Dat was idd de 2e heli, maar er was maar 1 heli die zo'n lijn had uitgeworpen, dus klopt het alsnog niet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:02 schreef Fendy het volgende:
Wat een enorm knullige scene zeg, dat die schutter uit die helikopter geknald wordt in 38' 47" zie je duidelijk dat er niemand onder de heli hangt...alleen het lijntje dat eruit bungelt.
Of ben ik de enige die het is opgevallen?
-edti-
Oh nee, da's natuurlijk de 2e heli.![]()
Scherp Fendy
quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Gaat Michael nou naar een isoleercel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch wel vreemd dat die man waarvan ze dachten dat hij ging ontsnappen doodschieten, Michael en Whistler doen daadwerkelijk een poging en ze blijven leven.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:VERANDERING UITZENDING AMERIKA
Volgende week wordt de laatste aflevering van 2007 van Prison Break uitgezonden in Amerika. Op 14 januari zal Prison Break weer verder gaan bij aflevering 3.09 'Boxed In'. Deze plotselinge verandering hebben we te danken aan de serie 24. Seizoen 7 zou in premiere gaan op maandagavond 14 januari om 8.00, maar omdat er nog niet genoeg afleveringen klaar zijn, en Fox de serie graag onafgebroken wil uitzenden, is deze premiere uitgesteld. Fox heeft daarom besloten om volgende week aflevering 3.08 'Bang and Burn' van Prison Break nog uit te zenden en de serie te vervolgen op maandag 14 januari.
Voor ons betekent dit een stop van 2 maanden en die niet de eerder geplande 4/5 maanden. Maar met de WGA staking kan het zo zijn dat de andere afleveringen niet op tijd klaar zijn. Dus dan hebben we alsnog een langere stop.
Bron??quote:
quote:
ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 13 november 2007 16:50 schreef RenzoBrad het volgende:
Ik dacht dat Suzanne die Sophia even vol op d´r bek ging pakken![]()
![]()
Leuke ep, zeer jammer van het wachten tot volgend jaar...
Gaat Mahone nou echt terug naar Sona? Poor bastard!
Ik heb zelf Lost nooit gevolgd, misschien maar eens met S01 startenquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:22 schreef Scofield het volgende:
ZIjn er nog mensen die mij een TV-serie kunnen aanraden? Heb het nu echt nodig, vooral omdat we nu tot 14januari moeten w8en. om de tijd een beetje te doden....
24 en Heroes volg ik al, alle andere suggesties welkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |