17:24 Stijltang affaire...Luc vergezelt Nadia in de kapsalon en wordt meteen aan het werk gezet. Luc mag de heilige stijltang van de Miljonair in zijn hand nemen en mag zelfs het haar van de donkere schone doen. "Ik wil het gerust doen hoor", zegt Luc wat onzeker. "Maar ik heb het nog nooit gedaan." "Er kan niks mis gaan", vertelt Nadia hem. "Ik ben bang dat ik het opfok", aldus de rapper. Hij probeert het toch maar, maar dan begint Luc opeens te lachen. "Wat is er?", vraagt de donkere schone. "Heb je het verpest?" "Dit zijn dingen die gewoon niet in mijn genen zitten", antwoordt Double L. "Ga maar wat voor jezelf doen, ergens waar je blij van wordt!", zegt de donkere schone licht geïrriteerd. Luc staat er bij, kijkt er na en loopt dan maar weg. Vrouwen!
Luc alias de kapper!17:42 "Sorry!"Luc vindt dat Nadia een te wisselend humeur heeft en dat wil hij haar duidelijk maken. In de Chill Room bespreken de twee hun problemen, onder het genot van de muziek van Tupac. "Ik volg jou niet meer!", spreekt Luc uit. "De ene keer ben je zo, de andere keer zo." "Daar wordt ik niet blij als je dat zegt", zegt Nadia zielig. "Sorry! Het spijt me." En de twee geven elkaar een dikke knuffel. "Ik wordt ook niet goed van Dennis", aldus de donkere schone. "Hij loopt de hele tijd te zeiken, als ik bij jou ben." "Voor Dennis geldt hetzelfde, hij moet gewoon normaal doen", vindt Luc. "Iedereen hier moet gewoon normaal doen!" Wijze woorden van een wijze man.
Bron: Villa Vandaag, 27-10-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel