De remix van No one can stop us daarentegenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:23 schreef LeonH het volgende:
Revival X remix pakte ook goed uit, terwijl het origineel voor mij al een klassieker was. Prachtplaat!
Maargoed, gaan eens zien wat ze er nu mee doen
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
kindertjes kindertjes doe eens lief tegen elkaar![]()
Jep, kan misschien wel leuk worden. DIe Hardcore Vibes remix gemaakt door deepack/Charly Lownoise of hun samen is ook zo meesterlijkquote:showtek remix wonderfull days -.> eerst horen dan oordelen
Ja papa...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
kindertjes kindertjes doe eens lief tegen elkaar![]()
Daar ben ik het idd wel mee eens. Wie weet maken ze er wel iets moois van je weet maar nooit.quote:showtek XQ
showtek remix wonderfull days -.> eerst horen dan oordelen
Kan leuk worden ja, maar als het richting de laatste feestjes van HHG gaat, is het toch een beetje kansloos publiek, hoewel de vrouwen soms wel leuk zijnquote:darkravers feestje-> kan leuk worden maar ga er toch niet heen
Ja ik heb er persoonlijk ook een beetje dubbele gevoelens bijquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:32 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik vind de showtek sound heerlijk eigenlijk.... Platen als early sounds, fts, balb alba irh bereit (destijds), de donkey mix, partylover... Stuk voor stuk heerlijke platen...!
Oh ja, Hardstyle topicquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dit is het hardstyle topic weet je nog. Qua hardstyle is dat echt een waardeloze lineup hoor, dat word een overdosis jump, dan wat happy hardstyle en dan weer een overdosis hardcore/early shit. Dat is aan die lineup toch ook duidelijk te zien. Veel meer jump en hc namen dan hs namen, dus wie weet nou niet waar die het hier over heeft![]()
Wie moeten daar vette hs gaan draaien? Luna,isaac en deepack? Dat zijn 3 namen van de 25? en die draaien ook nog als team, kortom weinig hardstyle.
Daarbij, de parkneger is de afgelopen jaren al tot een bedenkelijk niveau gedaald met weinig goede performances op grote feesten. En zeker niet qua hardstyle en daar ging het in dit topic over remember.
Imo ben jij hier diegene die niet weet waar die het over heeft. Kijk dat jij het tof vind om daar lekker met je motherfucker en je drink in the air te staan is hardstikke leuk maar dat heeft met hardstyle vrij weinig te maken.
Lees jij uberhaupt wel wat ik zeg; een laffe lineup met amper fatsoenlijke hardstyle. Nou dat is toch ook duidelijk zo.
Die heb ik nog ergens op film, die zal ik vanavond eens uploadenquote:showtek remix wonderfull days -.> eerst horen dan oordelen
Vanavond zal ik je geheugen ff opfrissenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
ow wacht ja die heb ik gehoord bij showtek in outlandkan me er neit zoveel meer van herinneren van de track
wie weet zie ik je nogquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zaterdag lekker rustig aan. ff geen feestje voor mij. Volgende week naar de Time out met Southstylers en Acti
Abject komt binnenkort met een release, we wachten nog altijd op Lockdown en hopelijk komen Josh & Wesz ook snel met hun knaller!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:22 schreef NrSiX het volgende:
staan er nog leuke releases aan te komen?
Zeker geen tracklist?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:29 schreef Silaz het volgende:
zeg, ik zat dus een beetje te pielen he met mixmeister beetje zon mixje maken..
http://www.zippyshare.com/v/50425531/file.html is het linkje. dusss mss dat jullie opbouwende kritiek whatever kunenn doen. ik kan tegen alles, dus bring it on whahauahuah:D:P
vind hem niet echt zo bijzonder...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:01 schreef JortK het volgende:
Zoals beloofd: Showtek - Wonderfull Days remix live @ Showtek Today is Tommorrow Final
Ik ook niet. Hijs verknaldquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vind hem niet echt zo bijzonder...
Aaaaah hij is zooooo vetquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:07 schreef JortK het volgende:
Zo maar eens ff Vince @ Q-Base opzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |