14:40 Het leven gaat door!Luc is nog niet weg of het leven in de Villa gaat door. Dennis, Amanda, Nadia en Brian zitten netjes aan tafel als de Portugees leraar binnen komt. "Nou, wat gaan we doen?", vraagt Amanda optimistisch. "Nou, Portugees", is het antwoord. Direct schakelt de docent over naar de zuidelijke taal. Succes jongens!
14:54 Obligado!Ricardo Caldas is weer in de Villa en dat kan maar één ding betekenen: Portugese les. Met andere woorden: alle Miljonairs behalve Huub, Lieke en Jaap hebben zich verzameld in het kantoor. In de boeken! "Ik woon al sinds 1988 in Nederland", vertelt Ricardo over zichzelf, maar al snel begint de les. Vandaag staan de getallen centraal. "Brian, wat is 27 in het Portugees?", vraagt Ricardo. Brian komt vervolgens met een constructie die erg op het Spaans lijkt, vindt Ricardo. "Ik kan ook Spaans!", roept Brian trots.
Ricardo legt uit... Ricardo heeft een verrassing: hij heeft een t-shirt aangetrokken met daarop Portugese woorden. "Die kennen jullie wel", zegt Ricardo en inderdaad, één voor één hebben de leerlingen de woorden goed. Tja, ideale leerlingen hè, die Miljonairs!
De klas schrijft ijverig mee...Bron: Villa Vandaag, 01-11-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel