Pope is oké.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:03 schreef Gellius het volgende:
Ik snap die fascinatie met een jongen met evidente geestelijke problemen niet zo.
Zullen we trouwen en dan een oneindige voorraad cafe fresco in huis halen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:03 schreef thaleia het volgende:
Ik ben even naar de supermarkt, want ik ben verslaafd aan Cafe Fresco en dat heb ik hier nu niet in huis
Dat zei m'n vrouw vannacht ook *katsjing*quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:23 schreef JAM het volgende:
Moef, moef, moef! Gnubbelfunder, gnubbelmagook!
Ja, ik vind het niet eens echt onweerstaanbaar lekker ofzo, maar ik moet toch IETS om het "Griekenland begin augustus"-gevoel op te roepen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zullen we trouwen en dan een oneindige voorraad cafe fresco in huis halen?.
Geen idee. slipped my mind, denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:44 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ja, ik vind het niet eens echt onweerstaanbaar lekker ofzo, maar ik moet toch IETS om het "Griekenland begin augustus"-gevoel op te roepen?
Trouwen hadden we al jaren geleden moeten doen, IR [afbeelding] Waarom hebben we dat eigenlijk nooit gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |