abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 januari 2008 @ 16:14:40 #76
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_56436524
Of ik mijn paspoort meeneem hangt trouwens maar helemaal af van het hotel of hostel waar ik verblijf. Ik heb hoteleigenaren meegemaakt die ik mijn lunch nog niet toevertrouwde, laat staan m'n paspoort.
  donderdag 31 januari 2008 @ 19:18:57 #77
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_56440567
Oktober 2006 met mijn partner 3 weken in Canada op vakantie, 2 weken in toronto geweest en nog een week rondgereden. We hadden een GPS van een neef aangesloten op de laptop en met het bijbehorende programma konden we elke avond een motel zoeken. De GPS leidde ons daar dan heen. Dus wij na het eten hup richting motel, wij rijden rijden en opeens rijden we midden op/in een Canadese kazerne. We hadden een Canadese huurwagen dus op zich vielen we niet erg op, maar ja was wel ff erg schrikken. duurde ook even voor we natuurlijk de uitgang weer gevonden hadden.
Ja dat was toch wel een beetje het meest genante.

eentje van een minder kaliber, maar ook wel erg om je voor te schamen. Ik was 14 en met mijn vriendin en haar ouders op vakantie in Zuid-Frankrijk. We hadden hier vroeg vakantie dus bijna geen Nederlanders daar, dus lekker Nederlands praten over alles en iedereen...... k sta samen met mn vriendin in de 3e week te praten over een meisje met de naam 'Pinokkio' om haar nek aan een ketting. Hahahaa zou ze zo heten? Zegt opeens haar vader naast ons 'Nee hoor zo heet het paard van mijn dochter'...... Oeps hahaha
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')