenbak incident en ik kan me niet voorstellen dat het hokje dat niet gezien heeft. BTW, dat heeft niemand gezien, streamers ook niet. Ik denk dat het een stoer verhaal van Lieke is , meer niet.
Geen idee, misschien weet schatje dat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:18 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
heeft ze dat overigens zelf uitgesproken ?
quote:
Ik heb het gelezen in een van de vorige cossen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, misschien weet schatje dat.![]()
Dus Lieke heeft het zelf verteld of kwam dat verhaal weer van Amanda?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen in een van de vorige cossen.
Dat loopt ze al die weken al te verkondigen.. Luc is alleen een flirt (verhaallijn) verder niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:23 schreef akveor het volgende:
Ik miste in deze COS dat Nadia net tegen 0 heeft uitgesproken: Ik hou niet van Luc ofzo....
Zal ze wel vaker gezegd hebben maar vond het kenmerkend.
Lieke wat ik ervan heb begrepen. Huub vond het geloof ik ook wel een strakke actie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus Lieke heeft het zelf verteld of kwam dat verhaal weer van Amanda?
ik heb het ook gelezen in een van de voorgaande cossen maar vraag me dus af of het echt waar is of dat iemand hier dat verzonnen heeft.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen in een van de vorige cossen.
Die 2 staan bij mij en meerdere users op negeren dus zul je wel meer missen van wat er tussen die 2 gezegd wordt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:23 schreef akveor het volgende:
Ik miste in deze COS dat Nadia net tegen 0 heeft uitgesproken: Ik hou niet van Luc ofzo....
Zal ze wel vaker gezegd hebben maar vond het kenmerkend.
Huub maakte daarover een opmerking in een ruzie. Was niet helemaal duidelijk voor mij wat hij precies bedoelde.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus Lieke heeft het zelf verteld of kwam dat verhaal weer van Amanda?
Hij is ineens zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk was hij ooit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:35 schreef Stupidisco het volgende:
Huub heeft dus gesprek gehad achter...aangezien die nu ineens door de zure appel is.
Hij is hopelijk ook weer lief tegen Lieke.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is ineens zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk was hij ooit.![]()
![]()
![]()
En vice versa.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij is hopelijk ook weer lief tegen Lieke.![]()
Brian is ook niet echt duidelijk. Conyo bo Mama heeft het ook tegen haar gezegd maar ze wil het niet horen.quote:
Dat is dan ook wel Bwian zijn specialiteit, 'niet duidelijk zijn''quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian is ook niet echt duidelijk. Conyo bo Mama heeft het ook tegen haar gezegd maar ze wil het niet horen.
Bedankt, Die had ik gemistquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:50 schreef beequeen het volgende:
Brian : Je hoeft er niet zo zwaar aan te wegen.![]()
Nee klopt Amanda, ik ben niet eerlijk naar jou toe en gebruik je alleen maarquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:56 schreef Stupidisco het volgende:
denkt Amanda nou echt dat Nadia zou toegeven dat ze niet te vertrouwen is....hoe naief
Welke uitspraak ??quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:04 schreef Stupidisco het volgende:
haha, te laat met de SL...Brian had de uitspraak al gedaan
Wat dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:04 schreef Stupidisco het volgende:
haha, te laat met de SL...Brian had de uitspraak al gedaan
ik heb geen streams, worden echt de camera's weggedraaid als nadia dat zegt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die Naad maakt het voortaan helemaal bont: Gaat naar de plee en commandeert de regie dat ze de camera weg moeten draaien.Waar bemoeit ze zich mee de trut.
![]()
Die hoek was iig bij mij niet in beeld.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:07 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb geen streams, worden echt de camera's weggedraaid als nadia dat zegt?
Wat stond daar nou? ik zag alleen 'woorden'quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:05 schreef riri het volgende:
meteen een waarschuwing op het scherm
Daar weet Brian alles van!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:04 schreef uniekhoorn het volgende:
SL
Amanda: Als Nix en Huub een grote vechtpartij krijgen, dan gooien ze er echt niet alletwee uit.
Brian: Als het niet op internet is, dan niet.
Die namen gewoon niet meer noemen.Helpt al een stukquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:16 schreef diedirk het volgende:
Heb ff een tijdje niet gekeken , maar begrijp dat die kut nep soapie relatie tussen Nadia en dennis nu nog niet is agelopen?!!!
FEBO ze maken jullie show echt kapot ,mensen haken met bosjes af nu!
Op tv en streams
Wat ik eruit begrijp is dat, zolang Luc in dat hok zit, N niks kan/mag beginnen met D omdat dan de verhaalllijn van Luc ten einde is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:16 schreef Clank het volgende:
Nadia en Dennis weten allebei hoe het zit.. ze kunnen het niet uitspreken.
Mijn mening.. in de villa kunnen ze geen relatie meer hebben (vanwege de verhaallijn) maar de relatie is wat Dennis betreft niet écht verbroken. Nadia speelt het spel zoals het van haar verwacht wordt.. Dennis snapt er geen hol meer van. (ik ook amper...)
Same herequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat is zo raar......
Huub heeft weer zin en vertrouwen, dan krijg ik dat ook![]()
Ik vind trouwens dat dit erg goed gaat in de COSquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die namen gewoon niet meer noemen.Helpt al een stuk![]()
Zo is het ongeveer. En Dennis snapt er geen biet van.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik eruit begrijp is dat, zolang Luc in dat hok zit, N niks kan/mag beginnen met D omdat dan de verhaalllijn van Luc ten einde is.
Eerst de release van de single van Luc door Talpa Music, dan Luc weg, simpel toch?![]()
typish stalkers gedrag.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:21 schreef Clank het volgende:
Dennis is er van overtuigd dat de gevoelens van Nadia voor hem nog onverminderd zijn.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:08 schreef ThomasSlayer het volgende:
dewerelddraaitdoor@vara.nl
Geachte redactie ,
Heel leuk hoor zo'n winnaars feestje .
Maar wat is het nog waard als blijkt dat Huub (bewoner van de Gouden Kooi) met 10% van de stemmen er vandoor gaat ?
Mathijs achter laat als net tweede of mischien wel derde?
Dat moet zelfvernoemd sportgek toch vervelend vinden, niet?
In afwachting van jullie re(d)actie ,
Of ze Grieks eten wilde en dan Amanda en Brian al ja hadden gezegd, terwijl dat niet zo was maar ja het moet met meerderheid van stemmenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:25 schreef miesy het volgende:
wat zei jaap nou net tegen N & D?
Dit hbben ze al zo vaak zo gedaan. Ze spelen het dan gerust ook 10 keer op een dag. Walgelijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:25 schreef AnTjUh het volgende:
wat nep dat gesprek tussen nadia en dennis zeg bah
elke x gaan ze lachen midden in het gesprek![]()
oh, ok....thanks!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Of ze Grieks eten wilde en dan Amanda en Brian al ja hadden gezegd, terwijl dat niet zo was maar ja het moet met meerderheid van stemmen
Waarom staan stream 1 en 2 eigenlijk op een lege slaapkamer?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:22 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat dit erg goed gaat in de COS![]()
Leest een stuk prettiger. We kunnen het !![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom staan stream 1 en 2 eigenlijk op een lege slaapkamer?
Nu je het zegt... totaly emptyquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zullen we afspreken het totaal niet meer over ze te hebben.?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Mogen Nix en Nada van de streams? Ze vervuilen het beeld
Mijn lief begrijpt ook niks van DGK, en op dit moment nog minder van mij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:39 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG mijn man begint over Nix (hij zag hem op de streams) zegt ie: Dat vind ik wel een winnaar, hij komt goed over op tv, leuke vent...
Dus ik word behoorlijk boos, begint hij te lachen![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:39 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG mijn man begint over Nix (hij zag hem op de streams) zegt ie: Dat vind ik wel een winnaar, hij komt goed over op tv, leuke vent...
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ga me maar vastbijten in deze optie.. dat maakt het leven weer dragelijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:29 schreef neehe het volgende:
Het zal me niets verwonderen als Nix of Naad vandaag of morgen de kooi uitgezet wordt.
Misschien komen ze wel met dat briefje dat Naad aan Amandel en Brian gegeven heeft.
Huub is niet voor niks weer zo vrolijk en vol vertrouwen.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of een willekeurige cap.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:44 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Laat em filmpjes zien "wil je me ajb niet wegstemmen, jank."
![]()
OMG BQquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of een willekeurige cap.![]()
[ afbeelding ]
Nadia schermt voortdurend met achter als het iets is wat in haar nadeel kan uitpakken. Ze kan ook zeggen dat ze met 0 naar bed moest van achter, want waarom zou het ene wel en het andere niet moeten van achter denk ik dan. Ze moeten haar allemaal gaan negeren met haar gedraai.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:41 schreef neehe het volgende:
Ze mogen geen relatie hebben van achter, dus luisteren ze maar, wat voor karakter heb je dan ?
Naad gaat lekker bij LL in bed omdat achter dat wil, en Nix vindt dat nog goed ook, Nix is een pimp tegen wil en dank.
En Naad is het hoertje wat precies doet wat achter haar opdraagt.
Wat een reality programma en wat een losers.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of een willekeurige cap.![]()
[ afbeelding ]
Als je niet doet wat achter zegt, dan ga je dezelfde weg als Sylvia, game over.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:50 schreef riri het volgende:
Hoezo iets van achter opgedragen krijgen?
Als je niet wilt hoeft je niemand op te volgen hoor....
Van wie niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda mag geen sterke drank meer.....
Amanda: Ja maar als je sterke drank mixt met frisdrank dan is het toch geen sterke drank meer.
Ja, lager kan niet !quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:53 schreef arneaux het volgende:
Omg. Ik heb voor het eerst de streams gekocht. Een dieptepunt in mijn bestaan..
Zwakkelingquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:53 schreef arneaux het volgende:
Heerlijk dat je hier in blijft geloven, keep up the good faith.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:50 schreef riri het volgende:
Hoezo iets van achter opgedragen krijgen?
Als je niet wilt hoeft je niemand op te volgen hoor....
Denk van achter maar misschien ook wel van Brian... geen ideequote:
Zeg maar tegen je Ventje dat hij EEN GOED MENS is en dat hij het WEL doorheeft !!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijkt ie op je man?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom nu pas?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:53 schreef arneaux het volgende:
Logopedist. Is slecht voor haar stembanden. Maar ze vergeet die shotjes van de afgelopen feestjes zekerquote:
Sure, goeie voorbeelden zijn Eric en Syl.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:58 schreef riri het volgende:
Niemand kan je dwingen een weg in te slaan die jij zelf niet wilt...je bent juist sterk als je dat niet doet...je eigen verhaallijn maken is het beste...als je daar sterk in bent stuurt niemand je weg
een slappeling blijft sowieso nergens
Nee man, dat deed hij om te pesten omdat ik soms rare kreten over DGK zeg, hij volgt het zelf niet....quote:
Ik heb ook pas sinds kort streamsquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom nu pas?Het programma is volledig down the drain en jij koopt streams.
![]()
![]()
Ach, colleges die ik moet volgen, een sociaal leven wat ik wil onderhouden, dat soort dingen allemaal. Waarschijnlijk kan ik met de maand streams die ik nu gekocht heb de gehele DGK periode uitzitten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom nu pas?Het programma is volledig down the drain en jij koopt streams.
![]()
![]()
Dank dank dank.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:02 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik heb ook pas sinds kort streamsIk vind het pas leuk als het slecht gaat
(en ik wilde zien hoe Nix eens werd aangepakt
)
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, live and let live.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:02 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik heb ook pas sinds kort streamsIk vind het pas leuk als het slecht gaat
(en ik wilde zien hoe Nix eens werd aangepakt
)
Zo naief als hij dacht dat ze was, is ze echt nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:09 schreef riri het volgende:
Luc komt er achter dat Nadia zit te liegen
Mooi, zo langzamerhand komt de waarheid omtrent Mata Hoeri aan het licht........quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:09 schreef Kaleddis het volgende:
Hahaha, Amanda verteld tegen Luc dat Nadia heeft gezegd dat ze niets met Luc doet omdat Luc anders tienermeisjes verliest als fans.
Luc schrikt daar duidelijk van dat Nadia heeft gezegd![]()
Doel je nu op Lieke? Ik heb het niet gezien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:22 schreef Maria44 het volgende:
Nou ik zag anders van de week nog iemand met haar nachtponnetje de vaatwasser inruimen en ze bukte niet door haar knieen![]()
Volgens Amanda hebben H & L al een tijdje geen sex meer......quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:20 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. ik ga dan gewoon geen sex meer hebben,want ik heb geen zin om hier naakt of tijdens handelingen bloot gezien te worden.
Jaap. dat is maar een weekje jo dan zijn ze het toch weer vergeten.
Das heel erg slecht voor je rugquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:22 schreef Maria44 het volgende:
Nou ik zag anders van de week nog iemand met haar nachtponnetje de vaatwasser inruimen en ze bukte niet door haar knieen![]()
Ja en de regie zag haar ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doel je nu op Lieke? Ik heb het niet gezien.
quote:
quote:
Dat zegt ze. Maar een paar dagen geleden was ze gewoon met haar borstjes in beeld hoor, douchedeur open, dus ze vergeet ook wel eens wat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:24 schreef Borga het volgende:
[..]
Volgens Amanda hebben H & L al een tijdje geen sex meer......
Ik vindt het wel een bekrompen houding van G.I. Lieke, al zo lang in dat hok daar en ze loopt nog steeds haar borstjes te bedekken![]()
Waarom wil die Lieke alles weten, ze verpest toch alles altijd weerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:12 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. mag ik weten waar het over gaat?
Jaap. ja over Brian.
Lieke. kan je niet iets meer vertellen.
Jaap. niet over de stream's anders pakken ze ons plan weer af.
Jaap. het kan alleen onder de dekens uitgesproken worden.
Ze heeft al 2 broodjes op vandaag, vandaar................quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Beetje weinig eten of niet?
Oh, Nadia eet niet mee...
Amanda gaat naar Nadia je moet eten, ja maar ik moet dit echt afmaken...
Ik bedoel dat het normaal is wanneer Lieke haar borstjes laat zien, daar ga je niet dood van. waarom zo moeilijk doen over zoiets.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:28 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat zegt ze. Maar een paar dagen geleden was ze gewoon met haar borstjes in beeld hoor, douchedeur open, dus ze vergeet ook wel eens wat.
Ja, als Jaap Brian en Amanda gaat pesten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:28 schreef Borga het volgende:
Lieke wil dus geen sex meer. Zei Huub volgens mij.....toch ?
Als Jaap zijn van plan van de neukpolitie doorzet is ze bang dat Amanda en Brian hetzelfde bij haar en Huub gaan doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:28 schreef Borga het volgende:
Lieke wil dus geen sex meer. Zei Huub volgens mij.....toch ?
Het is ook normaal, maar zij weten ook dat er malloten zijn die hele topics vullen met tietcaps, dat zou ik hun ook niet gunnenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het normaal is wanneer Lieke haar borstjes laat zien, daar ga je niet dood van. waarom zo moeilijk doen over zoiets.
Amanda vertelde Luc net dat H & L geen sex meer hebben omdat hun ''relatie'' niet goed is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:32 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja, als Jaap Brian en Amanda gaat pesten.
Iedereen heeft ze toch al gezien toen met het modderworstelen. Voor mij hoeft ze er ook niet moeilijk over te doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het normaal is wanneer Lieke haar borstjes laat zien, daar ga je niet dood van. waarom zo moeilijk doen over zoiets.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:34 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Het is ook normaal, maar zij weten ook dat er malloten zijn die hele topics vullen met tietcaps, dat zou ik hun ook niet gunnen
Ja dat denkt Amanda, die creëert haar eigen waarheidquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:34 schreef Borga het volgende:
[..]
Amanda vertelde Luc net dat H & L geen sex meer hebben omdat hun ''relatie'' niet goed is.
Volgens Amanda moet je minimaal 3 maal per dag sex hebben anders hou je niet van elkaar en heb je een kutrelaasie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:38 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja dat denkt Amanda, die creëert haar eigen waarheid![]()
Brian houdt niet van haarquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Amanda moet je minimaal 3 maal per dag sex hebben anders hou je niet van elkaar en heb je een kutrelaasie.![]()
O gutjes, dan moet ik nu eigenlijk aan mijn relaasie gaan werkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Amanda moet je minimaal 3 maal per dag sex hebben anders hou je niet van elkaar en heb je een kutrelaasie.![]()
Ik geloof er niets van dat slettebak nadia bij luc in bed gaat liggen omdat "achter" dat wil. Nadia gaat bij luc liggen omdat ze een natte broek krijgt van die zogenaamde rapper. En dennis, ach dennis is de grootste kneus die ik ooit heb gezien. Ik denk wel dat domme dennis dit gedrag van nadia nooit zou pikken buiten de kooi, maar ja als nadia je enige houvast is in de kooi dan moet je wel slikken, anders moet je vertrekken. Het is maar wat de gek er voor over over heeft.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:41 schreef neehe het volgende:
Ze mogen geen relatie hebben van achter, dus luisteren ze maar, wat voor karakter heb je dan ?
Naad gaat lekker bij LL in bed omdat achter dat wil, en Nix vindt dat nog goed ook, Nix is een pimp tegen wil en dank.
En Naad is het hoertje wat precies doet wat achter haar opdraagt.
Wat een reality programma en wat een losers.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
Huub vraagt of de nieuwe D al aanwezig is.... D zegt ja en daar blijft het bij.
Jaap: Dus je wordt pro actief of blijft het bij woorden?
D: Beide.![]()
Ik wacht met je meequote:
Zoals Brian al heeft gezegd... je speelt straks met Dennis maar we spelen toch echt samen, niemand is te vertrouwen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:50 schreef mootie het volgende:
Amanda, heel slim op het gesprek nu van Dennis af te leiden....
1. 2. 3.quote:
Ja dat is duidelijk. Hij hoefde ook geen weerwoord te geven na de stemming donderdag. Ze zijn achter bezig om zijn ass te redden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:49 schreef beequeen het volgende:
En weer moet N voor hem in de bres springen, hij kan echt nix alleen.
Waarom begint Amanda nu over CORA? Moet D uit de wind gehouden worden?![]()
Juist!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:52 schreef Maria44 het volgende:
Amanda heeft weer eens iets gehoord. Laat maar Huub ze snapt het toch niet. Ze denkt dat het over Cora ging, dus gaat het over Cora, punt uit.
OMG.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:57 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zeg maar tegen je Ventje dat hij EEN GOED MENS is en dat hij het WEL doorheeft !!!![]()
Wacht maar tot vanacht !!! Als ik de aankomende Dennis Terror met 'explosie' zouquote:
Omdat hij bang is dat Jaap het zelf niet kan? Hij zou eens kunnen proberen zijn mond te houden en af te wachten hoe het gesprek loopt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom praat Huub altijd voor Jaap?
En alles kunnen eten zonder een grammetje aan te komen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Oei ik doe een moord voor Liekes figuur, damn...
Ach, krijgt hij vannacht weer een ballon......ik kan niet wachten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wacht maar tot vanacht !!! Als ik de aankomende Dennis Terror met 'explosie' zou
omschrijven is dat nog een understatement !!! TONIGHT IT WILL HAPPEN !!!![]()
![]()
![]()
Dat wijf is verre van naief. Dat mens weet drommels goed waar ze mee bezig is en bespeelt iedereen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:13 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Zo naief als hij dacht dat ze was, is ze echt niet![]()
Ze voelt zichzelf nu zo'n geweldig grote meidquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:02 schreef Guuskeee het volgende:
ik word helemaal zielig van die achterlijke debiele randmongool amanda... wat een domme slettekop zeg![]()
![]()
![]()
Dat is zijn huilhoofd, ik kreeg de slappe lach toen ik dat voor het eerst zagquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:55 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
OMG.Ik heb beelden gezien van een spastische dennis die nadia wanhopig probeerde te overtuigen om bij hem te slapen inplaats van bij luc. Die rare trekken in zijn gezicht hebben me nog dagen achtervolgd.
![]()
Het was nog niet eens Dennis die knalde, maar de ballon.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, krijgt hij vannacht weer een ballon......ik kan niet wachten.![]()
precies! ik snap niet dat die no-brain zn wijf niet ff terug op dr plek schopt. "luister sletje, je bent mn neukpop en mn backup, hou verder gewoon je kop dicht met je domme gelal. grow a brain."quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze voelt zichzelf nu zo'n geweldig grote meid![]()
Ik vind het wel iets van fatsoen hebben.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:24 schreef Borga het volgende:
[..]
Volgens Amanda hebben H & L al een tijdje geen sex meer......
Ik vindt het wel een bekrompen houding van G.I. Lieke, al zo lang in dat hok daar en ze loopt nog steeds haar borstjes te bedekken![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:09 schreef farscapevr6 het volgende:
weer film kijken???
ik op zich ook, maar t is nu een beetje vreemd na t modderworstelen, de sex op de personeelsdag en al de keren daarna nadat ze als bewoner in t huis kwamquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:07 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets van fatsoen hebben.
En auwie aan zijn handje.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het was nog niet eens Dennis die knalde, maar de ballon.![]()
Maar hoe wist zij dat nou??quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:06 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda verlult zich weer over het plan van Jaap en Huub.( sex verstoren)
Als dat zo is dan doen ze dat vast om ons te treiteren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:54 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja dat is duidelijk. Hij hoefde ook geen weerwoord te geven na de stemming donderdag. Ze zijn achter bezig om zijn ass te redden.
Brian had de mand met spulletjes zien staan vertelde hij tegen Amanda en hij trok de conclusie dat 'ze' dus wel zouden komen om hun sex te verstoren.quote:
En ze treiteren ons gewoon de hele dagquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:15 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Als dat zo is dan doen ze dat vast om ons te treiteren.Ik kan geen andere reden bedenken.
![]()
En dan druk je je nog netjes uit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:02 schreef Guuskeee het volgende:
ik word helemaal zielig van die achterlijke debiele randmongool amanda... wat een domme slettekop zeg![]()
![]()
![]()
Ik kan een heel eind met je meegaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:02 schreef Guuskeee het volgende:
![]()
![]()
Goh dat is toch logisch he, je ziet politie spullen en denkt direct : Dat is de neukpolitie, die komen ons storen tijdens de sex, dat zou ik ook direct denken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:16 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Van Brian die had spullen bij de deur zien staan er voor.
Met dank aan het hokje, die waren zo slim om de spullen gewoon in die mand te leggen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:16 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Van Brian die had spullen bij de deur zien staan er voor.
Ik vond het eng.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is zijn huilhoofd, ik kreeg de slappe lach toen ik dat voor het eerst zag![]()
Jaaa heel logischquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:19 schreef Kaleddis het volgende:
Heel logisch ook dat hij dan deze conclusie trekt![]()
Dat begrijp ik wel, maar dat vrije wat amanda heeft vind ik toch te ordinair.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:10 schreef gomi het volgende:
[..]
ik op zich ook, maar t is nu een beetje vreemd na t modderworstelen, de sex op de personeelsdag en al de keren daarna nadat ze als bewoner in t huis kwam
Ik denk dat Huub ook regelmatig het een en ander te horen krijgt in het hokje. It works both ways alleen is het jammer dat in het geval van Brian hij plannen kan onderscheppen en Huub en Jaap alles in drievoud moeten indienen.( pfff, wat een zin)quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:23 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Jaaa heel logisch![]()
Hij krijgt op tijd info, van het tafeltje moch ook gewoon gezegd worden door zijn bezoek, met dank aan de febo![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:26 schreef Dreamboy het volgende:
Ik maak wel even een nieuwe COS
Lief van jequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:26 schreef Dreamboy het volgende:
oh jee, breek me de bek niet open over amanda, das een hopeloos geval.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:25 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar dat vrije wat amanda heeft vind ik toch te ordinair.
Ja dat is jammer want zo kan hij Amanda erop voorbereiden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub ook regelmatig het een en ander te horen krijgt in het hokje. It works both ways alleen is het jammer dat in het geval van Brian hij plannen kan onderscheppen en Huub en Jaap alles in drievoud moeten indienen.( pfff, wat een zin)![]()
TYquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:26 schreef Dreamboy het volgende:
Het zou me niets verbazen.... Ik kreeg het gevoel dat Brian al een paar dagen bezig is om haar klaar te stomen.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:39 schreef avonne het volgende:
hoooooooooooiiiiiiiiii,
2 vragen:
- klopt het dat Brian tegen Amanda heeft gezegd dat ze de volgende is (op de lijst van de Febo) om te vertrekken?
- Wat zou Huub te horen hebben gekregen dat hij opeens zo vrolijk is?
Amanda luistert toch niet, dat is net een Neanderthaler. Als ze boos wordt hakt ze er op inquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:31 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja dat is jammer want zo kan hij Amanda erop voorbereiden.
ms dat huub dat ook 1e ook gehoord heeft en dat hij daarom vrolijk is?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:39 schreef avonne het volgende:
hoooooooooooiiiiiiiiii,
2 vragen:
- klopt het dat Brian tegen Amanda heeft gezegd dat ze de volgende is (op de lijst van de Febo) om te vertrekken?
Stroooooooooooquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:39 schreef avonne het volgende:
hoooooooooooiiiiiiiiii,
2 vragen:
1. dat zou goed kunnen, hij heeft het al een paar keer met haar gehad over dat ze niet mag uitvallen en zich in moet houden met geweld. Ik dacht dat het gewoon over bashen ging van HJL.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:39 schreef avonne het volgende:
hoooooooooooiiiiiiiiii,
2 vragen:
Laten we wel zijn, wat heeft amanda nou gepresteerd? Ze is het neukertje van para brain, ze is het kleffe vriendinnetje van valse nadia en verder is ze niets. Ze laat zich elke dag meerdere keren neuken door een antiliaanse loverboy, is het liefst de hele dag bezopen maar ook nuchter komt er geen zinnig woord uit, omdat dat wijf nog te dom is om op te schijten. Ik heb geen hekel aan haar maar wat mij betreft mag ze vertrekken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:39 schreef avonne het volgende:
hoooooooooooiiiiiiiiii,
2 vragen:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |