Herstel: Brian gooit de lades van Amanda leeg omdat ze nooit iets kan vinden, in dit geval een stopwatch.quote:
St. BRian mag wat mij betreft in de stront zakken maar hij heeft in dit geval wel gelijk. De kasten van Amanda zijn een enorme bende, een zwijnenstal is er proper bij, blég vies kind. En zij durft te zeggen dat Lieke vies is.......quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:04 schreef Stupidisco het volgende:
Heb het idee dat Brian zich steeds meer irriteerd aan Amanda omdat ze zich (vaak) als klein kind gedraagt
Vraagje?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
St. BRian mag wat mij betreft in de stront zakken maar hij heeft in dit geval wel gelijk. De kasten van Amanda zijn een enorme bende, een zwijnenstal is er proper bij, blég vies kind. En zij durft te zeggen dat Lieke vies is.......![]()
Dat beweren ze wel maar ik kan met dat nauwelijks voorstellen, dat doet toch niemand????quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:10 schreef Borga het volgende:
[..]
Vraagje?
Gebruikt Lieke de tandenborstels van de andere bewoners?
nee natuurlijk niet, dat is iets dat Amanda in de wereld heeft geholpenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:10 schreef Borga het volgende:
[..]
Vraagje?
Ze heeft ze wel een keer langs de rand van het toilet gehaald.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:10 schreef Borga het volgende:
[..]
Vraagje?
Ik zie het al weer. Nadia voor de spiegel bezig met haar uiterlijk en Dennis onder de zonnebank bezig met zijn uiterlijk. DGK van nu.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:09 schreef Kinga het volgende:
holy shit, check die zwarte benen van dennix!
[ afbeelding ]
Dat was na het paardenbak incident en ik kan me niet voorstellen dat het hokje dat niet gezien heeft. BTW, dat heeft niemand gezien, streamers ook niet. Ik denk dat het een stoer verhaal van Lieke is , meer niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze heeft ze wel een keer langs de rand van het toilet gehaald.
Dan is het goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze heeft ze wel een keer langs de rand van het toilet gehaald.
heeft ze dat overigens zelf uitgesproken ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was na het paardenbak incident en ik kan me niet voorstellen dat het hokje dat niet gezien heeft. BTW, dat heeft niemand gezien, streamers ook niet. Ik denk dat het een stoer verhaal van Lieke is , meer niet.
Geen idee, misschien weet schatje dat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:18 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
heeft ze dat overigens zelf uitgesproken ?
quote:
Ik heb het gelezen in een van de vorige cossen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, misschien weet schatje dat.![]()
Dus Lieke heeft het zelf verteld of kwam dat verhaal weer van Amanda?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen in een van de vorige cossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |