abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 december 2007 @ 11:25:02 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_55187551
Nee hoor, je betaalt er net zo veel voor als voor kwaliteitskleinereschoenen Maarja, dat is wel duurder dan de Scapino/Schoenenreus/Bristolschoen ja

Ik heb zelf ook jaren maat 43 gehad en heb als klein kind mijn schoenen in Duitsland moeten halen omdat het hier toen nog niet was, alle leuke schoenen gingen toen nog maar tot 41. Inmiddels gaan veel merken al tot 42 en dat wordt alleen nog maar beter, omdat er steeds meer vrouwen zijn met grote voeten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 december 2007 @ 11:30:52 #177
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_55187679
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:38 schreef Meike26 het volgende:
In feite zou je dus ook kunnen zeggen, dat alle cosmetische ingrepen een psychotische achtergrond hebben, anders laat je ook niet aan jezelf sleutelen.
Nou, laten we hopen van niet zeg!! Als alle plastisch chirurg verslaafde personen psychotisch zijn dan is het slecht gesteld met de wereld!!!
quote:
Toch zie ik ingrepen als borstverkleining, neuscorrectie en de nu befaamde voetverkleining, net wat anders dan een "standaard" borstvergroting of een schaamlip correctie.
Deze snap ik niet! Ik vind namelijk een borstverkleining iets heel anders dan een borstvergroting, maar jij schaart hem in hetzelfde onzinrijtje als de voetverkleining? Ik vind een borstverkleining medisch noodzakelijk bij vrouwen die dusdanig last van hun voorgevel hebben dat ze daardoor rugklachten ontwikkelen, of andere medische klachten. Dus wat dat doet in hetzelfde rijtje als de voetverkleining begrijp ik echt niet.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_57256368
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:30 schreef SHE het volgende:
Och kind; ik ben na dit topic toch wel redelijk overtuigd van het feit dat jouw probleem niet genderdysforie is ; maar eerder een hopeloos gestoord zelfbeeld en manische, compulsieve gedragsproblematiek.
Voor je weer verder gaat met het verbouwen van je lichaam, kan ik je van harte een goede hoofddokter aanraden.

Liefst een vrouwelijke, met grote voeten.
hmmm... wat een vooroordelen, laat een mens in zijn of haar waarde, toch?

[ Bericht 5% gewijzigd door Ch3y3nn3 op 09-03-2008 02:30:35 (aanvulling) ]
pi_57258443
Ik snap dit hele topic niet. Hoe haalt iemand het in zijn (sorry, haar ) hoofd zeg? Schoenen zullen wellicht wat duurder zijn maar ik denk dat je op lifetime basis dan nog altijd goedkoper uit ben, nog niet te spreken over de pijn die zo'n operatie zal doen. Bovendien zijn er steeds meer dames met grotere voeten en zal de markt daar mettertijd wel op in gaan springen. Maar ik denk dat dat het probleem niet eens is, ik denk dat TS nog steeds aan voetverkleining zou denken wanneer de markt zelfs verzadigd is met vrouwenschoenen maatje 43 (en hoger). Maat 43 voldoet volgens TS (zo komt het op mij over tenminste) niet aan het 'volmaakte beeld van een vrouw'.

En zoals iemand anders al zei, ik hoop dat het pijn doet. Flaporen, scheve neus, dat vind ik heel wat anders dan voetjes die een maatje te groot zijn. Dat kan iemands zelfbeeld dusdanig aantasten dat het onmogelijk word een 'normaal' leven te leiden. Maar voeten die een maat te groot zijn, ik kan me werkelijk niet indenken dat dat uberhaupt vergoed gaat worden door de zorgverzekeraar. Sterker nog, ik zou het schandalig vinden als het wel zo is.

En als TS zo graag als een vrouw beschouwd wil worden stel ik voor dat hij (zij ) z'n fobo eens even veranderd, want op deze manier zal je altijd als een TS behandeld worden. Of is dat toch precies wat je wil, een flinke dosis aandacht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')