quote:Hallo,
op 22 oktober heb ik via jullie website een bestelling gedaan met bestelnummer 625180870. Bij het artikel stond vermeld "Op werkdagen voor 21:00 besteld, de volgende dag in huis". Inmiddels zijn we 4 werkdagen verder en de bestelling heeft mijn brievenbus nog niet bereikt.
De Track en Trace pagina van de TNT geeft een melding: "Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco". Wat dus betekent dat zij wel bij jullie langs zijn geweest, maar de bestelling niet aantroffen. Dan is het ook moeilijk bezorgen.
Ik vraag me nu af:
- of mijn bestelling nog geleverd gaat worden;
- of dat ik m'n geld terug ga krijgen;
- of dat ik überhaupt wat van bol.com gehoord zou hebben.
Graag hoor ik het vervolgtraject.
Met groet,
EvL.
De bol.com antwoord met een goed punt, ik heb met mijn neus naar de track en trace pagina van de TNT gekeken, het is 24 oktober geleverd.quote:Geachte heer EvL.,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 26 oktober 2007.
Volgens onze gegevens is uw bestelling 625180870 op 23 oktbober 2007 in het postdistributienetwerk van TNT Post opgenomen. Het spijt ons dat u nog niets heeft ontvangen.
Uw bestelling is verstuurd met 3S-nummer 3SBOLD734904. Volgens de Track & Trace service van TNT Post (www.tracktrace.nl) is deze zending inmiddels uitgereikt. Het is mogelijk dat de postbode het pakket heeft afgegeven bij buren. Wij adviseren u daarom in uw buurt navraag te doen.
Is uw bestelling niet bij uw buren afgeleverd? Dan kunt u contact opnemen met het dichtstbijzijnde postkantoor, waar u op basis van uw 3S-nummer meer informatie kunt opvragen over de levering van uw zending. Voor meer informatie kunt u telefonisch contact opnemen met TNT Post via het nummer (058) 233 33 33.
Indien u uw bestelling niet via uw buren of het postkantoor heeft kunnen achterhalen en u hem op [VERZENDDATUM + 5] nog niet in uw bezit heeft dan verzoeken wij u nogmaals met ons contact op te nemen. Wij nemen op uw melding dan uiteraard de nodige actie.
Wij gaan ervan uit dat u uw bestelling spoedig zult ontvangen.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
L.M.
bol.com Klantenservice
www.bol.com
Wordt vervolgd.quote:Hallo,
ten eerste dank voor uw antwoord.
Ten tweede vind ik het een vreemd antwoord.
U suggereert dat ik zelf uit moet gaan vinden wat een door Bol.com ingehuurde partij, TNT, met mijn bestelling gedaan heeft. Dat vind ik een vreemde gang van zaken.
Ik doe immers geen zaken met TNT, ik doe zaken met Bol.com.
Hoe Bol.com mijn bestelling op het leveringsadres krijgt, maakt mij bijzonder weinig uit zolang het maar geleverd wordt binnen de door Bol.com gestelde levertijd: "Voor 21:00 besteld, volgende dag in huis".
Dat het Bol.com niet lukt deze levertijd te halen, kan ik mee leven: foutje kan gebeuren. Dat mijn bestelling na vijf dagen nog niet geleverd is en dat Bol.com na een klacht van mijn kant doodleuk suggereert dat ik dan zelf maar uit moet gaan zoeken waar Bol.com mijn bestelling gelaten heeft, dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Ik ga er van uit dat u uw uiterste best gaat doen om mijn bestelling te traceren en dat als u daar niet in slaagt mij of mijn geld terug gaat geven of nogmaals een poging doet het artikel in kwestie bij mij af te leveren.
Met groet,
EvL.
Opnieuw? Daar begin ik niet eens aan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:22 schreef Labrador1974 het volgende:
Heej niet zo bruttaal tegen mijn werkgever
Maar inderdaad een belachelijke afhandeling! Opnieuw 058 2333333 bellen totdat ze gek van je worden!
Moet je werkgever maar niet zo bureaucratisch zijn. Achterlijk bedrijf.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:22 schreef Labrador1974 het volgende:
Heej niet zo bruttaal tegen mijn werkgever
Wat een arrogante eikels zeg.quote:Geachte heer EvL.,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 27 oktober 2007.
De gegevens in de vorige e-mail verstrekten wij om u in de gelegenheid te stellen uw pakket spoedig te kunnen achterhalen. Indien dit voor 30 oktober 2007 nog niet is gelukt, zullen wij de nodige stappen ondernemen. Voor deze datum kunnen wij helaas nog niets doen.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
F.E.F.
bol.com Klantenservice
www.bol.com
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:14 schreef WEST het volgende:
bij tnt zijn het smeerlappen. Als je niet thuis bent dan geven ze het af bij de buren maar ze geven geen melding dat het bij de buren ligt. Als je Track en Trace kijkt dan is de zending uitgereikt.
Bol.com heb ik verder geen klachten waren op tijd met leveren.
Goed punt, zoiets past natuurlijk gewoon in de brievenbus. En is vast ook wel bij iemand in de brievenbus verdwenen, alleen niet in de mijne. Nou ja, laat ze maar even aan de slag gaan met de TNT. Overigens denk ik niet dat ik veel kans heb, want als zij een goede administratie hebben met verstuurde meuk gaat een rechter (zover ga ik het overigens niet laten komen, dat is het me niet waard) ervan uitgaan dat de TNT het gewoon bezorgd heeft. Althans, zo werkt dat volgens mij.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:41 schreef Conflict het volgende:
Een USB stick wordt gewoon in een enveloppe verstuurd en die past gewoon in de brievenbus. Ik kan me niet voorstellen dat dit pakket bij de buren is geleverd.
Ik was ook zo aardig altijd!quote:Op zondag 28 oktober 2007 08:10 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
ik neem nooit de zooi aan van mijn buren en wil ook niet dat de buren zooi voor mij aannemen...
mijn vriendin heeft het nu wel 2x geflikt en heb dr maar eens verteld dat ze daarmee moet stoppen... ja maar ze hadden al aangebeld.... ja en? laat het ze maar gewoon mee terug nemen....
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=3629276quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:46 schreef WEST het volgende:
net een stukje op consumentenTV over TNT.
quote:Hallo,
Het is nu 5 november, ruim genoeg tijd om op onderzoek te zijn gegaan en ook een antwoord te hebben.
Ik wacht met spanning af.
Met groet,
EvL.
Ze doen er dus twee weken over voordat iemand bedenkt "Hé, als wij op onderzoek moeten gaan bij TNT en deze meneer 6 keer te woord moeten staan, kost ons dat vast meer dan ¤ 20,00".quote:Geachte heer EvL.,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 5 november 2007.
Het spijt ons dat u uw bestelling 6251808700 nog niet heeft ontvangen. Waarschijnlijk is uw pakket verloren gegaan tijdens het verzendtraject. Wij gaan ervan uit dat uw bestelling niet meer zal arriveren. Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.
Wij hebben onze financiële afdeling opdracht gegeven om het factuurbedrag voor deze bestelling af te schrijven. Na verwerking van de aanvraag heeft u geen betalingsverplichting meer voor de niet ontvangen zending. De cadeaubonnen die u besteed heeft worden automatisch binnen 6 dagen opgewaardeert
Als u het bestelde artikel alsnog wilt ontvangen dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen op onze site.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
EvdB
bol.com Klantenservice
www.bol.com
Precies, er zijn zat bedrijven die wat moeiljiker doen. OK, je hebt je stickie niet, maar wel makkelijk je geld terug gekregen. En hoe vaak gebeurt het niet dat zendingen slechts vertraagd zijn. Een wacht periode kan ik me wel voorstellen vanuit Bol.com...quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:52 schreef GForceT1 het volgende:
zeur niet je krijgt je geld terug en het enige wat je hebt gedaan is een paar mailtjes versturen.
Niet dat ik de gang van zaken goedkeur, maar je had heel wat slechter af kunnen zijn.
Ze hadden ook maandenlang een of ander onderzoek kunnen uitvoeren en dan kunnen zeggen -> TNT schuld of zo.
Daar heb je wel gelijk in hoor, maar dan nog: zeg dat dan meteen!quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:52 schreef GForceT1 het volgende:
zeur niet je krijgt je geld terug en het enige wat je hebt gedaan is een paar mailtjes versturen.
Niet dat ik de gang van zaken goedkeur, maar je had heel wat slechter af kunnen zijn.
Ze hadden ook maandenlang een of ander onderzoek kunnen uitvoeren en dan kunnen zeggen -> TNT schuld of zo.
Heb je je pakketje al?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:47 schreef baaaaaart het volgende:
Ik heb vrijwel hetzelfde probleem, ik heb op 1 okt. een bestelling geplaatst bij Consoleshop.nl. Waarbij ze ook adverteerden met "Voor 21.00 bestellen, volgende dag thuis!". Ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen..
Ik heb wel een verzendbevestiging en alles gekregen. Maar Track&Trace doet het pas sinds 5 okt. nadat ik zaterdag, de 4e, met consoleshop heb gebeld.
Track&Trace geeft nu aan: "Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco". Maar ik heb wel een verzendbevestiging gekregen, is dat niet nogal tegenstrijdig?
In ieder geval, ik heb dit ook in een nieuw mailtje aan ze uitgelegd, en hoop dat ze er wat mee kunnen.
Nu hopen dat ik mijn bestelling snel krijg..
djiez wat een rotschop!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |