abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 november 2007 @ 15:18:48 #201
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54300898
14:40 Het leven gaat door!

Luc is nog niet weg of het leven in de Villa gaat door. Dennis, Amanda, Nadia en Brian zitten netjes aan tafel als de Portugees leraar binnen komt. "Nou, wat gaan we doen?", vraagt Amanda optimistisch. "Nou, Portugees", is het antwoord. Direct schakelt de docent over naar de zuidelijke taal. Succes jongens!

14:54 Obligado!

Ricardo Caldas is weer in de Villa en dat kan maar één ding betekenen: Portugese les. Met andere woorden: alle Miljonairs behalve Huub, Lieke en Jaap hebben zich verzameld in het kantoor. In de boeken! "Ik woon al sinds 1988 in Nederland", vertelt Ricardo over zichzelf, maar al snel begint de les. Vandaag staan de getallen centraal. "Brian, wat is 27 in het Portugees?", vraagt Ricardo. Brian komt vervolgens met een constructie die erg op het Spaans lijkt, vindt Ricardo. "Ik kan ook Spaans!", roept Brian trots.

Ricardo legt uit... Ricardo heeft een verrassing: hij heeft een t-shirt aangetrokken met daarop Portugese woorden. "Die kennen jullie wel", zegt Ricardo en inderdaad, één voor één hebben de leerlingen de woorden goed. Tja, ideale leerlingen hè, die Miljonairs!

De klas schrijft ijverig mee...

Bron: Villa Vandaag, 01-11-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 1 november 2007 @ 16:18:02 #202
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54301276
15:04 Lieke verlaat de Villa!

De fotoshoot is inmiddels bijna ten einde. Lieke voelt de heren nog even stevig aan de tand over wie ze zijn, wat ze doen en waarom. "Kan ik nog even helpen met tillen?", vraagt Lieke, wanneer de fotografen hun spullen verplaatsen naar het hek van de poort. Voor deze speciale gelegenheid mag Lieke zelfs even buiten de poort komen. Laten we hopen dat hier geen gedwongen exit op volgt! Dan mist ze haar halfjaarfeest van morgen namelijk…

Daar sta je dan...

15:35 Lieke's fotoshoot

"I got money!"

15:54 Nieuwe roeping?

Lieke staat vandaag niet alleen vóór. De leergierige Hilversumse kan het niet laten en vraagt aan de fotograaf van alles over de camera en wil zelfs een paar foto's maken van de fotograven. Zal Lieke, na het filmen van de talkshow en de monteer cursus, weer een nieuwe roeping gevonden hebben als fotografe?

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 1 november 2007 @ 16:58:01 #203
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54301723
16:13 Een rondje Villa

"Die foto's zijn echt vet geworden!", zegt Lieke opgetogen tegen haar ex-geliefde. "Stond ik daar met dollar biljetten te gooien!Het was echt leuk! En ik heb ook erg leuke foto's van hen gemaakt!", ratelt de Hilversumse verder. "Ja? Mooi zo", reageert Huub nuchter. Lieke is helemaal in haar sas en rent vervolgens de hele Villa door op zoek naar een sjaal die nodig is voor verdere foto's. "Ik kan hem niet vinden die rode sjaal, maar ik kan wel net doen alsof dit een sjaal is", aldus Lieke die voor de gelegenheid met een gouden riem naar buiten is komen zetten. We zijn benieuwd naar de foto's van de Hilversumse met een riem om haar nek…

16:23 'The Lovebirds'

Brian en Amanda hebben zich terug getrokken in de Chill Room. De ruzie van gisteren lijkt te zijn overgewaaid, want de twee tortelduifjes liggen intiem tegen elkaar aan. Op de achtergrond klinkt de muziek van Tupac en Amanda kruipt nog meer tegen Brian aan. De twee zeggen geen woord, maar genieten van elkaars aanwezigheid. Blijft dit koppel voor eeuwig samen?

16:50 "Liever niet, die breekt me zo in tweeën!"

Na alle drukte van afgelopen dagen en het onverwachtse vertrek van rapper Double L alias Luc, is de rust weer terug gekeerd in de Villa. Jaap en Huub zitten in het kantoor te chillen en ook Brian en Amanda zitten nog heerlijk te knuffelen en te keuvelen in de Chill. "Zou je het een leuk idee vinden om tegen Andy een potje te sparren in de paardenbak?", vraagt Amanda liefjes aan haar vriendje. "Andy? Andy Sauer? Liever niet, die breekt me zo in tweeën!", antwoordt de Antilliaan geschrokken. "Neeee geen echte wedstrijd, gewoon een potje sparren", stelt zijn vriendin hem gerust. Na Melvin Manhoef lijkt het Brian zeker niet verkeerd als Andy Sauer zou langskomen. Benieuwd of het de blondine lukt om ook deze kickbokser langs te laten komen in de Gouden Kooi.

donderdag 1 november 2007 @ 17:57:49 #204
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54302229
17:14 Interview met MegaStadFM

Brian heeft net een interview gehad met radio MegaStadFM. De DJ vraagt Brian honderduit over zijn leven in de Gouden Kooi en wat hij denkt te doen na de televisieshow. "Ik zou wel schrikken als ik een IT-manetje bel en jij staat ineens voor mijn deur", aldus de DJ. Brian moet hier om lachen en vertelt de radio dat hij alle vertrouwen heeft in zichzelf en erg leergierig is dus dat het ongetwijfeld wel goed zal komen. Er wordt kort gekletst over Brians single en de DJ is erg benieuwd wanneer Jaap met een single komt. Brian vertelt nog kort dat binnenkort een nieuwe videoclip zal komen en dan is de tijd al op.

17:45 "Ik mis mama!"

Amanda's moeder is vandaag jarig en de blondine probeert al meerdere malen haar moeder aan de lijn te krijgen. Helaas is dat verloren moeite. "Hoi Daantje, gefeliciteerd met mama!", zegt de blondine. "Dankjewel", zegt de zus van Amanda. "Is mama bij jou?", vraagt Amanda. "Nee we vieren het volgende week, dus ik heb haar nog niet gezien!", antwoordt Daniële. "Je moet vragen aan mama of ze me een collect call geeft", zegt de blondine zielig. "Ja ik zei al tegen haar dat ze moest thuisblijven, want misschien zou je bellen", reageert haar zus. "Gaat het voor de rest goed?" "Ja heel goed", zegt de benjamin. "Maar ik mis je wel heel erg. En ik wil echt een collect call van mama. Want ik mis mama!", gaat ze verder. "Ik ga het doorgeven. Ga zo door, zet hem op, je bent goed bezig. We zijn allemaal trots op je!", aldus haar zus. In ieder geval één familielid bereikt!

donderdag 1 november 2007 @ 18:37:49 #205
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54303079
18:08 Wat zal er vanavond gebeuren?

Huub komt het kantoor binnen gelopen en meldt Jaap dat hij weer een portie snode plannen in het verschiet heeft. "Dennis moet zich wel blijven irriteren in de nachten", grinnikt de Oldenzaler. "Ik denk dat ik vanavond mijn pionnen op Nadia zet en hopelijk wordt Dennis daar heel jaloers om". Jaap wenst hem succes en Huub verlaat de Private op zoek naar Lieke. Ook aan Lieke legt hij zijn plan voort. "Doe je best maar ik denk niet dat het gaat lukken", aldus Lieke. Huub belooft het plan vanavond in werking te zetten.

18:27 Nieuw koppel in de Villa?

Of snode plannen van Huub?

donderdag 1 november 2007 @ 19:37:47 #206
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54304056
18:55 In the pocket?

Huub heeft besloten om zijn snode plan maar direct uit te voeren. Samen met Nadia zit de Oldenzaler diep in gesprek op de bank. "Denk je dat er snel een gastspeler zal komen?", vraagt Nadia nieuwsgierig aan Huub. "Ja en ik denk dat het een bloedmooi meisje zal zijn", antwoordt de Oldenzaler. "Misschien komt Tamara wel langs, de ex van Brian." "Ja? Denk je dat ze echt exen erin gaan gooien?", vraagt de brunette vol ongeloof. "Je weet het nooit, alles kan hier in De Gouden Kooi", aldus Huub. De twee keuvelen over het één en ander en het lijkt erop dat Nadia langzaam in de broekzak van de Oldenzaler glijdt…

19:15 Gouden Kooi poker...

Na het romantisch dinertje tussen Luc en Nadia gisteren is Jan Willem weer teruggekeerd in de Villa. Dit keer mag hij voor iedereen koken en zijn er geen speciale bestellingen gedaan. Huub vindt het weer leuk om over de ex van Jan Willem te beginnen, hij daarentegen heeft het hoofdstuk al afgesloten. Al snel wordt er geswitcht van onderwerp: poker. De chefkok heeft gister 40 euro gewonnen met poker en de Oldenzaler wil gelijk alles van hem weten. "Wanneer gaan wij weer eens pokeren", moppert Huub. "Het is alweer zolang geleden." Huub vergeet niet dat poker in wezen ook veel op de Gouden Kooi lijkt. Beiden zijn een spel waar liegen, bedrog en geluk belangrijke factoren zijn. Maar de vraag is wie vertrekt er aan het eind met al de fiches? We zullen zien!

19:25 Bezoek voor Huub

Huub en Lieke zijn alvast naar buiten gegaan om op Eric en Sylvia te wachten. "Vind je het vervelend dat je moet wachten?", vraagt Lieke liefjes. "Nee want hoe langer het duurt voordat de poorten open gaan, hoe langer het duurt voor ze weer weg gaan", is zijn antwoord. "Hey Ricky!", schreeuwt de Oldenzaler wanneer hij ziet dat Ricardo door het hek komt. "Hey bitch", begroet Amanda de avondbutler. Zij heeft de butler door het raam zien aankomen en begeleidt hem direct naar binnen toe. "Het is voor het eerst dat je ze tegelijkertijd ziet toch?", vraagt Lieke. "Ja voor het eerst sinds Sylvia De Gouden Kooi heeft verlaten", aldus Huub. Dan zal het ongetwijfeld een geweldige avond worden voor Huub!

donderdag 1 november 2007 @ 19:57:47 #207
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54304413
19:36 'Nooit meer naar huis!'

'Nooit meer naar huis' knalt uit de speakers van de auto, terwijl die het terrein komt oprijden. En wat brengt de auto mee: Sylvia en Eric. "Hey schatjes", roept Huub direct. "Wat een mooie binnenkomst." "Grouphug", roept Sylvia. "Hoe gaat het?", vraagt Eric. "Ja de afgelopen dagen waren erg druk", zegt de Oldenzaler. Nadat de twee ex-Miljonairs iedereen gedag hebben gezegd, trekken ze zich samen met Huub terug in de Chill Room. "Maar wat vinden jullie van mijn nummer?", vraagt de kleine Miljonair. "Ik zeg gewoon tegen iedereen dat het een slecht nummer is, maar dat ze het moeten downloaden omdat het van jou is!", grapt Eric. Huub kan er wel om lachen, wat is het weer fijn om oude vrienden terug te zien!

Wat een entree!

19:53 "Ik doe alleen maar drugs!"

"Ik begin nooit meer een relatie in de Gouden Kooi", belooft Huub. "Meen je dat echt?", wil Eric weten. "We houden je eraan", zegt Sylvia. "Wil je nog wat drinken?" "Nee, ik mag niet meer zoveel drinken", moppert Huub. "Geef Eric nog maar wat." "Nee ik doe alleen maar aan drugs", zegt Eric sarcastisch. "Het is veel beter, ik wordt er scherper door, val meer af, alleen maar pluspunten." De drie lachen wat af en het lijkt alsof de twee ex-Miljonairs nooit waren weggeweest. Zou één van hun misschien achterblijven als gastspeler?

donderdag 1 november 2007 @ 20:17:45 #208
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54304772
20:08 Mensen vervelen zich!

Huub heeft het druk bezig met zijn vrienden. De overige Miljonairs zijn zich aan het vervelen in het kantoor. Jaap en Nadia zitten achter de computer en Amanda en Brian zitten een beetje met elkaar te dollen. De twee houden een wedstrijd wie het langst zijn adem in kan houden. "Ik heb 36 seconden, dat kun je toch niet verbreken", lacht Amanda. "Ja is goed", zegt Brian. "We zullen zien!" De Antilliaan neemt een diepe ademhaling en houdt zijn adem in. Amanda is in controle van de stopwatch en gaat hem klokken. "46 seconden", spreekt Amanda vol verbazing uit. "Kun je de 50 halen?", wil ze weten. "Ik kan alles", spreekt de Antilliaan hoopvol uit. Nou dat willen wij wel eens zien!

donderdag 1 november 2007 @ 20:37:46 #209
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54305110
20:25 'Toch maar naar huis, toch maar naar huis!'

Ricardo komt Huubs onderonsje ruw verstoren in de Chill. "Jullie moeten de poort uit.", roept de avondbutler. "Nee waarom, ik moet altijd de poort uitlopen", zeurt Eric. "Waar is onze auto?", vraagt Sylvia zich af. De twee lopen uiteindelijk samen met Huub naar de poort. "Hou Jaap en Lieke in de gaten hé", waarschuwt Sylvia. "Dankjewel schatjes", zegt Huub. "En nou opzouten!" "Volgende keer gaan we ne*ken", schreeuwt Eric nog na. En Huub blijft alleen achter bij de poort. Weer terug De Gouden Kooi in!

donderdag 1 november 2007 @ 20:57:48 #210
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54305462
20:49 "Iedereen is lelijk in dat blacklight!"

"Er is een filmpje van gemaakt dat ik bij je kwam logeren", vertelt Ricardo aan Dennis. "Het is zo'n 10 000 keer bekeken", laat de avondbutler weten. "Ik moet wel zeggen dat iedereen er erg lelijk uitziet in dat blacklight", lacht hij. "Nou ik vond het gezellig hoor want iedereen die mij kent weet toch dat ik geen homo ben", verdedigt Dennis zich gelijk. De twee keuvelen over van alles en nog wat en Dennis geeft aan dat hij het wel ziet zitten om na De Gouden Kooi in 'Gouden Tijden, Slechte Tijden' wil acteren. "Nou dan mag je weleens wat acteerprestaties erin gooien", grapt Ricardo. "Neem een voorbeeld aan Jaap, tijdens de ontslagronde had hij iedereen wel mooi te pakken". "Kom ik ga even thee brengen, ga je mee?", vraagt de avondbutler. En de twee lopen samen naar de rest in het kantoor...

donderdag 1 november 2007 @ 21:17:46 #211
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54305785
21:02 Saaie boel

De eerste avond in de Villa zonder Luc is heel rustig. Het lijkt wel of alle Miljonairs aangeslagen zijn door het vertrek van de rapper. De Miljonairs besluiten om het vanavond ontspannend te houden en gaan een film kijken. Dusver zitten alleen Jaap, Huub en Lieke nog op de bank, de andere Miljonairs zitten in de slaapkamer. Amanda, Brian en Dennis besluiten om de film daar te gaan kijken. Nadia daarentegen weet nog niet waar ze gaat zitten. Waar zal zij deze avond belanden?

donderdag 1 november 2007 @ 21:37:45 #212
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54306131
21:12 Zouden ze Luc missen?

Laat de nieuwe gastspeler maar komen!

donderdag 1 november 2007 @ 21:57:45 #213
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54306443
21:40 Nadia in bed bij Dennis?

Nadia heeft kamp gekozen. Ze is niet gevallen voor de charmes van Huub en ligt zoals verwacht gewoon weer naast Dennis. "Is dit een grappige film Manny?", vraagt Nadia. "Nee, het is een verschrikkelijke film 'Blades of Glory'", zegt ze geïrriteerd. "De eerst volgende film is 'Dream Girls' hoor." En demonstratief gaat de blondine maar een tijdschrift lezen. Ja je kunt niet altijd je zin krijgen!

Waar zit Nadia met haar gedachtes?

donderdag 1 november 2007 @ 22:17:45 #214
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54306827
22:06 Hectische dagen...

Af en toe klinken zowel vanaf de bank als vanaf het bed gegrinnik en gelach van de Miljonairs. Er zijn tenminste nog een paar mensen die de film goed vinden. Bij het overgrote deel van de bewoners is dat nog maar de vraag. Nadia is in ieder geval verdiept in een tijdschrift en Amanda lijkt zelfs in slaap te zijn gevallen...Een beetje rust na een paar hectische dagen is natuurlijk nooit mis!

De enige overgebleven tortelduifjes van de Villa

donderdag 1 november 2007 @ 22:57:43 #215
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54307603
22:35 "Maar ik hou wel mijn ogen open!"

De film is afgelopen en de miljonairs komen allemaal weer een beetje bij kennis. Jaap steekt gelijk van wal: "Wat was het dat je allemaal met ons willen bespreken, schattie?" "Nou ik vond het wel leuk dat Brian de hele dag heeft lopen janken", antwoordt Huub. "En Sylvia en Eric hebben tegen mij gezegd dat ik beter op jullie twee moest letten. Zij hebben op de streams gezien dat jij een paar maanden geleden al aangaf aan Jaap dat jij een einde aan onze relatie wilde maken", vervolgt de Oldenzaler tegen zijn exvriendin. Lieke schiet direct in de verdediging maar geeft aan dat Huub zich geen zorgen hoeft te maken om het spel. "Maak je geen zorgen", praat Huub haar na. "Maar ik hou wél mijn ogen open…

vrijdag 2 november 2007 @ 09:17:56 #216
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54309361
08:37 Een dag om snel te vergeten!

Gister was een sombere dag voor de meeste Miljonairs. En dat komt niet alleen door het vertrek van Luc. De ruzies de afgelopen dagen zijn er bij iedereen hard ingeslagen. Het was daardoor ook een saaie avond geworden zonder al te veel spektakel. Hopelijk komt er snel een gastspeler, misschien dat die de boel wat kan opvrolijken!

08:55 Lieke's dag

Lieke is vandaag als eerste op. Dat mag ook wel, want het is een speciale dag voor de blondine. Ze is vandaag al zes maanden bewoonster van de Gouden Kooi. Ze zal eerst even naar de huisarts gaan, maar na het bezoek is het tijd voor feesten. Zij is alweer de vierde persoon die een half jaar in de Villa zit. Eerst Brian, daarna Huub, toen Amanda en nu dus de Hilversumse schone. Dat ze nog lang mag blijven!

Wat heeft deze dag in petto?

Bron: Villa Vandaag, 02-11-2007
  vrijdag 2 november 2007 @ 09:37:56 #217
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54309713
08:20 Een dag om snel te vergeten!

Gister was een sombere dag voor de meeste Miljonairs. En dat komt niet alleen door het vertrek van Luc. De ruzies de afgelopen dagen zijn er bij iedereen hard ingeslagen. Het was daardoor ook een saaie avond geworden zonder al te veel spektakel. Hopelijk komt er snel een gastspeler, misschien dat die de boel wat kan opvrolijken!

08:45 Lieke's dag

Lieke is vandaag als eerste op. Dat mag ook wel, want het is een speciale dag voor de blondine. Ze is vandaag al zes maanden bewoonster van de Gouden Kooi. Ze zal eerst even naar de huisarts gaan, maar na het bezoek is het tijd voor feesten. Zij is alweer de vierde persoon die een half jaar in de Villa zit. Eerst Brian, daarna Huub, toen Amanda en nu dus de Hilversumse schone. Dat ze nog lang mag blijven!

Wat heeft deze dag in petto?

09:00 Loodgieter Herma

De huishoudsters zijn gearriveerd in de Villa, zonder Palma. De dames Sharon en Herma mogen meteen hun handen uit de mouwen halen. De gootsteen is namelijk verstopt. Ja dat wordt werken dames!

09:15 De nieuwe gastspeler is gearriveerd!

Maak kennis met Henk, de eekhoorn!

vrijdag 2 november 2007 @ 09:57:55 #218
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54310104
09:30 De nieuwe gastspeler is gearriveerd!

Maak kennis met Henk, de eekhoorn!

vrijdag 2 november 2007 @ 10:17:55 #219
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54310564
09:50 Relaxed begin van de dag...

Nu Palma niet aanwezig is in de Villa, begint de dag een stuk relaxter voor de Miljonairs. Vandaag zijn ze rustig gewekt door Herma en die dirigeerde ze direct één voor één naar de douche toe. "Hup Brian je kan makkelijk tegelijkertijd met Amanda douchen", aldus Herma. Het trio Jaap, Huub en Lieke zijn inmiddels al aangekleed en zitten in de woonkamer op hun dooie gemakje de krant te lezen. Het andere kamp bestaande uit Brian, Amanda, Dennis en Nadia zijn zoals gewoonlijk nog wel even te vinden bij de spiegels.

vrijdag 2 november 2007 @ 10:37:55 #220
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54311071
10:12 Ontbijtje

De twee hartsvriendinnen Amanda en Nadia zitten heerlijk te ontbijten. Om 11 uur hebben zij een columncursus op het programa staan. Als zij deze cursus positief afsluiten mogen zij zelf columns schrijven voor onze website! Hou deze site dus goed in de gaten als je benieuwd bent naar de verhalen van Amanda en Nadia!

vrijdag 2 november 2007 @ 11:17:54 #221
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54312099
10:39 Boodschappenlijstje!

Brian, Amanda en Nadia zijn de enige Miljonairs die nog aan de ontbijttafel zitten. De drie bondgenoten maken een boodschappenlijstje. "Ik wil kinder bueno!", roept Amanda zeurderig. "En anders een chocoladeletter!" "We hebben al genoeg snoep besteld, Manny", zegt de donkere schone. "Wat hebben we nog meer nodig?" "Duo-penotti rice crispy", roept de blondine weer. "Zo, Amanda bestelt alleen maar zoete dingen", zegt Brian. "Vind je mij niet zoet genoeg?" "Dat wel, maar jij bent zo lastig op te eten", aldus Amanda. Tja...

10:53 Jaco evalueert

Jaco heeft zijn weg weer gevonden naar de Villa. Hij komt het materiaal van de drie Miljonairs evalueren. En hij wil weten waar het trio nu mee bezig is en wat ze nog gaan doen. "Netjes jongens", zegt Jaco tevreden. "Jullie lijken net brave studentjes." "We hebben al alles uitgeschreven", zegt Huub enthousiast. "Het ziet er goed uit", vindt Jaco. "Leuk, lekker kort!" Keep up the good work guys!

vrijdag 2 november 2007 @ 11:57:54 #222
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54313025
11:24 Columnles voor Amanda en Nadia

Er is bezoek in de Villa! Het is Francine, de dame die de columncursus komt geven. "Wat gezellig dat je langskomt!", zegt Nadia enthousiast. "Nou ik hoop het!", antwoordt de columniste verlegen. "Kom laten we in de Private gaan zitten dan kunnen we na Jaco's cursus in het kantoor plaatsnemen", laat de brunette weten. "Wat willen jullie precies?", vraagt Francine wanneer de dames in de Private hebben plaatsgenomen. "Hebben jullie al specifieke ideeën?" "We willen graag een column leren schrijven over het onderwerp 'girltalk'", antwoordt Nadia. "We krijgen vaak post van jonge meiden die onze girltalk zo leuk vinden dus we willen graag schrijven over seks, relaties enzo. Het moet echt typisch Nadia en Amanda stijl worden", laat Amanda weten. De dames zijn erg enthousiast met de komst van Francine! Laat het column schrijven maar beginnen!

Francine legt uit....

11:50 'Wij zijn geen barbiepopjes'

"Om een column te beginnen is het beste om met een stelling te beginnen. Met datgene wat jullie duidelijk willen maken. 'Wij zijn geen barbiepopjes' is bijvoorbeeld een goede opening", legt de jongedame uit. "Je mag gerust feiten verdraaien en de meest krankzinnige redeneringen toepassen", laat ze weten. "Ik laat jullie straks een proefstukje schrijven zodat jullie je eigen taalgebruik kunnen ontwikkelen", vertelt ze verder. De meiden zijn verbazend stil en schrijven alles keurig op wat Francine uitlegt.

vrijdag 2 november 2007 @ 12:17:53 #223
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54313457
12:14 De winnaar...

...mag vanavond naast Nadia slapen

vrijdag 2 november 2007 @ 12:37:53 #224
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54313959
12:30 "Wij gaan echt ons best doen!"

"Hoelang moet het stukje zijn?", vraagt Amanda aan de columnist. "In ieder geval niet langer dan een half a4tje, anders wordt het veel te lang", geeft Francine als advies. "Moeten we het op de computer maken?", wil Nadia weten. "Uiteindelijk wel, maar ik zou eerst samen wat op papier zetten", zegt de columnist. "Wat voor onderwerpen hebben jullie in gedachten?" "De ideale man, personal shopper, misschien zelfs over haar stylen", somt de blondine op. "Ja dat zijn goede onderwerpen. Daar trek je wel veel meisjes mee." "Wij gaan echt onze best doen", aldus een enthousiaste Nadia. "Ik ben benieuwd wat jullie voor moois schrijven. Gooi er veel drama in, heel erg overdrijven en dan gaat alles goed komen." En daar gaat de donkere schone weer terug de wijde wereld in! Die heeft weer heel wat te schrijven!

vrijdag 2 november 2007 @ 13:17:52 #225
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54314855
12:55 "Lieke vind ik erg hebberig"

De meiden zijn in de kapsalon neergestreken en praten honderduit over de columncursus. Ze vinden het helemaal geweldig dat ze hun eigen column gaan schrijven. Ze hoeven alleen nog goede onderwerpen te bedenken. Ook vertelt Nadia uitgebreid over het gesprek wat zij gister met Huub had. "Ik heb eigenlijk nog nooit zo met Huub op de bank gezeten en gezellig zitten kletsen terwijl ik hier al 4,5 maand woon", vertelt Nadia aan haar vriendinnetje. "Maar ik kan het wel beter met Huub vinden dan met Lieke." "Lieke vind ik erg hebberig", mompelt Amanda. De brunette is het hier helemaal mee eens. "Ze wil wel altijd kleding lenen maar als ik iets van haar wil lenen dan kan dat niet", vervolgt de blondine. De meiden kletsen nog een tijdje over Lieke door. Misschien is de Hilversumse Miljonair wel een heel goed onderwerp om jullie column mee te beginnen, meiden!

13:11 De meiden gaan direct aan de gang...

...met het schrijven van de column!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')