neequote:Op vrijdag 30 november 2007 01:12 schreef venomsnake het volgende:
Zou leuk zijn als Sparta weer eens weet te winnen.
Kom op zeg, gun die jongens uit Rotterdam ook een pleziertje. Ze staan gedeeltelijk op de laatste plek. Bovendien hebben jullie je eerste thuiswedstrijd al gewonnen en dus mag er best weer eens verloren worden Paultjuhhh.. Heb je ook weer een reden om een weekje te mopperen.quote:
Ik vrees het ergste..quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:48 schreef ruud_fr het volgende:
hopen dat het een leukere wedstrijd wordt dan vorige week
Niet alleen Sparta op de vrijdagavond.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:05 schreef Stpan het volgende:
Teletekst thuisblijfsupporter! Ben eigenlijk al dit hele seizoen niet naar uitwedstrijden geweest......
Hopelijk laat Sparta weer eens wat zien. Er is dit seizoen aardig gevoetbald, maar Sparta heeft helaas een lange traditie van heel slecht voetballen indien de wedstrijd live op TV is.
Nu ga ik helemaal niet kijken! Alsnog sterkte gewenst.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:32 schreef Stpan het volgende:
Sparta heeft ooit maar 1 livewedstrijd in de eredivisie gewonnen van de 10.
De bekerwedstrijden zijn ook vaak om te huilen live. Dus Sparta is misschien nog wel een tikje erger dan gemiddeld VoreG!
Baggerpubliek?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:37 schreef vingerplant het volgende:
Tijd om daar eens verandering in te brengen dan, maak dat baggerpubliek in Utrecht maar stil
Sorry, ik bedoel niet iedereen daar natuurlijk, maar er zit een groep wat zeg maar het supporter zijn anders beleeft dan ik. Sparta daarentegen vind ik een prachtclub, dus ik gun hen de winstquote:
Klopt, er zit tuig tussen. Maar het grootste gedeelte is gewoon enthousiast en gaat achter de ploeg staan als het goed gaat en zeker als het slecht gaat.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:50 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel niet iedereen daar natuurlijk, maar er zit een groep wat zeg maar het supporter zijn anders beleeft dan ik. Sparta daarentegen vind ik een prachtclub, dus ik gun hen de winst
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:05 schreef Dos37 het volgende:
Genieten weer vooral utrecht die spelen mooi voetbal
Twee praktijk trainers die de Hollandsche school hanteren en voor de winst spelen. Alle voorwaarden aanwezig om Johan Derksen een harde sigaar in z'n broek te bezorgen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:05 schreef Dos37 het volgende:
Genieten weer vooral utrecht die spelen mooi voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |