16:38 Ruzies, ruzies...Het wil nog steeds maar niet tussen Huub en Lieke. Huub zoekt zijn ex-vriendin op in de Master Bedroom en binnen de kortste keren liggen de twee weer overhoop. "Heb je je 24 uur aangevraagd?", vraagt Huub, wat de Hilversumse ontkent. "Zeker weten?", vraagt Huub. "Laat me even met rust", vraagt Lieke zacht maar duidelijk. "Ik heb twee dagen geleden een gesprek met je gehad, toen heb ik verteld hoe ik me voelde. Ik wil gewoon vriendschap met je, maar ik heb niet het idee dat het met jou kan", legt ze uit, waarna ze opnieuw vraagt of Huub haar alleen wil laten. "Ik maak me gewoon zorgen om je, maar sluit vooral de mensen buiten die je proberen te helpen", 'adviseert' Huub. Daarna loopt hij weg en slaat de deur hard achter zich dicht. Komen ze hier ooit nog uit?
16:54 Emo-Huub?Huub gaat vervolgens verslag uitbrengen bij Jaap in het kantoor en ineens komt emo-Huub om de hoek kijken. "Ik heb het gevoel dat ik niets voor haar kan doen en daar heb ik het heel moeilijk mee. Ik maak me echt zorgen om haar", vertelt hij. "Niets aan te doen", reageert Jaap. "Ik ben bang dat ze nokt; dat ze morgen weggaat", spreekt Huub zijn angst uit. "Ik denk of morgen, of een lange tijd niet", denkt Jaap hardop. "Ze zegt al een paar dagen helemaal niets. Ik zie aan haar dat ze ergens heel erg mee zit", zegt Huub. Zal Lieke morgen echt haar koffers pakken?
17:11 De training van Carlos...
...eist zijn slachtoffers!Bron: Villa Vandaag, 02-11-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel