13:35 Discussie deel 2Amanda heeft net met Nadia gesproken over de discussie die zij met Brian heeft gehad en probeert nogmaals een poging te doen om het uit te praten met haar vriend. "Je gaat zelf conclusies trekken en je maakt zelf je eigen verhaal ervan", zegt de Antilliaan rustig. "Dan herhaal je het nog eens drie keer. Zeg gewoon: f*cking hell ik haat ze niet, maar ik mag ze gewoon niet", probeert Brian uit te leggen. "Het is iets heel groots wat je zegt." Amanda begint gelijk te protesteren en rakelt de eerdere discussie nogmaals op. "Je wil gewoon niet leren, punt! Als dat zo is, zeg het dan gewoon dan loop ik nu weg", aldus een ongeduldig wordende Brian. Amanda wil niet luisteren en Brian pakt zijn boeltje en laat zijn vriendin voor de tweede keer deze dag achter in de Chill Room. Misschien toch maar even goed bij jezelf nadenken, Amanda?
13:44 RelatietherapeutNadia komt verhaal halen bij haar vriendinnetje over de hele discussie. "Hij loopt moeilijk te doen over één woord in een zin", zeurt Amanda. "Hij gaat van de hele discussie af, alleen om te zeuren over dat ene woordje!" "Laten we iets leuks doen', stelt Nadia voor. "Je moeder is bijna jarig, dus zullen we daar wat voor doen? Dan kan je weer aan even aan iets anders denken. Of wil je liever de Cosmo lezen muziek luisteren?" Nadia de relatietherapeut doet haar ding!
13:46 "Even de gezelligheid terug brengen in de Villa! ""Heb jij een mascararoller op de grond laten vallen?", vraagt Palma aan Nadia. "Nee, zie ik er zo uit dan?", vraagt de brunette verschrikt. "Nee maar de hele vloer zit onder de mascaravegen", aldus Palma. De donkere schone zucht merkbaar opgelucht. "Iemand een kopje koffie? Kopje thee? Even die gezelligheid terugbrengen in de Villa", zegt Palma dit keer vriendelijker.
13:52 Poging nr. 3Voor de derde keer deze dag doet Amanda een poging om het goed te maken met haar vriendje. "Sorry!", zegt ze met een pruillipje. Snel pakt ze de onderzetters die Palma mee heeft genomen van de fandag en de twee lezen de berichtjes die hun fans erop hebben gekrabbeld. "Mag ik een kusje, please?", vraagt Amanda. "Nee", antwoordt de Antilliaan kordaat. "Zal ik iets lekkers voor je klaarmaken dan?", vraagt de blondine met haar liefste stemmetje. "Nee dat is omkoperij en ik heb al gegeten", houdt Brian vol. "Oke dan ga ik wel even bij de rest kijken", en ditmaal is het de blondine die weg loopt van haar vriendje. Dit keer gelukkig weer met een glimlach op haar gezicht.
Bron: Villa Vandaag, 29-10-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel