abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 november 2007 @ 13:57:51 #226
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54315869
13:35 Blunders...

"Wat is jouw grootste blunder?", wil Amanda weten van Nadia. "Ik kan het niet zeggen", zegt Nadia. "Ik schaam me te diep…" Maar na lang praten geeft de donkere schone toch haar geheimen bloot. "Ik had eens vaginale scheetjes tijdens het seksen. En het was zo erg, eerst deden we doggystyle en toen standje 69. En op dat moment kwam het gewoon op, ik kon er niets aan doen." De twee dames gaan stuk van het lachen. Misschien een leuk idee voor in de column?

13:43 Zal Jaap zijn gehaktballetjes van gisteren er af willen trainen?

Of moet hij gewoon zijn energie kwijt?

Bron: Villa Vandaag, 02-11-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 2 november 2007 @ 14:17:51 #227
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54316324
13:59 Bloed, zweet en tranen

Francine, de columniste is nog niet de Villa uit of de volgende gast staat al weer te wachten. Het is Ludo van Total Rocket management/boekingskantoor die voor Brian en Huub langskomt voor de promotie van hun nieuwe single. "Mooie auto!", merkt Huub op. "Ja en hij is betaald ook", zegt Ludo "Bent u net terug van vakantie?", vraagt Brian. "Nee ik woon om de paar weken in Spanje vandaar", legt Henry uit. "Jullie gaan dus zingen?", steekt Ludo van wal. "Onze singles zijn te downloaden via Youtube en ik ben al meer dan 10 000 keer gedownload", glundert Brian. "Ik heb idee om voor jullie optreden ieder elkaars nummer te laten aankondigen en om daarnaast nog een duet met jullie samen op te nemen. Welk nummer lijkt jullie leuk om te zingen?", vraagt de producer. "Bloed, zweet en tranen", zegt Brian direct. "Toen ik je zag van Hero", vindt Huub wel passend. Niet vechten hè jongens!

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 2 november 2007 @ 14:37:53 #228
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54316880
14:22 "Wat schuift het?"

"Een belangrijk onderwerp, het geld", begint Huub. "Ik vind het wel een goed idee om het geld te storten aan een goed doel", maakt Brian de zin af. "Wat denkt u, kunnen we de komende 6 weken ieder weekend een optreden doen?", vraagt de Oldenzaler. "Ik wil het nu eerst in de markt zetten en als de single hard gaat dan geven jullie volgende week al een optreden in de discotheek", laat Ludo weten. So you wannabee a popstar?!

vrijdag 2 november 2007 @ 15:17:52 #229
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54317762
14:48 Ieder zijn ding...

Het is een rustige middag in de Gouden Kooi aangezien iedereen vooruit kan gaan met de tips die ze vandaag van de professionals hebben gekregen. De meiden zijn druk in de weer met hun column, Jaap werkt hard aan de talkshow en Huub toont zijn emoties op de piano. Het lijkt erop dat Lieke erg enthousiast is geraakt door de sieradencursus van afgelopen woensdag. Met een kralenset, touw en schaar is ze verdiept in het maken van armbanden en kettingen. Zou de Hilversumse bezig zijn met cadeautjes maken voor haar vriendinnen die vanavond langs komen ter ere van haar halfjaardag?

vrijdag 2 november 2007 @ 15:37:51 #230
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54318179
15:16 Promo Gouden Kooi kalender!

Alle Miljonairs mogen plaatsnemen op de bank. Wat zal De Gouden Kooi nu weer in petto hebben? Ongeduldig wachten de bewoners tot het filmpje gestart wordt. Het is de promo van De Gouden Kooi kalender met een oproep aan alle stylistes en fotografen om mee te werken aan de kalender! De Miljonairs lachen zich suf wanneer ze Dennis met kerstballen in zijn oren zien en Huub met een kerstmuts waar twee vlechtjes aan hangen... Het filmpje valt in de smaak bij de bewoners, nu hopen dat veel mensen zich opgeven!

vrijdag 2 november 2007 @ 15:57:49 #231
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54318650
15:37 Mopperkont Brian

Brian staat voor de spiegel twijfelend naar zijn koortslip te kijken. Hij negeert de waarschuwingen van Amanda om er niet aan te zitten. "Gelukkig herstelt je lip het snelst, omdat er speeksel bijzit", zegt ze tegen haar vriendje. "Niet zo zeiken tegen mij", reageert de Antilliaan geïrriteerd. Maar de blondine trekt zich niets aan van zijn gemopper. "Nadia, kijk eens, Brian heeft een strakke boxer aan!", roept ze door de Villa. Haar vriendin komt er meteen aangerend om de boxer te keuren. De dames trekken zich helemaal niks aan van jouw chagrijnige bui, Brian!

vrijdag 2 november 2007 @ 16:17:51 #232
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54319066
16:04 Het één of het ander...

Carlos heeft bezit genomen van de fitnessruimte, dus dat betekent actie. Nadia, Amanda, Dennis en Brian reageren hun frustratie af op de stootkussens en Carlos begeleidt ze. De welbekende opzwepende muziek doet de rest en zo beleven we een actieve vrijdagmiddag. Dat het ook anders kan, laat Huub ons op dit moment zien. Hij ligt in de Master Bedroom in alle rust een boek te lezen… Tja, het is maar wat je wil op de vrijdag!

vrijdag 2 november 2007 @ 16:37:50 #233
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54319503
16:23 De een doet aan sport...

...de ander aan denksport!

vrijdag 2 november 2007 @ 17:17:50 #234
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54320359
16:38 Ruzies, ruzies...

Het wil nog steeds maar niet tussen Huub en Lieke. Huub zoekt zijn ex-vriendin op in de Master Bedroom en binnen de kortste keren liggen de twee weer overhoop. "Heb je je 24 uur aangevraagd?", vraagt Huub, wat de Hilversumse ontkent. "Zeker weten?", vraagt Huub. "Laat me even met rust", vraagt Lieke zacht maar duidelijk. "Ik heb twee dagen geleden een gesprek met je gehad, toen heb ik verteld hoe ik me voelde. Ik wil gewoon vriendschap met je, maar ik heb niet het idee dat het met jou kan", legt ze uit, waarna ze opnieuw vraagt of Huub haar alleen wil laten. "Ik maak me gewoon zorgen om je, maar sluit vooral de mensen buiten die je proberen te helpen", 'adviseert' Huub. Daarna loopt hij weg en slaat de deur hard achter zich dicht. Komen ze hier ooit nog uit?

16:54 Emo-Huub?

Huub gaat vervolgens verslag uitbrengen bij Jaap in het kantoor en ineens komt emo-Huub om de hoek kijken. "Ik heb het gevoel dat ik niets voor haar kan doen en daar heb ik het heel moeilijk mee. Ik maak me echt zorgen om haar", vertelt hij. "Niets aan te doen", reageert Jaap. "Ik ben bang dat ze nokt; dat ze morgen weggaat", spreekt Huub zijn angst uit. "Ik denk of morgen, of een lange tijd niet", denkt Jaap hardop. "Ze zegt al een paar dagen helemaal niets. Ik zie aan haar dat ze ergens heel erg mee zit", zegt Huub. Zal Lieke morgen echt haar koffers pakken?

17:11 De training van Carlos...

...eist zijn slachtoffers!

vrijdag 2 november 2007 @ 17:37:49 #235
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54320740
17:32 Mijlpaal!

Nadia en Amanda staan in de slaapkamer en hebben het, heel verrassend, over hun haar. "Weet je wat goed voor je haar is? Warme olijfolie, avocado, een laag folie en dan een handdoek er omheen", roept Nadia. "Oké! Dan gaan we het niet stijlen, maar dan doen we gewoon dat!", reageert Amanda. Wat? Horen we dat goed? Gaan de dames hun haar echt niet stijlen? Dan is bij deze de traditie verbroken. 2 November 2007 gaat de geschiedenis in als de eerste dag uit De Gouden Kooi dat de dames hun haar niet gaan stijlen!

vrijdag 2 november 2007 @ 17:57:48 #236
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54321182
17:47 Privacy?

Haar stijlen of niet; Amanda gaat eerst even in bed liggen met Brian. Nadia heeft het onmiddellijk door en voelt zich een beetje teveel. "Jullie kunnen toch seksen? Wat is het probleem? Jullie hebben twee mensen en een bed. Wat wil je nog meer?", lacht Nadia. "Een beetje privacy!", roept Brian. Tja, dan zit in De Gouden Kooi op de juiste plaats…

vrijdag 2 november 2007 @ 18:17:47 #237
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54321593
18:04 Happy Huub

Terwijl Brian en Amanda dan toch maar aan het werk zijn gegaan, staat Huub achter de draaitafel in de Chill Room. Hij voelt zich duidelijk niet goed vanwege de omstandigheden met Lieke, dus wie weet kan de muziek zijn gedachten een beetje verzetten? Aan de muziekkeuze zal het niet liggen; het ene na het andere happy hardcore-nummer knalt uit de speakers. Zal het hem een beetje opvrolijken, zodat hij toch nog een fijne vrijdagavond beleeft?

vrijdag 2 november 2007 @ 18:37:47 #238
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54321944
18:29 Voor een live-publiek!

Er komt brief binnen waarin staat dat Huub en Brian aankomende zaterdagavond hun single voor een live-publiek mogen opvoeren. De heren zijn dolenthousiast en hebben er duidelijk zin in. "Ken je je tekst wel?", vraagt Amanda gelijk aan Huub, die de blondine verzekert dat dat het geval is. Het spektakel gaat zaterdagavond plaatsvinden in discotheek Time-Out in Gemert, dus mis dit feest niet!

pi_54322260
tvp
  vrijdag 2 november 2007 @ 19:17:49 #240
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54322746
18:53 Beschuit tot besluit

Paniek in de Villa! Er is geen paneermeel, dus de dames Nadia en Amanda zien hun kookplannen in het water vallen. "Dan loop je even naar het tankstation verderop!", lacht Huub. "Nee, je moet gewoon beschuit gebruiken. Dat is precies hetzelfde", gaat hij verder. De dames volgen gedwee zijn advies en gaan aan het werk. Toch mooi dat we zo'n allesdeskundige in de Villa hebben…

19:07 Baas boven baas!

"Zou jij het ooit met een vrouw doen?", vraagt Amanda aan Nadia, terwijl ze aan het koken zijn. Nadia denkt even na. "Ik met Huub gezoend, met Dennis, met Shanty, met jou, met Luc…", somt ze op. "Maar all the way met een vrouw… Nu niet, maar wie weet zit ik hier nog wel vier jaar!", lacht de brunette vervolgens. Vervolgens begint Amanda met een lijst met namen met wie zij allemaal gezoend heeft. Er komt geen eind aan. Ach, zo hebben we allemaal wel wat…

vrijdag 2 november 2007 @ 19:57:46 #241
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54323695
19:32 "Gelul!"

Zoals gebruikelijk nemen Huub en Jaap de zojuist binnengekomen post weer hardop door. Geen brief of kaart wordt overgeslagen en de heren nemen alle tijd. Lieke ontbreekt helaas; zij ligt al een paar uur op bed. Ze voelde zich niet lekker en is daarom onder de wol gekropen. Huub leest intussen een brief voor. "Jaap is niet te vertrouwen, hij laat je vallen als een baksteen!", vertelt de brief. "Gelul!", lacht Jaap. "Het staat er echt", zegt Huub bloedserieus. Nou, we zullen het zien de komende tijd…

19:47 Welkom, Kim!

Intussen is ook butler Kim de Villa binnen komen wandelen. Brian heeft direct in de gaten dat er iets aan de hand is. "Wat is er, Kim?", vraagt de Antilliaan. "Niks!", roept ze opgewekt. "Jawel. Is het uit met je vriendje? Nee? Is het aan?", vist Brian, maar Kim laat niets los. "Hee Kim, heb je de rest al verteld wat je met Luc heb gedaan?", vraagt Amanda plagend. "Wat dan?", vraagt ze, zo onschuldig mogelijk. "Dat weet je best!", lacht Amanda. Arme Kim… Net binnen en nu al het slachtoffer!

Niet zo boos kijken, Kim!

vrijdag 2 november 2007 @ 20:17:49 #242
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54324291
20:05 Op naar de klaagmuur!

Vanavond hebben Amanda en Nadia gekookt en na het eten is het tijd voor de beoordeling. Brian heeft een aantal punten van kritiek. "Punt 1: de balletjes waren te ver doorgebakken. Als er gehakt in zit, moet je dat niet doen. Punt 2: geen saus. Hier hoort echt een saus bij!", vindt Brian. "Maar jullie zijn in ieder geval verder gekomen dan het snijden van knoflookteentjes, dus jullie gaan vooruit", sluit Brian positief af, maar Amanda neemt er geen genoegen mee. "Ga even lekker naar de klaagmuur met al je commentaar!", zegt ze tegen Brian. Idee voor een uitje misschien?

vrijdag 2 november 2007 @ 20:37:46 #243
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54324837
20:16 Wat een rust!

Na het eten gaan ook Brian, Amanda, Nadia en Dennis de post doornemen. Ook zij hebben er inmiddels een gewoonte van gemaakt om alles voor te lezen, dus voorlopig zijn ze nog wel even bezig. Zo kabbelt deze avond rustig voort en is er nog weinig actie te bespeuren. Geen ruzies, geen gebash, geen geschreeuw… Ach, dat is ook wel eens lekker, toch?

20:23 Bono-Brian

De opbrengsten van de singles van Huub en Brian gaan naar een goed doel en Brian bespreekt met Amanda welke doelen dat gaan worden. "Ik wil eigenlijk een goed doel voor de Antillen steunen; iets met Bonaire of zo", stelt Brian voor. "Maar wij hebben hier geen internet. Daarom wil ik eigenlijk aan fans vragen of zij goede ideeën hebben. Maar ik wil sowieso niet dat mijn opbrengsten naar de Volvo van de directeur gaan", gaat Brian verder. "Helemaal super!", vindt Amanda. Nou fans, jullie horen het! Schrijven!

vrijdag 2 november 2007 @ 20:57:45 #244
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54325308
20:41 70 Japen?

Kim en Huub praten even bij in de Chill Room. Ook de verbroken relatie met Lieke komt ter sprake. "Het is een keuze van ons beide. Het klinkt een beetje cliché, maar het is wel zo. We slapen nog wel naast elkaar, maar we hebben geen seks meer", legt Huub uit. "En hoe gaat het met Jaap?", vraagt de butler. "Gewoon, zoals altijd. 70 personalities!", grapt Huub. "Dus daar heb je geen f*ck aan", vervolgt hij op serieuze toon. Beetje voorzichtig hè, Huub! Hij zou straks wel eens heel belangrijke back-up kunnen worden voor je…

20:53 Daar gaan we weer...

Nadia en Dennis beleven in de Private Room weer eens een typisch Nadia en Dennis-moment. Het begint met een lange stilte. "Ik heb je hier gehouden en toen heb ik het heel erg voor je opgenomen. Maar soms vind ik dat je zo stom doet…", zegt Nadia met een bijna brekende stem. "Dat is allemaal geweest. Dat is voorbij", verweert Dennis zich geïrriteerd. Vervolgens vindt weer het gebruikelijke steekspel plaats en dan is het weer stil. Zullen de twee elkaar ooit gaan begrijpen?

vrijdag 2 november 2007 @ 21:37:46 #245
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54326223
21:16 Brian Holleeder

Brian en Amanda zitten in de kapsalon en ratelen aan één stuk door. "Ik heb eigenlijk helemaal geen huis, als ik hier straks weg ga", merkt Amanda op, maar Brian heeft een idee. "Ik ga straks gewoon groots aan de slag. Pandjes kopen, netwerk opbouwen, uitbouwen, doekoes maken…", zegt hij mijmerend. "Ga je op een makelaardij werken dan?", vraagt Amanda. "Nee, natuurlijk niet! Gewoon Holleeder-style natuurlijk", roept Brian. Ach ja, wat je doet, dat doe je goed, hè…

vrijdag 2 november 2007 @ 21:57:44 #246
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54326746
21:42 Slechte speurneus

Amanda en Brian hebben zich verplaatst naar de woonkamer. Ze merken al snel dat de bank is verschoven, zodat er meer ruimte is gecreëerd. "Zou er vanavond iemand komen optreden?", vraagt de blondine opgetogen. De Antilliaan zoekt naar eventuele apparatuur, maar kan niets vinden. Teleurgesteld laat Amanda haar schouders zakken. Maar wij kunnen stiekem vertellen dat dat nergens voor nodig is. Er staat de Miljonairs een grote verrassing te wachten!

vrijdag 2 november 2007 @ 22:17:43 #247
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54327239
21:57 Brian en Lieke's kussen

Lieke ligt al de hele dag op bed. En dat is de rest niet onopgemerkt gebleven. "Goedemorgen!", roepen Amanda en Brian in koor wanneer de Hilversumse zich even laat zien. Zonder iets te zeggen, maakt Lieke zich uit de voeten. "Ze loopt al de hele dag te janken!", constateert Brian. Samen met zijn liefje speurt hij Lieke's kussen af naar tranen, maar zonder succes. "Ga jij naar haar toe en kijk of ze gehuild heeft", spoort de Antilliaan Amanda aan met een valse grijns op zijn gezicht. Zo gezegd, zo gedaan. 'Het beste vermaak is leedvermaak', zeggen ze wel eens...

vrijdag 2 november 2007 @ 22:37:44 #248
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54327764
22:05 "Dat verdien ik niet!"

Lieke is de kapsalon ingedoken en butler Kim komt eens even kijken. Ze heeft opgevangen dat het niet zo best gaat met Lieke en ze wil er het fijne van weten. "Ik zit gewoon heel erg met mijn motivatie. Ik heb niemand bij wie ik mijn verhaal kwijt kan. Daarbij heb ik ook het idee dat Huub mij probeert weg te werken. Hij doet zo onaardig… Ik vind dat ik dat niet verdien!", reageert Lieke. "Ik denk dat hij ook niet weet hoe hij er mee om moet gaan, maar volgens mij wil hij je niet weg hebben, hoor", zegt Kim, die hiervoor een lang gesprek met Huub heeft gehad…

22:30 Def Rhymz in de Villa!

Plotseling gaat het hek open en rijden er twee auto's voor. Er klinkt harde muziek uit de auto's en Amanda ziet direct wie het is. "Def Rhymz!", roept ze en de rapper vliegt Amanda onmiddellijk om de hals. Hij heeft zijn hele crew meegenomen en de kennismaking is hartelijk. "Ik vind jou helemaal de sh*t!", lacht Huub wanneer hij Def Rhymz herkent. Def Rhymz kennende gaat dit alles behalve een rustige avond worden!

vrijdag 2 november 2007 @ 22:57:44 #249
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54328188
22:38 Oh Def wat je doet, doe je goed!

Hij windt er geen doekjes om...

vrijdag 2 november 2007 @ 23:17:42 #250
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54328728
22:56 "Dat is kut!"

Def Rhymz maakt een vreugdedans wanneer hij Jaap ontmoet. De twee gekke figuren vliegen elkaar om de nek. "Wat kom je hier doen man?", vraagt de grote Miljonair enthousiast. "Zingen!", brult Def Rhymz. Huub is dolgelukkig met de komst van de rapper. "Hoe heet je eigenlijk in het echt?", vraagt hij geïnteresseerd. "Dat is kut!", roept Huub bij het horen van de naam. Hoe Def heet? Dennis!

23:15 Wat is er toch met Lieke?

Def Rhymz en zijn mensen vermaken zich kostelijk met de Miljonairs. Er is echter één iemand die zich niet met de rapper vermaakt. Lieke zoekt de rust van de slaapkamer op. Hoewel ze haar rode ogen onder een dikke laag make-up verborgen houdt, is het meer dan duidelijk dat zij zich slecht voelt. Butler Kim bladert samen met de Miljonair door een foto-album om haar op te vrolijken. En Huub? Die is in geen velden of wegen te bekennen!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')