abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 oktober 2007 @ 21:57:46 #76
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54232257
21:38 Jaap aan het werk

Jaap neemt zijn videocolumn op met behulp van cameravrouw Lieke. In zijn vertrouwde witte pak inclusief bijpassende hoed maakt hij grap na grap. Huub zit genietend in een stoel toe te kijken…

Bron: Villa Vandaag, 28-10-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 28 oktober 2007 @ 22:17:45 #77
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54232715
21:57 Gezelschap voor de tortelduifjes?

"Om deze karaokeavond af te sluiten, gaan we een drankje halen, het zwembad in duiken en dan gaan we de jacuzzi in!" , zegt Luc als hij met Amanda bij de jacuzzi staat. Maar Amanda wil niet dat haar haren nat worden. "Vanavond heeft echt mijn reputatie verkl**t" , zegt hij lachend. "Hebben jullie veel gedronken?", vraagt Nadia aan haar vriendin. Maar deze antwoordt dat het wel meevalt. Zullen Luc en Amanda echt bij de tortelduifjes in de jacuzzi duiken? Aan de andere kant... Misschien zitten ze na twee uur met z'n tweetjes juist wel te wachten op wat gezelschap...

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 28 oktober 2007 @ 22:37:44 #78
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54233172
22:22 "Ik vind het ruk!"

Lieke en Jaap bekijken de opgenomen beelden van de videocolumn van Jaap. Met veel verve horen we Jaap een betoog houden over Dennis, Luc en Nadia. Lieke moet er hartelijk om lachen, maar Jaap kijkt wat sip. "Wat is er, Jaap?, vraagt Lieke. "Ik vind het ruk", antwoordt Jaap naar alle eerlijkheid. "Nou, dan doen we het toch nog een keer? Dan ga ik gewoon niet tegenover je zitten en dan doe je het gewoon op je gemak", stelt Lieke voor. Tja Jaap, oefening baart kunst…

zondag 28 oktober 2007 @ 22:57:46 #79
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54233786
22:41 Hoe meer zielen...

In de jacuzzi heeft Amanda de rol van Dennis een beetje overgenomen. Nadia en Amanda praten aan één stuk door en de heren komen er bijna niet tussen. Dennis lijkt het allemaal prima te vinden; hij heeft zijn Nadia-uren wel gehad voor vandaag. Luc zit er alleen een beetje verslagen bij, maar wie weet krijgt hij vannacht weer zijn portie Nadia. Inmiddels zitten Nadia en Dennis meer dan drie uur in de jacuzzi. Kan niet goed voor je zijn…

zondag 28 oktober 2007 @ 23:37:43 #80
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54234895
23:04 Teamwork!

Huub en Lieke blijven de fragmenten van de videocolumn bekijken en barsten elke keer in lachen uit. "Een aarshol in! Een aarshol in! Een aarshol in!", klinkt het door kantoor. Ook Jaap staat er bij en is toch niet helemaal tevreden, maar schiet op een gegeven moment dan toch in de lach. "Nu moeten we die 'f*cking niet normaal'-shots nog doen", commandeert Jaap en Lieke gaat direct aan het werk. Zelf gaat hij een potje schaken met Huub. Tja, ieder z'n taak natuurlijk…

23:32 Waar zijn de ruzies?

Een dag vol nieuwe ontwikkelingen voor de Miljonairs. Hoewel, nieuwe… Dennis en Nadia lijken weer als vanouds naar elkaar toegegroeid te zijn. In plaats van het kwartet Amanda, Brian, Luc en Nadia die we de afgelopen weken constant samen in romantische rendez-vous' zagen, had Dennis vanavond de plek van Brian ingenomen. De Antilliaan ligt al de hele avond nietsvermoedend in bed. Hoe zou hij morgenochtend reageren als hij de verhalen hoort? Nu het weer goed is tussen Nadia en Dennis en zelfs Huub en Lieke geen ruzie meer hebben, is het misschien de beurt aan het andere stel om weer eens wat woorden te wisselen…

maandag 29 oktober 2007 @ 09:17:56 #81
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54238450
08:22 Verlatingsangst?

Gisteren avond hadden Dennis en Nadia samen zoals vanouds weer een gezellig avondje in de jacuzzi. Amanda en Luc besloten hierop om er ook maar gezellig bij te plonzen. Waren we na het jacuzzi moment erg benieuwd waar Nadia dan de nacht zou doorbrengen, deze ochtend zien we zoals de afgelopen dagen ook het geval was een grote stapel kleding naast Dennis op bed liggen. Heeft Nadia last van verlatingsangst dat zij zich toch weer naast de rapper in bed is gekropen?

08:46 Gaat Nadia weer terug naar Dennis?

Dennis heeft gisteren na lange tijd weer eens zijn familie en vrienden gezien. Zijn kleine zusje is langs geweest samen met zijn beste vrienden en dat heeft Dennis goed gedaan. Nadia werd gister wel belachelijk gemaakt door de vrienden van Dennis, maar het lijkt erop dat de donkere schone steeds meer naar hem toetrekt. Zullen de twee ex-lovers ooit weer bij elkaar terugkeren?

Bron: Villa Vandaag, 29-10-2007
  maandag 29 oktober 2007 @ 09:37:56 #82
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54238751
09:16 De Palma-wekker!

"Goedemorgen, ik dacht dat ik in het verkeerde huis was! Wat doe jij zo vroeg uit je bed?", aldus een grappige Palma op de vroege ochtend. "Ja, ik moest alleen naar de wc hoor", antwoordt Dennis slaperig. Het is wel frappant dat hij dat net doet als Nadia onder de douche staat... Ook de rest van de Miljonairs wordt vrolijk gewekt door Palma.

Goedemorgen!

maandag 29 oktober 2007 @ 09:57:56 #83
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54239107
09:44 Werk aan de winkel!

Sharon en Herma en Palma hebben het er maar druk mee. Palma mag het ontbijt verzorgen en Herma en Sharon hebben corvee. Gewapend met een mop en een stofzuiger gaan ze alle hoeken van de Villa langs. Gelukkig zaten de meeste Miljonairs gister in de jacuzzi, dus veel troep is er niet. Desondanks hebben ze genoeg werk te verrichten!

maandag 29 oktober 2007 @ 10:17:56 #84
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54239465
09:50 De ijdele Miljonair

Draagt niet voor niets zijn bijnaam...

10:00 Ontbijt?

Ivar, het pianowonder, is wel erg vroeg verschenen in de Gouden Kooi. Zijn leerling Huub zit al aan de ontbijttafel, helaas nog zonder ontbijt. Palma is nog druk bezig de keuken op te ruimen, voordat ze aan het ontbijt kan beginnen. Ivar pakt er maar een krant en een kop koffie bij. ""G*dverdomme", schreeuwt Palma, nadat ze een glas laat kapot vallen. Doe maar rustig aan hoor Palma, de meeste Miljonairs zitten toch pas over een half uur aan tafel!

maandag 29 oktober 2007 @ 10:37:56 #85
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54239839
10:11 Wat heeft de toekomst in pettto?!

Inmiddels is Nadia ook bij Huub en Ivar aan de ontbijttafel geschoven. De brunette pakt gelijk een stuk van de krant en speurt direct de horoscopen af. "Moet je mijn horoscoop horen, Palma! De beste houding voor jou is de vergevingsgezinde. Sta boven kleinzieligheid en trek niet te snel conclusies als er sprake is van wantrouwen.", leest de brunette voor. "En dat is voor deze week?", vraagt Palma. Ook het hoofd huidhouding is nieuwsgierig en leest gelijk de hare. Breekt er een nieuwe periode van verlichting aan?

10:14 Begin de dag...

...Met een dikke pakkerd van Palma!

10:23 Even wakker worden!

Het ziet ernaar uit dat Jaap zijn eigen Master Bedroom weer heeft overmeesterd. Het is ook niet slim om je slaapkamer te vaak aan Huub en Lieke uit te lenen. Voordat je het weet ben je je enige privé ruimte kwijt. De Briellenaar heeft wederom moeite om wakker te worden wat zich uit in een half uur staren naar, tjah naar wat eigenlijk? Of is het een afleidingsmanoeuvre en is hij nu al bezig met het verzinnen van snode plannen? Sinds de ontslagronde is de rust weer de baas in de Villa maar dat kan natuurlijk nooit te lang voortduren…

maandag 29 oktober 2007 @ 10:57:57 #86
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54240197
10:41 Eerste ruzie van vandaag is een feit!

Palma is boos op Jaap en dat krijgt hij te horen. "Jaap, wat is dit?", wijst Palma naar een kapot glas in de Master Bedroom. "Ruim dit nu op!", beveelt het hoofd huidhouding. "Ik ga niets opruimen", schreeuwt Jaap weer boos terug. "Dat heeft Lieke gedaan! Stel ik doe het niet, wat gebeurt er dan?" "Dan gebeuren er ongelukken", voorspelt Palma. "Dat is ook toevallig", begint de Briellenaar. "Want Herma zag het liggen en zei nog: pas op daar ligt glas en zij is degene die in haar vinger snijdt." "Maakt mij niets uit. Ga het gewoon opruimen!", sluit Palma haar betoog af. "Ik weiger elk glas die ik kapot maak, op te ruimen!", zegt de grote Miljonair en Palma loopt maar weg. Met deze Miljonair is geen fatsoenlijk gesprek te voeren!

maandag 29 oktober 2007 @ 11:17:59 #87
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54240600
10:50 Het leven gaat niet altijd over rozen...

"En dan denk je aan buiten; vakantie, stappen, weekendje Dubai…Het is moeilijk allemaal", verzucht Amanda. "Aah zit je in een dipje, nodig dan iemand uit!", stelt Nadia haar vriendinnetje voor. De meiden zitten in de Private Room en hebben even geen zin in de rest. "Laat gewoon je zusje komen!", zegt de brunette. "Of laat twee mensen een half uurtje komen." "Ja maar dat is gewoon te kort en ik wil graag mijn familie zien", treurt de blondine verder. De twee worden gestoord door de huishouding die in de Private hun theekransje willen houden. "Waar gaan we heen? Chill Room? Bezet. Master Bedroom? Bezet! Kapsalon? Maar die is koud!", denkt Nadia hardop na. "Kom we gaan de kapsalon wel verwarmen", besluiten de twee vriendinnen. "Soms heb ik het echt zo gehad met al die koppen hier!", zucht Amanda verder. Het leven gaat niet altijd over rozen, meiden!

Een leven gevangen in luxe valt soms zwaar...

11:00 Razende Palma!

De dames zitten nog geen minuut in de kapsalon of ze worden in hun gesprek gestoord door een woedende Palma. "Wanneer gaan jullie ook eens iets doen? Jullie wonen toch ook in deze Villa? Laat je handen dan eens wapperen. Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen in deze zwijnenstal", raast Palma. De twee vriendinnen verdedigen zichzelf door te vertellen dat ze 'laatst' nog hadden opgeruimd en schoongemaakt. Palma is jammer genoeg niet meer in een goed humeur te krijgen. "Oke je hebt gelijk, het is hier net een studentenhol, een zwijnenstal. Zullen we je anders een handje helpen?", proberen de meiden Palma geruststellend. "Als ik jullie was zou ik hierna maar opzoek gaan naar een rijke man met een goede baan zodat hij jullie huishoudster kan betalen", verzucht Palma. Had het hoofd huishouding misschien ook liever gevangen willen zitten in luxe?

11:11 Dagelijks portie girltalk

Eindelijk kunnen de meiden aan hun dagelijkse portie girltalk beginnen. "Volgens mij wil de rest ons tegen elkaar opstoken omdat ik Dennis erin heb gehouden", begint Nadia. "Ze richten nu alle ballen op mij en dus ook op jou omdat wij vriendinnen zijn. Dit moet je niet tegen Brian zeggen maar ik sprak Luc en we hadden een goed gesprek. Hij zei tegen mij dat jij de enige was die hij vertrouwde.", fluistert Nadia. "Ik had bij mezelf ook zoiets van Brian die kan ik toch ook vertrouwen? Luc zei letterlijk: als ik jou was zou ik buiten Amanda niemand anders vertrouwen", vertelt Nadia in vertrouwen aan haar vriendin. "Ik durf je één ding te vertellen ik denk dat ik inderdaad de enige ben die je blindelings kan vertrouwen omdat wij vriendinnen zijn", beaamt ook haar vriendinnetje.

maandag 29 oktober 2007 @ 11:57:55 #88
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54241483
11:32 The Pianoman

Ivar en Huub zijn druk met de les bezig. Er wordt niet alleen maar pianog espeeld, de Oldenzaler krijgt ook tips hoe hij het beste de stukken kan spelen. "Als ik een melodie pak, dan kun je dat het beste zo doen", zegt Ivar en hij laat het Huub zien. "Want als je dat niet doet dan val je helemaal buiten de bal." "Oké, en dit stuk dan?", vraagt de Oldenzaler. "Precies hetzelfde, want het zijn twee partijen in één bal", aldus de leraar. Zou Huub in het echte leven ook zo'n studiebol zijn?

maandag 29 oktober 2007 @ 12:17:55 #89
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54241885
11:58 Periode van de maand?

Palma heeft nog steeds niet al haar frustraties eruit gegooid. De hoogste tijd dus om alles op tafel te gooien. "Ik vind het geen visitekaartje als ik voor de streams hang en er komt iemand van 538 langs en het huis is een t*ringzooi", zegt Palma boos. "Ik vind het een schande tegenover die meneer, en ik voel me aangesproken. Het is schandalig! En de slaapkamer meurt een eind weg." "Ruim het op of niet, maar zeik er niet over", sneert Huub. "Ga jij lekker in je sch*tnest liggen!", schreeuwt het hoofd huishouding. "Als ik me ergens aan stoor, dan ruim ik het op of niet, maar ik ga er niet over zeiken", zegt Huub rustig. "Hallo ik ben geen voetveeg", vindt Palma. "Dan zoek je toch een andere baan!", gooit Huub er nu uit. "Het is poetsen of niet poetsen. En ik doe net zoveel werk als Lieke en Brian. Maar het is jouw f*king werk om de t*ringzooi op te ruimen." "Dat pik ik niet van jou", zegt de boze huishoudster. "Het is toch jouw werk?", vraagt Huub. "Anders rot je toch lekker op!" Palma en Huub schreeuwen van alles en nog wat naar elkander. "Maak mijn huis schoon! Maak mijn huis schoon!", aldus de irritante Oldenzaler.

maandag 29 oktober 2007 @ 12:37:54 #90
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54242208
12:22 Brian kijkt het met lede ogen aan...

"F*cking Hell", zie je hem al denken.

maandag 29 oktober 2007 @ 12:57:56 #91
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54242626
12:29 Huub en Lieke weer in de clinch

Huub en Lieke zijn in een ruzie verzeild geraakt. "Het gaat erom dat Palma er zoveel om zeikt en dat ben ik beu", legt Huub uit. "Omdat jij alles op jezelf betrekt", reageert Lieke. Lieke nam het voor Palma op, maar dat schiet bij de Oldenzaler in het verkeerde keelgat. "Je loopt zelf ook te zeuren over hoe het huis eruit ziet…", zegt Lieke maar Huub ontkent. "We hebben weer een discussie over niks!", concludeert ze. Toch weer naar de relatietherapeut…

12:34 Einde relatie!

Lieke is druk op de computer gaan typen terwijl de discussie nog doorraast. Inmiddels gaat het erover dat Huub gezegd zou hebben Lieke niet nodig te hebben. Hij redde het immers ook zonder haar voordat ze de Villa bertrad. Hij lijkt echter een misverstand wat Huub heeft het alleen over het opruimen van kleding, maar Lieke trekt het breder. "Weet je, ga lekker pianospelen!", roept ze boos. "Ik vind dat je erg onredelijk doet", zegt Huub. "Dat is dan maar zo", is het antwoord. Maar dan komt het onverwachte er uit: "Ik maak er een eind aan Lieke, bij deze", zegt Huub boos en stormt het kantoor uit. "Oh, oh, oh", zegt hij en ploft neer op de bank met een krant. Lieke zet een muziekje op. Oef…

maandag 29 oktober 2007 @ 13:18:27 #92
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54243024
12:45 Ook Lieke wil eindigen...

Huub zoekt Lieke toch weer op, maar de blondine wil het liefst even met rust gelaten worden. "Ik zei al, dit gaat niet werken zo!", vindt ook Lieke wat betreft de relatie. "Wou je het al eerder uit maken?", wil Huub weten. "Ja, ik heb al langer het idee dat de relatie goed is, maar dat er steeds meer discussies komen. Ik wil het niet uitmaken, maar het werkt even niet, en met wil alleen komen we er niet", zegt ze hard. "De laatste tijd kost het me erg veel energie", eindigt ze. Maar de discussie gaat nog even door…

13:02 "Lieke en ik hebben geen relatie meer!"

Jaap komt het tweetal storen. "Lieke en ik hebben geen relatie meer", vat Huub kort samen. "Hebben jullie daar goed over na gedacht?", wil Jaap weten. "Al weken, nee al maanden voel ik dat het niet gaat", legt Lieke uit. "Zo gaat het niet. En als het uit is, dan valt er een last van mijn schouders. Jij geeft mij niet de ruimte om tot rust te komen", verwijt ze Huub. "Verwijten, altijd kom je met verwijten." "Nevermind, laat maar", schreeuwt de Hilversumse boos en ze zet de muziek keihard aan. Terwijl Limp Bizkit uit de boxen knalt, verlaat de Oldenzaler het kantoor. Jaap kan op de achtergrond zijn lach niet onderdrukken. "Ik wil wat vragen", zegt Jaap tegen Lieke. "Sorry, maar ik heb nu even geen zin om te praten", snauwt ze. Hmm, kan Jaap hier zijn voordeel uit trekken?

maandag 29 oktober 2007 @ 13:37:55 #93
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54243346
13:15 Haat/liefde verhoudingen in de Villa

De toon is gezet in de Villa. Naast een razende Palma en een ruziënde Huub en Lieke hebben ook Brian en Amanda last van relatieperikelen. De twee hebben een discussie naar aanleiding van een uitspraak van Amanda. Zij heeft gezegd dat ze Huub, Lieke en Jaap meer haat, dan dat ze Dennis haat. "Nou ik haat niemand", valt Brian haar in de reden. "Als jij mensen haat, ga vooral je gang." "Je moet het gewoon niet zo zwart-wit zien", probeert de blondine haar vriendje uit te leggen. "Zeg het dan ook niet, Manny", vindt Brian. "Je snapt toch wel wat ik bedoel, ik mag ze gewoon niet. Jij bekijkt alles zo zwart-wit", raast zijn vriendinnetje verder. "Jij bent toch altijd zwart-wit, er is bij jouw toch nooit een grijs gedeelte?", haakt Brian op haar in. "Jawel er is bij mij wel een grijs gedeelte, een middenweg!", verdedigt Amanda zichzelf. "Jij zegt ik haat ze en ik zeg ik haat ze niet", zegt Brian rustig. "Jij zegt daarna, oh je houdt van ze en ik zeg dat ik dat niet heb gezegd. Ik mag ze ook niet maar ga niet lopen verkondigen dat je ze haat", aldus de wijze woorden van de Antilliaan. "Deze discussie werkt niet dus we kappen het af." En de Antilliaan laat zijn vriendinnetje alleen achter in de Chill Room.

"Ik mag ze gewoon niet, klaar!"

13:26 We doen net zolang water bij de wijn totdat het geurloos zal zijn"

"Ik haat falen!", zegt Huub zachtjes. "Hoezo heb je gefaald?", zegt zijn 'grote' vriend. "Omdat ik iets wil en het lukt me niet", vertelt Huub. "Maar je kan nu eenmaal niet over water lopen", stelt Jaap hem gerust. "We doen net zolang water bij de wijn todat het geurloos zal zijn en samen vechten we voor dat wat niet kan", citeert Huub somber uit een liefdesgedicht. "Je hebt een grote liefde maar je wilt ook je spel uitspelen. Het moet toch ook samen kunnen gaan?", probeert Jaap zijn vriend op te peppen. Is dit het tweede koppel dat onder de druk van de Villa bezwijkt?!

maandag 29 oktober 2007 @ 13:57:52 #94
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54243751
13:35 Discussie deel 2

Amanda heeft net met Nadia gesproken over de discussie die zij met Brian heeft gehad en probeert nogmaals een poging te doen om het uit te praten met haar vriend. "Je gaat zelf conclusies trekken en je maakt zelf je eigen verhaal ervan", zegt de Antilliaan rustig. "Dan herhaal je het nog eens drie keer. Zeg gewoon: f*cking hell ik haat ze niet, maar ik mag ze gewoon niet", probeert Brian uit te leggen. "Het is iets heel groots wat je zegt." Amanda begint gelijk te protesteren en rakelt de eerdere discussie nogmaals op. "Je wil gewoon niet leren, punt! Als dat zo is, zeg het dan gewoon dan loop ik nu weg", aldus een ongeduldig wordende Brian. Amanda wil niet luisteren en Brian pakt zijn boeltje en laat zijn vriendin voor de tweede keer deze dag achter in de Chill Room. Misschien toch maar even goed bij jezelf nadenken, Amanda?

13:44 Relatietherapeut

Nadia komt verhaal halen bij haar vriendinnetje over de hele discussie. "Hij loopt moeilijk te doen over één woord in een zin", zeurt Amanda. "Hij gaat van de hele discussie af, alleen om te zeuren over dat ene woordje!" "Laten we iets leuks doen', stelt Nadia voor. "Je moeder is bijna jarig, dus zullen we daar wat voor doen? Dan kan je weer aan even aan iets anders denken. Of wil je liever de Cosmo lezen muziek luisteren?" Nadia de relatietherapeut doet haar ding!

13:46 "Even de gezelligheid terug brengen in de Villa! "

"Heb jij een mascararoller op de grond laten vallen?", vraagt Palma aan Nadia. "Nee, zie ik er zo uit dan?", vraagt de brunette verschrikt. "Nee maar de hele vloer zit onder de mascaravegen", aldus Palma. De donkere schone zucht merkbaar opgelucht. "Iemand een kopje koffie? Kopje thee? Even die gezelligheid terugbrengen in de Villa", zegt Palma dit keer vriendelijker.

13:52 Poging nr. 3

Voor de derde keer deze dag doet Amanda een poging om het goed te maken met haar vriendje. "Sorry!", zegt ze met een pruillipje. Snel pakt ze de onderzetters die Palma mee heeft genomen van de fandag en de twee lezen de berichtjes die hun fans erop hebben gekrabbeld. "Mag ik een kusje, please?", vraagt Amanda. "Nee", antwoordt de Antilliaan kordaat. "Zal ik iets lekkers voor je klaarmaken dan?", vraagt de blondine met haar liefste stemmetje. "Nee dat is omkoperij en ik heb al gegeten", houdt Brian vol. "Oke dan ga ik wel even bij de rest kijken", en ditmaal is het de blondine die weg loopt van haar vriendje. Dit keer gelukkig weer met een glimlach op haar gezicht.

maandag 29 oktober 2007 @ 14:17:54 #95
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54244191
14:10 Poging nr. 3

Voor de derde keer deze dag doet Amanda een poging om het goed te maken met haar vriendje. "Sorry!", zegt ze met een pruillipje. Snel pakt ze de onderzetters die Palma mee heeft genomen van de fandag en de twee lezen de berichtjes die hun fans erop hebben gekrabbeld. "Mag ik een kusje, please?", vraagt Amanda. "Nee", antwoordt de Antilliaan kordaat. "Zal ik iets lekkers voor je klaarmaken dan?", vraagt de blondine met haar liefste stemmetje. "Nee dat is omkoperij en ik heb al gegeten", houdt Brian vol. "Oke dan ga ik wel even bij de rest kijken", en ditmaal is het de blondine die weg loopt van haar vriendje. Dit keer gelukkig weer met een glimlach op haar gezicht.

maandag 29 oktober 2007 @ 14:38:00 #96
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54244574
14:17 Volgende gastspeler?

Nu Nadia weer helemaal in de ban van haar ex-geliefde Dennis is, houdt Luc zich ook op de oppervlakte. Al de hele ochtend zit hij rustig een boek te lezen. Dan op de bank, dan weer in de Chill Room, overal waar een beetje rust te vinden is, vinden we Luc. Het ziet ernaar uit dat de rapper de langste tijd in de Villa heeft gehad. Wanneer zal de volgende gastspeler voor de Villa staan?

14:20 "Stelletje leeghoofden, maak eens een keuze!"

De heren inclusief Palma worden een beetje zat van het gezeur van de dames. "Kom we halen dekens, kussens, wierrook en kaarsjes en we gaan het gezellig maken", stelt Nadia voor. "En muziek." "Maar waar gaan we zitten? In de kapsalon is geen muziek", klaagt Amanda. De dames kunnen al de hele ochtend geen geschikt plekje vinden om hun 'girltalk' te houden. "Stelletje leeghoofden, maak eens een keuze en loop ons niet in de weg", roepen de mannen hen na. Uiteindelijk besluiten de dames om in de fitness plaats te nemen. "Wij blijven hier en niemand mag ons nu nog storen", zegt Amanda tegen haar vriendinnetje die een muziekje erbij opzet. Hebben de mannen eindelijk rust!

Deze beelden zeggen genoeg...

14:23 Eindelijk een goed plekje...

...voor een portie girltalk en postmomenten

maandag 29 oktober 2007 @ 15:17:52 #97
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54245240
14:53 Huubs duistere verleden!

Huub moet denken aan vroeger... "Vroeger had er een meisje in onze vriendengroep een soa en toen moesten ik en vier andere vrienden zich laten testen. Maar het grappige was, we wisten het niet van elkaar. Dus het was zo van ik kwam daar binnen: hè, moet jij je ook laten testen? Ja, jij ook? Ik ook! Mijn oudere broer zat er ook!" Jaap gaat stuk van het lachen. "Dus ze ging de hele groep rond?", vraagt de grote Miljonair. "Blijkbaar", zegt Huub. "Je weet hoe dat gaat met vrienden hè!" "Euhm, nee", en weer barst de Miljonair in lachen uit. Goed zo Jaap, lachen is het beste medicijn tegen ziek zijn!

15:07 "Oh wat vervelend is dit zeg!"

Amanda en Nadia zijn het chillen in de fitness alweer zat en lopen achter elkaar aan door de Villa te drentelen. Is Dreams of Beauty er nu nog steeds niet?", vragen de meiden. "Ik loop al de hele dag met een paardenstaart in. Mijn haar moet écht gedaan worden!", zucht Amanda. "Ik denk dat de dames van Dreams of Beauty nog steeds moe zijn van die fandag van gisteren en dat ze niet meer komen", zegt Palma. "Oh wat vervelend is dit zeg!", zucht ook Nadia. En de meiden lopen weer de woonkamer uit op zoek naar een nieuw chill plekje…

maandag 29 oktober 2007 @ 15:37:54 #98
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54245607
15:14 Gluren bij de buren

Bezig met een snood plan, Jaap?

15:20 Is dit Dennis zijn darkside?

Of komt die vanavond pas naar boven?

15:30 Dancing Queens!

Gelukkig voor de dames zijn de meiden van 2StepForward inmiddels wel gearriveerd in de Villa. Lieke is niet in 'the mood' voor de streetdance les, dus alleen Amanda en Nadia krijgen vandaag les. "Ik heb niks om aan te trekken want mijn sportkleding ligt in de was", zegt Nadia met een pruillip. Eigenwijs als ze is, besluit ze om in haar jurkje de les mee te doen. Tegen de tijd dat de buikspieren aan de beurt zijn besluit Nadia om toch maar even een broekje erbij aan te trekken. Slim besluit Nadia, of is dit alleen om de buikspieroefeningen te ontlopen?

maandag 29 oktober 2007 @ 15:57:51 #99
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54245946
15:48 "Ik voel heel veel woede bij jou! "

"Ben je nog steeds boos, Lieke? Ik voel heel veel woede bij je", begint Huub. "Nee ik ben niet meer boos maar ik heb gewoon even geen zin om het er nu over te hebben. Laat me gewoon even mijn eigen dingen doen dan kom ik later wel naar je toe om met je te praten", aldus Lieke. "Val dood", is Huubs antwoord hierop. Dat is duidelijke taal in ieder geval!

maandag 29 oktober 2007 @ 16:18:01 #100
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54246286
16:01 Gevoelsmiljonairs

Jaap en Huub zitten in de Private Room en plotseling komt de gevoelige kant van beiden heren naar boven. "Je hebt niet in de gaten, wat je allemaal met me doet", zingt Huub. "Dat kun je ook niet weten, ik heb je pas één keer ontmoet", vult Jaap hem vanachter de computer aan. Twee mannelijke Miljonairs; de één met een relatie op afstand en de ander sinds vanochtend zonder relatie… Is het niet ontroerend?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')