wat heb je nu dan? een broodje frikandel met uitjes?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb toegegeven aan mijn vrijdagmiddag dip. Ben ff een cup-a-soupje gaan halen. Maar de chinese tomaat is opdus heb maar wat anders gepakt.
zozo, goedzo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Weekend.
3,5 uur vergaderd vanmorgen (9:00 tot 12:30). Gelukkig zou ik al een uurtje langer blijven, want ik wilde mijn aantekeningen wel even in Word zetten. En wat dingen verwerken zodat de hele afdeling op de hoogte gebracht kan worden. Dus het was verstandig dat ik gisteren een uurtje eerder weg ging, ik moet immers niet meer dan 36 uur per week gaan werken als het niet strikt noodzakelijk is.
Maar een goede vergadering gehad. Mijn opdracht uitvoerig besproken, waar ik veel aan heb. Mijn voorstel voor een kostenplaatsenstructuur is met een enkele aanpassing geaccepteerd (terwijl het niet eens mijn taak was om dat voorstel te bedenken, maar ik had even niks te doen). Enkele taken voor de komende weken op papier gezet. Al met al een interessant project waarin ik (naast de opdracht eigenlijk) mee draai nu.
cup-a-soup vermicelli-rondjes. (kip geloof ik)quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:28 schreef HansU het volgende:
[..]
wat heb je nu dan? een broodje frikandel met uitjes?
Die heb ik net opquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
cup-a-soup vermicelli-rondjes. (kip geloof ik)
quote:
Gelukkig ben ik niet alleen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:54 schreef ChatGirl het volgende:
Nee hoor Luc, ik ben ook nog aanwezig.
het blijft vrijdag... dan moet je het niet over actief gaan hebben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet alleen.Tot hoe laat blijf jij "actief"?
Ik ook, ben daarom mooi opnieuw begonnenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik kijk het ook niet. Ik heb wel iets beters te doenIk heb het een paar afleveren gevolgd. Maar toen een tijdje niet meer gekeken en toen weer een keertje, maar toen kon ik het verhaal niet meer volgen, dus ben er maar mee gestopt.
Om 16:50 uur gaat de bus naar huis, dus ik stop zo rond 16:35-16:40 uur. En dan stap ik om 17:45 uur thuis binnen. Dan kan ik gelijk aan tafel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:01 schreef HansU het volgende:
[..]
het blijft vrijdag... dan moet je het niet over actief gaan hebben.
Misschien maar een half uurtje eerder naar huis en thuis en strax nog ff een kilometerje of 10 gaan hardlopen, energie zat
lijtk me wel goed toch?quote:Bij deze wil ik u uitnodigen voor een bijeenkomst De volgende agendapunten zullen worden behandeld.
1. opening
2. de oriëntatie binnen de organisatie
3. bespreking voortgang opdracht/project
4. op/aanmerkingen
5. de voortgang van de verslaglegging
6. het eigen functioneren
7. maken vervolg afspraken
8. rondvraag
9. sluiting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |