Ik snap dit hele topic niet. Hoe haalt iemand het in zijn (sorry, haar

) hoofd zeg? Schoenen zullen wellicht wat duurder zijn maar ik denk dat je op lifetime basis dan nog altijd goedkoper uit ben, nog niet te spreken over de pijn die zo'n operatie zal doen. Bovendien zijn er steeds meer dames met grotere voeten en zal de markt daar mettertijd wel op in gaan springen. Maar ik denk dat dat het probleem niet eens is, ik denk dat TS nog steeds aan voetverkleining zou denken wanneer de markt zelfs verzadigd is met vrouwenschoenen maatje 43 (en hoger). Maat 43 voldoet volgens TS (zo komt het op mij over tenminste) niet aan het 'volmaakte beeld van een vrouw'.
En zoals iemand anders al zei, ik hoop dat het pijn doet. Flaporen, scheve neus, dat vind ik heel wat anders dan voetjes die een maatje te groot zijn. Dat kan iemands zelfbeeld dusdanig aantasten dat het onmogelijk word een 'normaal' leven te leiden. Maar voeten die een maat te groot zijn, ik kan me werkelijk niet indenken dat dat uberhaupt vergoed gaat worden door de zorgverzekeraar. Sterker nog, ik zou het schandalig vinden als het wel zo is.
En als TS zo graag als een vrouw beschouwd wil worden stel ik voor dat hij (zij

) z'n fobo eens even veranderd, want op deze manier zal je altijd als een TS behandeld worden. Of is dat toch precies wat je wil, een flinke dosis aandacht?