abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54200126
Ik krijg bol.com bonnen voor m'n verjaardag en besluit daar een usb stick bij de bol.com te bestellen. Zo gezegd, zo gedaan en op 22 oktober doe ik mijn bestelling de deur uit: "Op werkdagen voor 21:00 besteld, de volgende dag in huis". Vol verwachting klopt ons hart!
quote:
Hallo,

op 22 oktober heb ik via jullie website een bestelling gedaan met bestelnummer 625180870. Bij het artikel stond vermeld "Op werkdagen voor 21:00 besteld, de volgende dag in huis". Inmiddels zijn we 4 werkdagen verder en de bestelling heeft mijn brievenbus nog niet bereikt.

De Track en Trace pagina van de TNT geeft een melding: "Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco". Wat dus betekent dat zij wel bij jullie langs zijn geweest, maar de bestelling niet aantroffen. Dan is het ook moeilijk bezorgen.

Ik vraag me nu af:
- of mijn bestelling nog geleverd gaat worden;
- of dat ik m'n geld terug ga krijgen;
- of dat ik überhaupt wat van bol.com gehoord zou hebben.

Graag hoor ik het vervolgtraject.

Met groet,
EvL.
quote:
Geachte heer EvL.,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 26 oktober 2007.

Volgens onze gegevens is uw bestelling 625180870 op 23 oktbober 2007 in het postdistributienetwerk van TNT Post opgenomen. Het spijt ons dat u nog niets heeft ontvangen.

Uw bestelling is verstuurd met 3S-nummer 3SBOLD734904. Volgens de Track & Trace service van TNT Post (www.tracktrace.nl) is deze zending inmiddels uitgereikt. Het is mogelijk dat de postbode het pakket heeft afgegeven bij buren. Wij adviseren u daarom in uw buurt navraag te doen.

Is uw bestelling niet bij uw buren afgeleverd? Dan kunt u contact opnemen met het dichtstbijzijnde postkantoor, waar u op basis van uw 3S-nummer meer informatie kunt opvragen over de levering van uw zending. Voor meer informatie kunt u telefonisch contact opnemen met TNT Post via het nummer (058) 233 33 33.

Indien u uw bestelling niet via uw buren of het postkantoor heeft kunnen achterhalen en u hem op [VERZENDDATUM + 5] nog niet in uw bezit heeft dan verzoeken wij u nogmaals met ons contact op te nemen. Wij nemen op uw melding dan uiteraard de nodige actie.

Wij gaan ervan uit dat u uw bestelling spoedig zult ontvangen.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

L.M.

bol.com Klantenservice
www.bol.com
De bol.com antwoord met een goed punt, ik heb met mijn neus naar de track en trace pagina van de TNT gekeken, het is 24 oktober geleverd.

Alleen, waarom heb ik mijn usb stick dan niet? Ik vind het vreemd dat zij suggereren dat ik dan maar uit moet gaan zoeken waar zij mijn bestelling gedaan hebben. Volgens mij heb ik zaken gedaan met bol.com en hoe zij mijn bestelling leveren, interesseert me echt niet. Als ik het maar krijg.

Kortom: een maitlje terug.
quote:
Hallo,

ten eerste dank voor uw antwoord.

Ten tweede vind ik het een vreemd antwoord.

U suggereert dat ik zelf uit moet gaan vinden wat een door Bol.com ingehuurde partij, TNT, met mijn bestelling gedaan heeft. Dat vind ik een vreemde gang van zaken.

Ik doe immers geen zaken met TNT, ik doe zaken met Bol.com.

Hoe Bol.com mijn bestelling op het leveringsadres krijgt, maakt mij bijzonder weinig uit zolang het maar geleverd wordt binnen de door Bol.com gestelde levertijd: "Voor 21:00 besteld, volgende dag in huis".

Dat het Bol.com niet lukt deze levertijd te halen, kan ik mee leven: foutje kan gebeuren. Dat mijn bestelling na vijf dagen nog niet geleverd is en dat Bol.com na een klacht van mijn kant doodleuk suggereert dat ik dan zelf maar uit moet gaan zoeken waar Bol.com mijn bestelling gelaten heeft, dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Ik ga er van uit dat u uw uiterste best gaat doen om mijn bestelling te traceren en dat als u daar niet in slaagt mij of mijn geld terug gaat geven of nogmaals een poging doet het artikel in kwestie bij mij af te leveren.

Met groet,
EvL.
Wordt vervolgd.
pi_54200138
Kut tnt
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:20:58 #3
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54200203
Goed punt van je. Ik heb daar ook wel eens over geklaagd (bij tnt post), en de helpdeskmiep kwam niet verder dan 'jah, wuhwuhwuh, zo staat het in onze procedures, die hebben wij te volgen en verder kunt u doodvallen'.

Kortom, klacht indienen bij bol.com, geld terug eisen, etc., en misschien dat tnt post dan ooit nog wel eens het licht ziet, dat ze pakjes helemaal niet tijdens kantooruren moeten aanbieden, maar gewoon 's avonds op moeten laten halen op het postkantoor.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_54200234
Heej niet zo bruttaal tegen mijn werkgever

Maar inderdaad een belachelijke afhandeling! Opnieuw 058 2333333 bellen totdat ze gek van je worden!
pi_54200241
Tis toch te pauper voor woorden dat ik betaal voor een officieel softwarepakket. en dat de tnt het gewoon kwijt maakt.

Come On.... word er een beetje moe van. En de winkels verkopen die troep ook niet meer.
--- O, zo!
pi_54200321
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 13:22 schreef Labrador1974 het volgende:

Maar inderdaad een belachelijke afhandeling! Opnieuw 058 2333333 bellen totdat ze gek van je worden!
Opnieuw? Daar begin ik niet eens aan.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:39:19 #7
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54200488
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 13:22 schreef Labrador1974 het volgende:
Moet je werkgever maar niet zo bureaucratisch zijn. Achterlijk bedrijf.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_54200620
Zo gaat het meestal ja, dat de klant maar mag uitzoeken waar 't pakket is gebleven. Ik ben benieuwd naar de uitkomst.
fotografie FTW
pi_54200862
TNT medewerkers zijn allemaal kamperts
--- O, zo!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:02:14 #10
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54200934
Nou, dat valt wel mee hoor. 't bedrijf heeft gewoon bezopen procedures.
pi_54201031
Ik ben wel door de tnt wat geld kwijt geraakt.

Ook eens een horlogefolders besteld. stond er op de enveloppe van de folder een horloge. en wat denk je dat die kamperts doen gewoon even de enveloppe open scheuren....
--- O, zo!
pi_54202603
quote:
Geachte heer EvL.,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 27 oktober 2007.

De gegevens in de vorige e-mail verstrekten wij om u in de gelegenheid te stellen uw pakket spoedig te kunnen achterhalen. Indien dit voor 30 oktober 2007 nog niet is gelukt, zullen wij de nodige stappen ondernemen. Voor deze datum kunnen wij helaas nog niets doen.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

F.E.F.

bol.com Klantenservice
www.bol.com
Wat een arrogante eikels zeg.
pi_54204057
Stelletje varkens zijn het gewoon. Bol.com en TNT
--- O, zo!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:14:20 #14
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_54204991
bij tnt zijn het smeerlappen. Als je niet thuis bent dan geven ze het af bij de buren maar ze geven geen melding dat het bij de buren ligt. Als je Track en Trace kijkt dan is de zending uitgereikt.

Bol.com heb ik verder geen klachten waren op tijd met leveren.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_54217330
Beste Bol.cum,

Dank voor uw mail van 27 okt 2007.

Ik zal dan wachten tot het 30 oktober 2007 is zodat ik u alsnog opzadel met uw eigen probleem en u mij niet opzadelt met een probleem waar ik nooit geen invloed op gehad heb, ook wel genoemd, het afschuifsysteem.

Verder heb ik nu 3 dagen de tijd om een "net" mailtje naar tv-programma "kassa" te schrijven en mijn bevindingen en belevingen met Bol.cum daar eens neer te leggen, waarschijnlijk hebben ze nog wel meer klachten over Bol.cum ontvangen en zien we u dus vanzelf een keer op TV.

Alvast tot de 30e!

Met vriendelijke groet TS
pi_54217333
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:14 schreef WEST het volgende:
bij tnt zijn het smeerlappen. Als je niet thuis bent dan geven ze het af bij de buren maar ze geven geen melding dat het bij de buren ligt. Als je Track en Trace kijkt dan is de zending uitgereikt.

Bol.com heb ik verder geen klachten waren op tijd met leveren.

ik neem nooit de zooi aan van mijn buren en wil ook niet dat de buren zooi voor mij aannemen...
mijn vriendin heeft het nu wel 2x geflikt en heb dr maar eens verteld dat ze daarmee moet stoppen... ja maar ze hadden al aangebeld.... ja en? laat het ze maar gewoon mee terug nemen....
pi_54218281
''Alsu niet binnen 5 werkdagen een bewijs van ontvangst kunt overleggen (doen ze niet aan, dus das mooi), stel ik u officieel in gebreke'' ofzo
  zondag 28 oktober 2007 @ 11:12:17 #18
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54218730
TNT kan dat overigens wel (verzenden met getekende ontvangstbevestiging retour), maar da's duuuur.
Als je in complotdenken gelooft, dan doet TNT zo moeilijk met bij de buren afleveren omdat dan niet opvalt dat ze wel erg veel pakketjes kwijtmaken.
  zondag 28 oktober 2007 @ 11:31:08 #19
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_54219070
Dat afgeven van paketjes bij de buren door TNT mag wat mij betreft weleens aan de kaak gesteld worden idd.

Kamervragen?

Stel dat ik ietst bestel in een echte winkel en ikbetaal het geheel vooruit (vraag me niet waarom, maar het zou kunnen) dan geven ze dat product toch ook niet af aan mijn buurman als die toevallig langskomt?

Stom afschuif gedrag door TNT om het voor hen makkelijker te maken als je het mij vraagt.
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
pi_54220452
Aan de barcode van het pakket kan ik zien dat hier niet voor getekend hoeft te worden. De barcode is 3SBOLD734904, wanneer er voor getekend had moeten worden was de barcode 3SBODA...... geweest, Die A staat voor aanvullende dienst, verhoogd aansprakelijk of Handtekening voor ontvangst.

Een USB stick wordt gewoon in een enveloppe verstuurd en die past gewoon in de brievenbus. Ik kan me niet voorstellen dat dit pakket bij de buren is geleverd.
pi_54220539
De veiligste manier om iets te verzenden via TNT is trouwens onder rembours. Veel bedrijven doen dit, bijvoorbeeld als er een dure telefoon wordt geleverd. Dan betaal je de telefoon via de bank en alleen de verzendkosten betaal je onder rembours, het remboursbedrag is dan gelijk aan de verzendkosten.

Niemand zou ooit zomaar acht euro voor zijn buurman voor gaan schieten en je krijgt op deze manier altijd echt zelf je zending.
  zondag 28 oktober 2007 @ 15:46:25 #22
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_54224606
net een stukje op consumentenTV over TNT.

Een aantal mensen hadden wat via een webwinkel besteld en via TNT verzonden en via de T&T konden zien waar het pakketje was. bij T&T was het pakketje afgeleverd en na navraag gedaan te hebben stond er een vervalste handtekening van die persoon er op. Er zat een advocaat daar en die adviseerde om eerst de webwinkel aansprakelijk te stellen. en na 7 dagen kun je de gang naar de rechtbank maken. bij in gebreken blijven van de webwinkel.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_54225808
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 12:41 schreef Conflict het volgende:
Een USB stick wordt gewoon in een enveloppe verstuurd en die past gewoon in de brievenbus. Ik kan me niet voorstellen dat dit pakket bij de buren is geleverd.
Goed punt, zoiets past natuurlijk gewoon in de brievenbus. En is vast ook wel bij iemand in de brievenbus verdwenen, alleen niet in de mijne. Nou ja, laat ze maar even aan de slag gaan met de TNT. Overigens denk ik niet dat ik veel kans heb, want als zij een goede administratie hebben met verstuurde meuk gaat een rechter (zover ga ik het overigens niet laten komen, dat is het me niet waard) ervan uitgaan dat de TNT het gewoon bezorgd heeft. Althans, zo werkt dat volgens mij. Ik hoop dat ze mij uit klantvriendelijkheid toch tegemoet gaan komen, maar de mailtjes voorspellen weinig goeds.

Onder rembours gaat trouwens moeilijk met cadeaubonnen.
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:40:01 #24
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_54225943
Onzin dat zij voor 30 oktober niets kunnen doen.

Ik had van de week iets gekocht bij consoleshop.nl, deze had ik ook niet na 1 dag binnen wat zijn beloven. Na 2 dagen nog niets gehad en ze gingen gelijk een onderzoek starten bij TNT.

Inderdaad onzin dat JIJ erachter aan moet. Verzending is hun verantwoording. Ik heb het idee dat het domweg onwil is vanwege de logge, onpersoonlijke shop wat bol.com is

Uiteindelijk is het nog wel bezorgd.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_54226299
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 08:10 schreef TheOneAndOnly het volgende:

[..]

ik neem nooit de zooi aan van mijn buren en wil ook niet dat de buren zooi voor mij aannemen...
mijn vriendin heeft het nu wel 2x geflikt en heb dr maar eens verteld dat ze daarmee moet stoppen... ja maar ze hadden al aangebeld.... ja en? laat het ze maar gewoon mee terug nemen....
Ik was ook zo aardig altijd!
Ja hoor -Pakketje aanneemt-Is goed hoor, zal het ze geven daagggggg

Paar maand later komt het buurmeisje aanbellen of ik soms een pakketje van ze had achtergehouden ofzo!
Sindsdien neem ik nooit meer pakketjes aan!
flikkers
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_54235691
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 15:46 schreef WEST het volgende:
net een stukje op consumentenTV over TNT.
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=3629276
pi_54403925
quote:
Hallo,
Het is nu 5 november, ruim genoeg tijd om op onderzoek te zijn gegaan en ook een antwoord te hebben.

Ik wacht met spanning af.

Met groet,
EvL.
quote:
Geachte heer EvL.,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 5 november 2007.

Het spijt ons dat u uw bestelling 6251808700 nog niet heeft ontvangen. Waarschijnlijk is uw pakket verloren gegaan tijdens het verzendtraject. Wij gaan ervan uit dat uw bestelling niet meer zal arriveren. Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Wij hebben onze financiële afdeling opdracht gegeven om het factuurbedrag voor deze bestelling af te schrijven. Na verwerking van de aanvraag heeft u geen betalingsverplichting meer voor de niet ontvangen zending. De cadeaubonnen die u besteed heeft worden automatisch binnen 6 dagen opgewaardeert

Als u het bestelde artikel alsnog wilt ontvangen dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen op onze site.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

EvdB

bol.com Klantenservice
www.bol.com
Ze doen er dus twee weken over voordat iemand bedenkt "Hé, als wij op onderzoek moeten gaan bij TNT en deze meneer 6 keer te woord moeten staan, kost ons dat vast meer dan ¤ 20,00".

Way to go, bol.com.
pi_54410630
zeur niet je krijgt je geld terug en het enige wat je hebt gedaan is een paar mailtjes versturen.
Niet dat ik de gang van zaken goedkeur, maar je had heel wat slechter af kunnen zijn.
Ze hadden ook maandenlang een of ander onderzoek kunnen uitvoeren en dan kunnen zeggen -> TNT schuld of zo.
pi_54419376
Waarom heb ik nooit problemen met TNT ?

Nou ja.. de bezorger in omgeving Stratum stinkt altijd

Van bol zou ik nog een pakketje krijgen, een antivirus programma voor de computer. (70 euro)
Daar wacht ik inmiddels ook weer 2 wkn langer op dan verwacht.
Omdat ze nu bij de leverancier moeten bestellen opnieuw
Heb dan wel een email gehad,maar het blijft vervelend

[ Bericht 50% gewijzigd door Frappelsien op 07-11-2007 00:12:03 ]
pi_54422915
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 18:52 schreef GForceT1 het volgende:
zeur niet je krijgt je geld terug en het enige wat je hebt gedaan is een paar mailtjes versturen.
Niet dat ik de gang van zaken goedkeur, maar je had heel wat slechter af kunnen zijn.
Ze hadden ook maandenlang een of ander onderzoek kunnen uitvoeren en dan kunnen zeggen -> TNT schuld of zo.
Precies, er zijn zat bedrijven die wat moeiljiker doen. OK, je hebt je stickie niet, maar wel makkelijk je geld terug gekregen. En hoe vaak gebeurt het niet dat zendingen slechts vertraagd zijn. Een wacht periode kan ik me wel voorstellen vanuit Bol.com...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_54423002
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 18:52 schreef GForceT1 het volgende:
Daar heb je wel gelijk in hoor, maar dan nog: zeg dat dan meteen!
pi_54435946
Telefoonvrees TS? Al dat gemail kost fucking veel tijd voor iets wat in 5min totaal aan de telefoon geregeld kan worden
pi_62175234
Ik heb vrijwel hetzelfde probleem, ik heb op 1 okt. een bestelling geplaatst bij Consoleshop.nl. Waarbij ze ook adverteerden met "Voor 21.00 bestellen, volgende dag thuis!". Ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen..

Ik heb wel een verzendbevestiging en alles gekregen. Maar Track&Trace doet het pas sinds 5 okt. nadat ik zaterdag, de 4e, met consoleshop heb gebeld.

Track&Trace geeft nu aan: "Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco". Maar ik heb wel een verzendbevestiging gekregen, is dat niet nogal tegenstrijdig?

In ieder geval, ik heb dit ook in een nieuw mailtje aan ze uitgelegd, en hoop dat ze er wat mee kunnen.

Nu hopen dat ik mijn bestelling snel krijg..
pi_62191152
Wat een up
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 02:59:54 #35
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_62192583
moet een aardig zoek werkje zijn geweetst....
deze te vinden.....
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_71510967
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 15:47 schreef baaaaaart het volgende:
Ik heb vrijwel hetzelfde probleem, ik heb op 1 okt. een bestelling geplaatst bij Consoleshop.nl. Waarbij ze ook adverteerden met "Voor 21.00 bestellen, volgende dag thuis!". Ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen..

Ik heb wel een verzendbevestiging en alles gekregen. Maar Track&Trace doet het pas sinds 5 okt. nadat ik zaterdag, de 4e, met consoleshop heb gebeld.

Track&Trace geeft nu aan: "Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco". Maar ik heb wel een verzendbevestiging gekregen, is dat niet nogal tegenstrijdig?

In ieder geval, ik heb dit ook in een nieuw mailtje aan ze uitgelegd, en hoop dat ze er wat mee kunnen.

Nu hopen dat ik mijn bestelling snel krijg..
Heb je je pakketje al?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:23:28 #37
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_71513332
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:33 schreef Zon het volgende:

[..]

Heb je je pakketje al?
djiez wat een rotschop!!

Neemt niet weg dat ik wel benieuwd ben trouwens
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')