19:49 Maiskolf! Maiskolf! Maiskolf!Brian had eerder op de dag een verzoek, de Antilliaan smachtte naar een maïskolf. "Ik heb echt zo'n zin in maïs!", laat hij Amanda weten. "Dan ga je toch bestellen", oppert de 19-jarige. En als de Miljonairs dan eindelijk aan tafel plaats mogen nemen gaat Brian's wens in vervulling. De beginnende rapper mag heerlijk aan een maïskolf gaan knagen! Eet smakelijk!
20:11 Doorbitch in de Villa!Brian bereidt zich voor op zijn optreden vanavond in de Time Out. "Ga je mee Amanda?", vraagt de avondbutler. "Nee", laat de 19-jarige beteuterd weten. "Ik mag niet want dan blijft er niemand over in de Villa", zucht Amanda. "Mag ik niet mee?!", roept Ricardo blij. "Dan ga ik mee als doorbitch", oppert de butler. "Van mij mag je mee hoor", laat de Antilliaan weten. "Ja, ik wil mee! Maar dan moet je me wel uitnodigen want anders mag ik niet", gaat Ricardo opgetogen verder. Zal hij echt mee gaan of niet?
20:28 Kruisverhoor"Ga je drinken voordat je gaat optreden?", vraagt Amanda bezorgd. "Ja, dat doe ik nu al", antwoordt Brian. "Wat drink je dan?", wil de blondine weten. "Whisky", zucht de Antilliaan. Het lijkt wel een kruisverhoor en zelfs Amanda heeft in de gaten hoe ze klinkt. Daarom gooit de blondine het over een andere boeg. "Hoe voel je je, heb je er zin in? Het gaat helemaal goed komen, als je een beetje veel aan mij denkt komt het zeker goed", grapt Amanda. Maar Brian kan er niet echt om lachen…
Bron: Villa Vandaag, 03-11-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel