abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54235691
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 15:46 schreef WEST het volgende:
net een stukje op consumentenTV over TNT.
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=3629276
pi_54403925
quote:
Hallo,
Het is nu 5 november, ruim genoeg tijd om op onderzoek te zijn gegaan en ook een antwoord te hebben.

Ik wacht met spanning af.

Met groet,
EvL.
quote:
Geachte heer EvL.,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 5 november 2007.

Het spijt ons dat u uw bestelling 6251808700 nog niet heeft ontvangen. Waarschijnlijk is uw pakket verloren gegaan tijdens het verzendtraject. Wij gaan ervan uit dat uw bestelling niet meer zal arriveren. Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Wij hebben onze financiële afdeling opdracht gegeven om het factuurbedrag voor deze bestelling af te schrijven. Na verwerking van de aanvraag heeft u geen betalingsverplichting meer voor de niet ontvangen zending. De cadeaubonnen die u besteed heeft worden automatisch binnen 6 dagen opgewaardeert

Als u het bestelde artikel alsnog wilt ontvangen dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen op onze site.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

EvdB

bol.com Klantenservice
www.bol.com
Ze doen er dus twee weken over voordat iemand bedenkt "Hé, als wij op onderzoek moeten gaan bij TNT en deze meneer 6 keer te woord moeten staan, kost ons dat vast meer dan ¤ 20,00".

Way to go, bol.com.
pi_54410630
zeur niet je krijgt je geld terug en het enige wat je hebt gedaan is een paar mailtjes versturen.
Niet dat ik de gang van zaken goedkeur, maar je had heel wat slechter af kunnen zijn.
Ze hadden ook maandenlang een of ander onderzoek kunnen uitvoeren en dan kunnen zeggen -> TNT schuld of zo.
pi_54419376
Waarom heb ik nooit problemen met TNT ?

Nou ja.. de bezorger in omgeving Stratum stinkt altijd

Van bol zou ik nog een pakketje krijgen, een antivirus programma voor de computer. (70 euro)
Daar wacht ik inmiddels ook weer 2 wkn langer op dan verwacht.
Omdat ze nu bij de leverancier moeten bestellen opnieuw
Heb dan wel een email gehad,maar het blijft vervelend

[ Bericht 50% gewijzigd door Frappelsien op 07-11-2007 00:12:03 ]
pi_54422915
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 18:52 schreef GForceT1 het volgende:
zeur niet je krijgt je geld terug en het enige wat je hebt gedaan is een paar mailtjes versturen.
Niet dat ik de gang van zaken goedkeur, maar je had heel wat slechter af kunnen zijn.
Ze hadden ook maandenlang een of ander onderzoek kunnen uitvoeren en dan kunnen zeggen -> TNT schuld of zo.
Precies, er zijn zat bedrijven die wat moeiljiker doen. OK, je hebt je stickie niet, maar wel makkelijk je geld terug gekregen. En hoe vaak gebeurt het niet dat zendingen slechts vertraagd zijn. Een wacht periode kan ik me wel voorstellen vanuit Bol.com...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_54423002
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 18:52 schreef GForceT1 het volgende:
Daar heb je wel gelijk in hoor, maar dan nog: zeg dat dan meteen!
pi_54435946
Telefoonvrees TS? Al dat gemail kost fucking veel tijd voor iets wat in 5min totaal aan de telefoon geregeld kan worden
pi_62175234
Ik heb vrijwel hetzelfde probleem, ik heb op 1 okt. een bestelling geplaatst bij Consoleshop.nl. Waarbij ze ook adverteerden met "Voor 21.00 bestellen, volgende dag thuis!". Ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen..

Ik heb wel een verzendbevestiging en alles gekregen. Maar Track&Trace doet het pas sinds 5 okt. nadat ik zaterdag, de 4e, met consoleshop heb gebeld.

Track&Trace geeft nu aan: "Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco". Maar ik heb wel een verzendbevestiging gekregen, is dat niet nogal tegenstrijdig?

In ieder geval, ik heb dit ook in een nieuw mailtje aan ze uitgelegd, en hoop dat ze er wat mee kunnen.

Nu hopen dat ik mijn bestelling snel krijg..
pi_62191152
Wat een up
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 02:59:54 #35
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_62192583
moet een aardig zoek werkje zijn geweetst....
deze te vinden.....
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_71510967
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 15:47 schreef baaaaaart het volgende:
Ik heb vrijwel hetzelfde probleem, ik heb op 1 okt. een bestelling geplaatst bij Consoleshop.nl. Waarbij ze ook adverteerden met "Voor 21.00 bestellen, volgende dag thuis!". Ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen..

Ik heb wel een verzendbevestiging en alles gekregen. Maar Track&Trace doet het pas sinds 5 okt. nadat ik zaterdag, de 4e, met consoleshop heb gebeld.

Track&Trace geeft nu aan: "Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco". Maar ik heb wel een verzendbevestiging gekregen, is dat niet nogal tegenstrijdig?

In ieder geval, ik heb dit ook in een nieuw mailtje aan ze uitgelegd, en hoop dat ze er wat mee kunnen.

Nu hopen dat ik mijn bestelling snel krijg..
Heb je je pakketje al?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:23:28 #37
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_71513332
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:33 schreef Zon het volgende:

[..]

Heb je je pakketje al?
djiez wat een rotschop!!

Neemt niet weg dat ik wel benieuwd ben trouwens
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')