abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 november 2007 @ 23:57:42 #251
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54329759
23:41 Eenzame feestdag

Lieke zit vandaag precies een halfjaar in de Villa. Dat is een feestje waard! Zou je denken… De hele dag ligt de arme meid op haar bed. Kim is de enige die haar probeert op te beuren. "Je moet je nu niet gaan isoleren hoor!", adviseert de butler wijs. Maar Lieke trekt haar eigen plan; ze wil even rust voor zichzelf. Haar mede-Miljonairs vinden de komst van Def Rhymz veel belangrijker dan het verdriet van Lieke. Dat gaat een eenzame nacht worden…

Bron: Villa Vandaag, 02-11-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:17:56 #252
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54334114
09:30 Lieke's halfjaardag!

Huub en Lieke liggen weer samen in bed. Voor de Hilversumse was het geen leuke nacht, terwijl alle Miljonairs aan het feesten waren met Def Rhymz, zat zij alleen in de slaapkamer. Maar vandaag wordt haar halfjaardag gevierd, vol met verassingen en bezoek voor Lieke. Als ze daar niet van opvrolijkt…

Bron: Villa Vandaag, 03-11-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:57:54 #253
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54334568
10:41 Spannende avond voor Huub en Brian!

Niet alleen voor Lieke wordt het een speciale dag. Ook Brian en Huub hebben iets om naar uit te kijken. Zij staan namelijk vanavond op het podium van de Time-Out in Gemert. Voor wie zal het publiek uitrukken en wie krijgt het publiek zover dat er massaal meegezongen wordt? Het zal vanavond allemaal blijken als de twee hun single gaan verkondigen...

zaterdag 3 november 2007 @ 11:37:54 #254
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54335172
11:12 Vroege vogel

Lieke is de eerste Miljonair die wakker is. Met Sharon praat ze even terwijl ze in ondergoed door het huis loopt. Daarna springt ze onder de douche. Deze vroege vogel lijkt er zin in te hebben vandaag!

Goedemorgen!

zaterdag 3 november 2007 @ 11:57:55 #255
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54335545
11:44 Lieke maakt zich op voor vandaag...

Na een heerlijke douche duikt Lieke de kapsalon in om zich verder op te knappen. Over een paar uur staan er namelijk vriendinnen op de stoep en dan moet je natuurlijk wel zorgen dat je op je mooist voor de dag komt. Zo te zien gaat dat vast wel lukken…

zaterdag 3 november 2007 @ 12:57:54 #256
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54336141
12:13 Het is weekend!

En de rest blijft nog even liggen...

12:46 Piep piep piep!

De wekker gaat… Huub wordt wakker en leunt slaperig naar de wekker waar hij een aantal seconden verdwaasd naar kijkt. Toch maar uitzetten en verder slapen. Zou hij zich binnen nu en een half uur herinneren waarom hij de wekker had gezet?

zaterdag 3 november 2007 @ 13:57:51 #257
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54336912
13:38 Nog eventjes...

Lieke loopt door het huis te spoken, klaar voor de visite die over ongeveer een half uurtje speciaal voor haar langs zal komen. De blondine heeft niet de makkelijkste week achter de rug, met als dieptepunt natuurlijk het einde van de relatie met Huub. Helpt een leuke halfjaardag haar weer een beetje over een dipje heen?

13:44 Weer bij elkaar?

De middag begint verassend! Lieke maakt Huub wakker door de jaloezieën open te doen. Eerst reageert hij een beetje mopperend op het felle licht."Lekker met je gevreeën", zegt hij uiteindelijk. Is het nou weer goed gekomen tussen de twee koppige Miljonairs vannacht?

zaterdag 3 november 2007 @ 14:17:51 #258
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54337287
13:59 Aan en uit!

Op zoek naar Huubs riem zet Lieke het nachtlampje van Jaap aan onder het motto "Ogen dicht…". Jaap lijkt het hier niet helemaal mee eens te zijn en klikt het licht weer uit. De Hilversumse lacht en bedenkt dan dat Dennis ook een lampje naast zijn bed heeft. Aangezien hij 's ochtends altijd moeite heeft om overeind te komen is dat misschien ook wel een beter idee…

zaterdag 3 november 2007 @ 14:37:52 #259
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54337644
14:14 Huubs lieve woorden voor Lieke

"Ik wil niet mezelf verliezen. Mijn eigen geluk gaat altijd nog voor", vertelt Lieke als ze dicht tegen haar ex-vriendje aanzit. "Ik wil je overal in helpen, of je nou wilt vertrekken of blijven, overal, waar dan ook!", reageert hij. "Ik weet niet of het verstandig is dat we vannacht gevreeën hebben, maar het voelde wel heel fijn.", biecht Huub op. "Kom mee, je bezoek komt eraan!", roept de Oldenzaler enthousiast voordat Lieke op zijn bekentenis kan reageren. En samen lopen ze naar de voordeur waar ze hand in hand de vrienden van Lieke opwachten.

14:25 Daar zijn ze!

Lieke's visite druppelt langzaam binnen. Eerst is daar haar zus Jiske. "Ik ben trots op je" fluistert ze.Vervolgens gaat de poort weer open en daar is Suzanne! Lieke lacht en kan niet wachten tot de deur open gaat. "Ik ben zo blij dat we er voor je kunnen zijn vandaag", zegt haar vriendin. De dag begint in ieder geval goed voor de Miljonair.

zaterdag 3 november 2007 @ 15:17:51 #260
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54338487
14:32 Bij kletsen

De ex-geliefden kletsen gezellig bij met Jiske en Suzanne. Alles komt voorbij… Familie, vrienden, nieuwe hobby's. Geen onderwerp wordt overgeslagen. Wat Huub niet weet is dat er ook voor hem straks nog een verrassing klaar staat. Straks opent de poort zich weer en zal ook Huub wat bij te kletsen hebben...

14:51 En daar is Joris!

De poorten blijven gesloten, de verassing voor Huub staat ineens in de achtertuin. Niemand minder dan Joris, de broer van de Oldenzaler, is door de Hilversumse uitgenodigd. Samen lopen ze naar binnen om daar op de bank te wachten tot Huub hem daar vindt. Als het moment daar is vallen de broers elkaar in de armen. Toch lief van Lieke...

zaterdag 3 november 2007 @ 15:37:51 #261
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54338841
15:20 Meneer recycle

"Ik ga ze weggooien, ik wil ze niet meer!", roept Amanda over een paar gympen. "Ja, mijn ballen, met je weggooien', gaat Brian tegen haar in. "Jij bent echt meneer recycle!", verwijt de blondine hem. "Ik heb altijd hard moeten werken voor de dingen die ik heb gekocht. Dat is in jouw geval misschien niet zo", wijst Brian zijn vriendin terecht. "Ik ben een jongen van de straat!", voegt hij daar gekscherend aan toe. Vervolgens pakt hij de borstel om Amanda's haren te doen. Af en toe moppert hij wel, maar hij is wel lief voor zijn vriendin, die Brian…

zaterdag 3 november 2007 @ 16:17:49 #262
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54339293
15:34 Beeldschoon!

"Mag ik even iets tegen jullie zeggen?", begint Brian. Nadia en Amanda kijken hem vragend aan. "Ik wilde even zeggen dat ik erg blij ben met jullie haar. Jullie zijn beeldschone vrouwen, laat die stijltang even". En het moet ook gezegd worden: de dames zien er prachtig uit!

15:40 Paaldansen!

Er zijn heuse paaldansleraressen in de Villa gearriveerd! Zij gaan les geven aan Lieke en haar bezoek, speciaal voor haar halfjaardag. Terwijl de dames kort uitleg geven over de kleding kijken Huub en Joris glunderend toe. Drie paaldansende dames, dat zien ze wel zitten…

zaterdag 3 november 2007 @ 16:57:50 #263
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54339902
16:00 Lieke en de paal...

...a match made in heaven!

16:34 Dennis gaat los!

Terwijl Lieke en vriendinnen uitgebreid de paal aan het verleiden zijn, geeft Dennis zijn aandacht aan Tanner. Nadia is Fries al aan het berijden en de ijdele Miljonair verzorgt het witte paard vol liefde. De haren worden gekamd, en de hoeven schoongemaakt. Laat de verzorging maar aan Dennis over, hij weet wel hoe je er goed uit moet zien!

zaterdag 3 november 2007 @ 17:37:48 #264
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54340608
17:15 Trotse Lieke...

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan… Dat geldt helaas ook voor het paaldansen. De leraressen gaan er weer vandoor. "We hebben nog nooit zo'n goede groep gehad!", aldus de paaldans- juffrouw. Lieke is helemaal trots, want de Hilversumse was de eerste die de paal succesvol beklom. Maar al snel volgden ook haar zus en vriendin! Haar halfjaardag kan niet meer stuk!

zaterdag 3 november 2007 @ 17:57:51 #265
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54341100
17:30 Amanda heeft au!

De blondine heeft twee dagen geleden haar vinger bezeerd, maar ze heeft er nog steeds last van. "Laat eens kijken", oppert Brian zorgzaam. De Antilliaan gebiedt haar de verbandtrommel te pakken en verzorgt de pijnlijke vinger van zijn vriendin. Amanda vindt zichzelf heel zielig: "Ik heb zo'n au!" De 19-jarige heeft duidelijk aandacht nodig. Maar gelukkig is Brian er om haar in alle wensen te voorzien.

zaterdag 3 november 2007 @ 18:37:51 #266
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54341934
18:01 Grappenmaker Ricardo...

Als Amanda onder de dekens aan het sluimeren is, staat er een grote verrassing voor haar neus. "Boeeee", schreeuwt Ricardo. Een schrille gil klinkt door de slaapkamers. De blondine schrikt zich rot! Snel gooit de19-jarige de dekens van haar af, ze dacht dat het Brian was. Maar het tegendeel is waar… Ricardo de avondbutler staat voor haar neus! "Zo, jij laat me echt schrikken", lacht de 19-jarige. Brian ontpopt zich als redder in nood en komt op het gegil van zijn vriendin af. "Oh, jij bent het", klinkt de Antilliaan opgelucht. 'Liever een grappige homoseksueel aan het bed van Amanda, dan een dronken Huub in het bed met zijn liefje (zoals in het verleden)', lijkt hij te denken.

zaterdag 3 november 2007 @ 19:17:47 #267
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54342636
18:29 Jaap gebruikt Huub tegen Joris

Huub en Joris spelen hun zoveelste potje schaak. Maar nu op een andere manier! Jaap zit voor hen op de grond met zijn rug naar de broers gekeerd. Joris speelt via Huub tegen Jaap. Snappen we het nog? Huub geeft door welke stukken zijn broer naar welke plaats verschuift. "De loper naar C4!", reageert de grote Miljonair resoluut, waarop Huub zijn stuk verzet naar C4. Zo nu en dan maakt Jaap een aantekening. En nu maar afwachten of de Briellenaar ook nog van Joris kan winnen…

zaterdag 3 november 2007 @ 19:37:46 #268
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54343175
19:04 Lieke gaat niet naar huis!

Het kantoor is omgetoverd tot mini-restaurant. Samen met haar meiden, Huub & Joris en Jaap schuift de blondine aan tafel. Het zestal gaat gezellig steengrillen, maar eerst… Huub overhandigt zijn ex een grote bos bloemen. Hij weet dat ze vannacht haar 24-uur heeft aangevraagd. "We hopen dat je blijft. Maar als je je beter in de buitenwereld voelt dan hier, moet je gaan", zegt hij plechtig. Met een grote glimlach laat Lieke weten dat ze blijft. Huub is weer verzekerd van back-up!

19:23 Amanda geloofde in leugen

Eerlijkheid duurt het langst. Dat vindt Jaap. "Ik heb het van jou geleerd, Huub. Ik ben vanaf nu alleen nog maar eerlijk tegen iedereen!", zegt de grote Miljonair tegen zijn eetgezelschap. De Oldenzaler vindt dat een slimme zet. "Alleen functionele leugens hebben nut!", lacht Huub. Hij vertelt Lieke en haar meiden over hoe hij Amanda in bed heeft gepraat. "Ik zei gewoon dat ik haar veel leuker vond dan Lieke", schatert de Miljonair. Lekker onderwerp Huub!

zaterdag 3 november 2007 @ 20:37:46 #269
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54344873
19:49 Maiskolf! Maiskolf! Maiskolf!

Brian had eerder op de dag een verzoek, de Antilliaan smachtte naar een maïskolf. "Ik heb echt zo'n zin in maïs!", laat hij Amanda weten. "Dan ga je toch bestellen", oppert de 19-jarige. En als de Miljonairs dan eindelijk aan tafel plaats mogen nemen gaat Brian's wens in vervulling. De beginnende rapper mag heerlijk aan een maïskolf gaan knagen! Eet smakelijk!

20:11 Doorbitch in de Villa!

Brian bereidt zich voor op zijn optreden vanavond in de Time Out. "Ga je mee Amanda?", vraagt de avondbutler. "Nee", laat de 19-jarige beteuterd weten. "Ik mag niet want dan blijft er niemand over in de Villa", zucht Amanda. "Mag ik niet mee?!", roept Ricardo blij. "Dan ga ik mee als doorbitch", oppert de butler. "Van mij mag je mee hoor", laat de Antilliaan weten. "Ja, ik wil mee! Maar dan moet je me wel uitnodigen want anders mag ik niet", gaat Ricardo opgetogen verder. Zal hij echt mee gaan of niet?

20:28 Kruisverhoor

"Ga je drinken voordat je gaat optreden?", vraagt Amanda bezorgd. "Ja, dat doe ik nu al", antwoordt Brian. "Wat drink je dan?", wil de blondine weten. "Whisky", zucht de Antilliaan. Het lijkt wel een kruisverhoor en zelfs Amanda heeft in de gaten hoe ze klinkt. Daarom gooit de blondine het over een andere boeg. "Hoe voel je je, heb je er zin in? Het gaat helemaal goed komen, als je een beetje veel aan mij denkt komt het zeker goed", grapt Amanda. Maar Brian kan er niet echt om lachen…

zaterdag 3 november 2007 @ 20:57:46 #270
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54345420
20:38 Goed gek!

"Ik mis Luc echt! Luc waarom bel je me niet? Gewoon collect call!", roept Nadia in de camera. "Ik vind het helemaal niet meer leuk, dit had ik niet verwacht!", laat ze Amanda weten. "Maar wat ga je nou met je seksleven doen?", vraagt de blondine nieuwsgierig. "Als er nu een gastspeler komt die heel lekker is?", oppert de 19-jarige. "Nee, dat kan echt niet! Ik heb al met Luc in een bed geslapen. Ik kan wel een tijdje zonder seks, maar langer dan acht weken kan ik niet! Want dan word ik echt gek! Goed gek!", zucht de brunette. Ga je het zo ver laten komen, Nadia?

20:53 Brian & de meisjes

Amanda en Nadia vervelen zich te pletter. Met een ijsje in hun hand besluiten ze Brian te klieren. Maar de Miljonair kent geen genade en zorgt ervoor dat het gezicht van zijn liefje onder het ijs komt te zitten. Daarop blèrt Amanda een liedje van Paris Hilton in Brians oor. Nadia doet gezellig mee met haar 'zuivere' stemmetje. "Hoe oud zijn jullie zeg?!", lacht de Antilliaan. Weet Brian dat er vanavond meisjes van 16 speciaal voor hem naar de Time Out komen?

zaterdag 3 november 2007 @ 21:17:45 #271
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54346018
21:04 Kom op Jaap!

"Na 4 uur eten, ook nog taart?", vraagt Jaap geschokt.

zaterdag 3 november 2007 @ 21:57:46 #272
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54347032
21:14 Kom op Jaap!

"Na 4 uur eten, ook nog taart?", vraagt Jaap geschokt.

21:37 Lekker stel!

Terwijl Lieke's bezoek in de Chill Room zit, zonderen Huub en de Hilversumse zich even af. Zodra de twee alleen zijn, wordt er uitgebreid gezoend. De twee zoenen intens en heel heftig. "Zullen we weer naar binnen gaan?", oppert Huub. Maar de twee zoenen weer minutenlang… Het is duidelijk dat de twee tortelduifjes niet meer van elkaar kunnen afblijven…

zaterdag 3 november 2007 @ 22:57:43 #273
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54348557
22:01 Waar gaan Lieke's handen naartoe?

Dat is Huub toch niet?

22:33 Lieke geniet...

Lieke brult het uit! De indiaan is de stripper die ze zelf besteld had! De andere Miljonairs genieten volop, en ook Huub brult het uit van het lachen. Op het hoogtepunt van de show, als zelfs de string van de stripper uit is, stopt de show. Helaas voor de toeschouwers mag alleen Lieke haar handen plaatsen op het verboden lichaamsdeel van de indiaan. Onder het toeziend oog van Huub doet Lieke gewillig mee! Go Lieke!

zaterdag 3 november 2007 @ 23:17:42 #274
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54349046
23:02 Zenuwachtig!

Brian en Huub maken zich op voor het optreden van vanavond. Brian heeft er heel veel zin in, en ook Huub staat te popelen! De Antilliaan plukt nog even aan zijn haar..., betrappen we hem op een zenuwtrekje? Want zodra Brian een spiegel ziet, laat hij zijn haar niet meer met rust. Ook Huub neemt nog even een sigaretje… Kop op, mannen!

zaterdag 3 november 2007 @ 23:37:42 #275
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54349629
23:16 Lieke neemt afscheid

Wat was het een geweldige dag voor Lieke! Samen met zus en vriendin loopt ze een laatste rondje door de tuin. "Ik vond het echt super om je weer te zien!", zegt Jiske vrolijk. Haar vriendin merkt wel op dat ze Lieke dun vindt geworden. "Is het van de stress?", vraagt haar zusje bezorgd. Lieke wuift dat idee snel weg. Innig nemen de twee afscheid van de Miljonair. Zal Lieke even lekker slapen vannacht!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')