abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204997
Ik zit al enkele uren naar de streams te kijken en het valt me op dat Karin & Maurice
al de hele dag op de slaapkamer van de vrouwen zijn. Je kan ze horen fluisteren, maar we krijgen ze helaas niet in beeld. Wat zouden ze aan het doen zijn wat wij niet mogen zien ?

Watcher

BigBrother is also watching YOU!
  donderdag 21 oktober 1999 @ 15:15:00 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_204998
Misschien verhoort Veronica eindelijk de gebeden van vele BB-fans(?) en komen er in de late donderdagavonduitzending peepshowbeelden van Maurice en Karin.
Als ze de beelden nu al laten zien via de stream is de lol er toch een beetje af.

Twee seconden later; je hebt waarschijnlijk gelijk; ze zijn met zaken bezig die het daglicht niet kunnen verdragen. Ik denk persoonlijk dat we nooit beelden van M en K te zien zullen krijgen

Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_204999
Het is nu overduidelijk dat ook Maurice & Karin een relatie hebben. Zonet hebben ze beiden besloten toch maar eens uit bed te stappen. Alleen jammer dat Veronica deze relatie op de achtergrond probeert te houden.

Watcher

BigBrother is also watching YOU!
pi_205000
Nee, V. bewaart die beelden voor de XXX-rated video 'Big Brother, Little *CENSORED*'.

Ik zie ze er nog voor aan ook, dat V. een band a la 'Greatest Moments' in de handel brengt.

--
'Damnit, use the fork Luke'
- Obiwan in a Chinese restaurant

[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 21 Oktober 1999).]

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_205001
quote:
op 10-21-1999 om 04:37 PM schreef CaptTripps het volgende:
Ik zie ze er nog voor aan ook, dat V. een band a la 'Greatest Moments' in de handel brengt.

Zulke plannen (BB-videoband) schijnen bij Veronica inderdaad te bestaan. Niet echt X-rated natuurlijk, maar wel met "nooit uitgezonden fragmenten" en andere 'hoogtepunten'
(neehee... díe hoogtepunten niet!).

Beetje vergelijkbaar met de videotapes van Jerry Springer waarvan al drie of vier uitgebracht zijn.

Achter iedere grote broer staat een zusje.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')