Was 1malig voor een goed doel, iets met weesegeltjes..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:13 schreef Djeda het volgende:
[ afbeelding ]
Ehmmm beter kleding aan als je fietst PPI![]()
Hoe naakt moet ik?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
Word dit het naakte mannen topic?
Leef je uit zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
Word dit het naakte mannen topic?
Weesegeltje tussen dat wijf d'r benen, zal je bedoelenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:22 schreef ppi het volgende:
[..]
Was 1malig voor een goed doel, iets met weesegeltjes..
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:23 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Weesegeltje tussen dat wijf d'r benen, zal je bedoelen![]()
Chippendaals naakt moet jequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Hoe naakt moet ik?
Dan moet ik de foto's in KPD uploaden, daar heeft deze SC niets aan.quote:
Ga is foto's makenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:25 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Gatverdamme, wat een teringlelijk wijf.
Nee, die blonde van jou netquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:25 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Gatverdamme, wat een teringlelijk wijf.
Nou goed, nog een klein stringgetje aan mag wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:25 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Dan moet ik de foto's in KPD uploaden, daar heeft deze SC niets aan.![]()
Hoelang heb jij al geen sex gehad ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:23 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Weesegeltje tussen dat wijf d'r benen, zal je bedoelen![]()
Lees ik net dat ik oma word en dat Gert de vader van mijn kleinkind isquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:24 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Je bent gelukkig nog wel lekker agressief.
Dat heb je van je moeder trouwens.
Ja, die moeder die nu weer ergens laveloos starnakel zat onder een barkruk ligt.
Heb ik niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou goed, nog een klein stringgetje aan mag wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |