http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=3629276quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:46 schreef WEST het volgende:
net een stukje op consumentenTV over TNT.
quote:Hallo,
Het is nu 5 november, ruim genoeg tijd om op onderzoek te zijn gegaan en ook een antwoord te hebben.
Ik wacht met spanning af.
Met groet,
EvL.
Ze doen er dus twee weken over voordat iemand bedenkt "Hé, als wij op onderzoek moeten gaan bij TNT en deze meneer 6 keer te woord moeten staan, kost ons dat vast meer dan ¤ 20,00".quote:Geachte heer EvL.,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 5 november 2007.
Het spijt ons dat u uw bestelling 6251808700 nog niet heeft ontvangen. Waarschijnlijk is uw pakket verloren gegaan tijdens het verzendtraject. Wij gaan ervan uit dat uw bestelling niet meer zal arriveren. Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.
Wij hebben onze financiële afdeling opdracht gegeven om het factuurbedrag voor deze bestelling af te schrijven. Na verwerking van de aanvraag heeft u geen betalingsverplichting meer voor de niet ontvangen zending. De cadeaubonnen die u besteed heeft worden automatisch binnen 6 dagen opgewaardeert
Als u het bestelde artikel alsnog wilt ontvangen dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen op onze site.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
EvdB
bol.com Klantenservice
www.bol.com
Precies, er zijn zat bedrijven die wat moeiljiker doen. OK, je hebt je stickie niet, maar wel makkelijk je geld terug gekregen. En hoe vaak gebeurt het niet dat zendingen slechts vertraagd zijn. Een wacht periode kan ik me wel voorstellen vanuit Bol.com...quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:52 schreef GForceT1 het volgende:
zeur niet je krijgt je geld terug en het enige wat je hebt gedaan is een paar mailtjes versturen.
Niet dat ik de gang van zaken goedkeur, maar je had heel wat slechter af kunnen zijn.
Ze hadden ook maandenlang een of ander onderzoek kunnen uitvoeren en dan kunnen zeggen -> TNT schuld of zo.
Daar heb je wel gelijk in hoor, maar dan nog: zeg dat dan meteen!quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:52 schreef GForceT1 het volgende:
zeur niet je krijgt je geld terug en het enige wat je hebt gedaan is een paar mailtjes versturen.
Niet dat ik de gang van zaken goedkeur, maar je had heel wat slechter af kunnen zijn.
Ze hadden ook maandenlang een of ander onderzoek kunnen uitvoeren en dan kunnen zeggen -> TNT schuld of zo.
Heb je je pakketje al?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:47 schreef baaaaaart het volgende:
Ik heb vrijwel hetzelfde probleem, ik heb op 1 okt. een bestelling geplaatst bij Consoleshop.nl. Waarbij ze ook adverteerden met "Voor 21.00 bestellen, volgende dag thuis!". Ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen..
Ik heb wel een verzendbevestiging en alles gekregen. Maar Track&Trace doet het pas sinds 5 okt. nadat ik zaterdag, de 4e, met consoleshop heb gebeld.
Track&Trace geeft nu aan: "Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco". Maar ik heb wel een verzendbevestiging gekregen, is dat niet nogal tegenstrijdig?
In ieder geval, ik heb dit ook in een nieuw mailtje aan ze uitgelegd, en hoop dat ze er wat mee kunnen.
Nu hopen dat ik mijn bestelling snel krijg..
djiez wat een rotschop!!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |