Als bianca nou ineens een ingeving krijgt en de boel eens goed gaat analyseren...dan krijgen we erg snel Big Boycot....
Nee hoor, ze beseffen echt niet dat ze heel goed bekeken worden en dat gaat vast vor problemen zorgen. Martin is de dans ontsprongen, maar voor Sabelientje mogen ze vast een kametrje met rubberen muren regelen: als die doorkrijgt hoe ze in de markt ligt, kan je d'r wegdragen na een complete identiteitscrisis!!!!
kwebbel
Ze zal wel ff zonder zitten .. sex dan ..
Hoewel, d'r lopen genoeg mafkezen rond die daar juist weer geil van worden .. Kijk maar naar Buch .. daar zitten mensen die hitsig worden van bruine bonen ..
Hmm .. ben ineens helemaal off-topic merk ik .. beschouw maar als nie gezegd ...
Marco
Zag je die gezichtsuitdrukking toen het stukje kwam waar Bientje tegen Mona bevestigd dat Bart maar voor de Time Being is!!
Die draait helemaal door!! De enige die nog wat met haar wil is die lelijke vriendin van haar.
(Die vriendin had zeker stiekem met de Beauty Case van Bientje gespeeld toen Bientje weg was!!!)
Ze snapt er trouwens toch geen reet van en ziet het commetaar hier als ego-streling.
"Waar moet ik in godsnaam over nadenken?"
Saab, ik vindt je een stoere vrouw en laat ze allemaal maar lullen. alle emancipatie ten spijt is de wereld nog niet klaar voor jou!
quote:
op 10-22-1999 om 02:11 AM schreef jooltje het volgende:
...
Zag je die gezichtsuitdrukking toen het stukje kwam waar Bientje tegen Mona bevestigd dat Bart maar voor de Time Being is!!
...
Ja, dat heb ik gezien, en het viel mij ook meteen op. Echt zo van : 'Shit, hebben ze dat ook uitgezonden?'
Ze heeft inderdaad geen idee wat een impact dit hele gedoe gaat hebben. Ze zei nota bene dat het haar wel leuk leek om herkend te worden! Dat zal na vandaag wel over zijn. Zou Sabine dit forum ook lezen?
volgens mij keek ze meer alsof ze zichzelf niet goed kon verstaan....Dat heel Nederland die scene al 10 keer gezien heeft: Sabine zal dit echt niet zo weloverwogen en bewust (eerder terloops en onnadenkend) tegen Mona verteld hebben. Ze moest zich gewoon concentreren om het gemompel op te vangen.
Sloan pa!
---------------------------------------------
Quote van de nacht: Ik zal de rest van mijn leven vullen met Sabine opsporen en iedereen die haar heeft weggestemt te killen©
Antonio van Dijk®
[Dit bericht is gewijzigd door Jesper (Datum 22 Oktober 1999).]
De aankomende tijd zal ze het nog heel moeilijk gaan krijgen, ze zal nog volop in de publieke belangstelling staan wat haar ijdelheid zal strelen, daarna komt het besef waarom ze met zo'n overgrote meerderheid weggestemd is en dat zal een enorme impact op haar hebben ! Wat me opviel toen ze de aanbieding kreeg was dat ze haar neus optrok toen er gezegt werdt dat ze om half 6 moest beginnen . Verwend nest Welcom back in the real world Sabiene
Gezien haar reacties op de nominatie, haar ongeloof (dit kan toch helemaal niet, dit is een grap) ga ik voor de eerste mogelijkheid. Maar als ik kijk naar hoe ze er verder mee omging en er niet aan dacht dat het ook wel eens aan haar zelf zou kunnen liggen(althans, dat is dan wat V ons heeft laten zien)denk ik: die heeft me een bord voor de kop, niet normaal, dus die red het buiten ook wel.
Hoedanook ik weet het dus niet, maar ben wel heel benieuwd hoe ze er mee omgaat.
Het is bijna jammer dat er bij haar thuis niet een paar camera's hangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |