Sensationeel? Dat heb ik dan gemistquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stormloop hier.
Het is niet zo sensationeel als de laatste paar dagen, komt misschien nog door de ruzie tussen Huub & Lieke.
Heerlijk toch..... huilende vrouwen?quote:
OMG ja, die aflevering van morgen wordt hilarisch!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:58 schreef michiel_merk het volgende:
Dennis gaat flippenwat een wanhoop
Ik heb 't even gevraagd in 't uitzwaaitopicquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:05 schreef iefow het volgende:
Zijn er ergens filmpjes van die tirade van hem op youtube, kan niets vinden maar misschien zoek ik op het verkeerde
Hoezo niet ? het is al langer bekend dat hij niet erg sterk in zn schoenen staatquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik krijg steeds meer de indruk dat het allemaal geacteerd is, die hele DGK. Zò triest kan het toch niet zijn met die Dennis?
Je zit in 't topic van gisterquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:42 schreef BuffyJan het volgende:
Toch leuk gemonteerd hoor. Jankie en Jankie huil smeek jank stront en dan Huub en Jaap met hun toneelstukje! Hilarisch
hele week hard gewerkt he, dan zie je dingen niet meer zo helderquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je zit in 't topic van gister.
Dan moet ie de eer aan zichzelf houden, hij zet zich zo onsterfelijk voor lul op deze manier.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:52 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Hoezo niet ? het is al langer bekend dat hij niet erg sterk in zn schoenen staat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |