dat horen we wl maaaaaaaaandenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:41 schreef Stupidisco het volgende:
Moet zeggen dat Nadia en Dennix steeds meer op een stel beginnen te lijken....ik hoor steeds meer "schatje"
Ik hoor de hele dag niks anders van dat fake stel, zum kotzen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:41 schreef Stupidisco het volgende:
Moet zeggen dat Nadia en Dennix steeds meer op een stel beginnen te lijken....ik hoor steeds meer "schatje"
In het belang van de show? Dan had hij er toch gewoon uit gemoeten.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:44 schreef schatje het volgende:
Nadia zal wel te horen hebben gekregen dat ze aan het belang van de show moet denken en Dennis daarom moet laten blijven.
Dat weten ze nog nieieieietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:45 schreef jassy het volgende:
Jaap: "Denk niet dat er vanavond laat nog een lacherige stemming is...." Dennix blijft er dus in!
Dan mogen ze mij wel eens uitleggen hoe het blijven van Dennis in hemelsnaam in het belang van de show is.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:44 schreef schatje het volgende:
Nadia zal wel te horen hebben gekregen dat ze aan het belang van de show moet denken en Dennis daarom moet laten blijven.
En wat is de toegevoegde waarde van Dennix, kan het hokje mij dat even uitleggen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:44 schreef schatje het volgende:
De televisieuitzendingen worden anders aardig gevuld met Nadia en Dennis. En ze zullen Nadia ook wel op de proef willen stellen door een dame voor Dennis erin te gooien. In dat geval kan ie nog niet weg.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:45 schreef Ning het volgende:
[..]
In het belang van de show? Dan had hij er toch gewoon uit gemoeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |