Dat is 'm inderdaad. Ben wel benieuwd hoe die single klinkt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:35 schreef Sirolf het volgende:
All My Life inderdaad. Volgens mij is 'ie nog maar nét uit hoor.
Maar het wel of niet op de playlist zetten bepalen Peter, Bjorn en John zelf niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Niet helemaal... Young Folks kan nog veel groter worden, bij 3FM heeft 'ie bijvoorbeeld nooit 'op de lijst gestaan'...
Moke niet kennen ?! Tsjeeee en die Gordon zit toch in de jury van Idols? I rest my case.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:38 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ze waren ook al bij RTL Boulevard
Ik zapte er overheen!
Gordon en Winston G. kenden de band niet eens
Zullen we dan ook maar meteen ABBA - Happy New Year gaan opzetten?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is 'm inderdaad. Ben wel benieuwd hoe die single klinkt.![]()
BRAND NEW DAYGELUKKIG NIEUWJAAR MENSEN !
Fijn 2008![]()
![]()
![]()
Daar stond z'n autoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:47 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kijk nou een lamp!
Dat zei net al iemand hier, die is natuurlijk naar dat galaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:48 schreef Marc63 het volgende:
Ron Brandsteder is er niet? Hoe kan dat nou?
Omdat Gerard Ron Brand-dom foetsie is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:48 schreef Marc63 het volgende:
Ron Brandsteder is er niet? Hoe kan dat nou?
Strak plan!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:44 schreef Sirolf het volgende:
Zullen we dan ook maar meteen ABBA - Happy New Year gaan opzetten?
Vind ik helemaal niet ergquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:57 schreef Marc63 het volgende:
Paul is wel nadrukkelijk aanwezig vanavond. Meestal niet het geval met vervangers.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:59 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Beetje stil hier...
Heel Desmet is na het RadioRing-feestje naar de 3FM-studio gekomen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Het is hier zo krankzinnig druk!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |