quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:19 schreef Marsepein het volgende:
Dot is de laatste post van SolingJan: K&W FAQ, Feedback en SC- topic deel 21 - Over stoer sloopwerk!
Ws iets teveel gedronken
Gisteren de nieuwe fiets opgehaald, mooi ding.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:20 schreef Gurb het volgende:
Bij mij gaat het ook goedkomen.
Gisteren ook nog even aangifte gedaan via het internet, dat is een fluitje van een cent.
En vanavond ga ik een andere fiets ophalen in de buurt bij een kennis van me, voor een schappelijk prijsje.
Of de banden hard zijn / zadel goed is / remmen werken / licht het doet dat weet ik niet, maar dat los ik wel weer op.
Of je moet niet zoveel drinken, zodat je weet waar je je fiets achter laat, of de bejaarden in jouw gehucht zijn niet te vertrouwenquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:23 schreef Gurb het volgende:
[..]
Gisteren de nieuwe fiets opgehaald, mooi ding.![]()
En vanmorgen belt mijn tante, ze heeft mijn fiets gevonden, bij het lokale bejaardentehuis stond ie, nog helemaal intact![]()
Dus mijn vertrouwen in mijn eigen dorp is weer helemaal terug
De bejaarden hier zijn lui en dement.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:40 schreef becky27 het volgende:
bejaardentehuis, snelle bejaarden dan daar in je dorp
Dat is een heel verhaal om te vertellen dat je te dronken was om te weten waar hij stondquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:47 schreef Gurb het volgende:
[..]
De bejaarden hier zijn lui en dement.
Ze zijn te lui om te lopen, dus nemen ze gewoon iemand z'n fiets mee
Ze zijn te dement om te onthouden waar ze die fiets vandaan hebben gehaald
Maar ik heb nog een ander scenario bedacht:
Maar ik denk dat het iemand uit het eigen dorp is, die stoer dacht te zijn om een fiets mee te nemen / stelen.
Alleen daarna bedacht hij/zij zich dat hij het dan ook moest uitleggen aan zijn/haar moeder hoe hij/zij aan die fiets kwam.
En hij/zij was ook niet stoer genoeg om de fiets in de sloot te gooien, dus toen heeft hij/zij de fiets bij het bejaardentehuis gedumpt
![]()
Oke, nog een ander scenario dan:quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:52 schreef Marsepein het volgende:
Dat is een heel verhaal om te vertellen dat je te dronken was om te weten waar hij stond![]()
Ik moet wél zeggen, ik twijfelde heel hard toen ik mijn fiets niet meer zag staan op de plek waar ik hem had achtergelaten.quote:
nee hoor, het is deze keer toch ook weer goedgekomenquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:37 schreef truttebosje het volgende:
voortaan wel op slot zetten hoor.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:01 schreef becky27 het volgende:
je tante heeft dus je fiets bij het bejaardentehuis gejat?
eeeh nee volgens mij niet. Maar dat maakt natuurlijk ook nogal uit per huis, hoe oud is het huis, met welke materialen gebouwd etc etc maar als je foto's hebt weten wij veel meerquote:Op zondag 2 december 2007 22:52 schreef YPPY het volgende:
Over 1 of 2 of 10 jaar willen we een huis gaan kopen. Is er een topic waarin staat waar we onderhoud/klustechnisch op kunnen letten? Ik zag net wat leuks voorbij komen, maar dat was met schrootjes op het plafond en steenstrips op de muren. De rest was wel ok, maar ik zoek dus een topic waar staat of dat wel of niet handig is. Voor de klusleek dus, niet voor iemand als MMach of Truttebosje.
Van harte met de vaste aanstelling met 45 klusdagen int vooruitzicht !!!quote:Op zondag 2 december 2007 22:58 schreef becky27 het volgende:
oooh ja, lieve mede K&W fokkers
Ik heb eergister te horen gekregen dat ik een vaste aanstelling krijg bij het ministerie waar ik nu gedetacheerd ben! Dus ik ben hyper, heb volgend jaar 45 vrije dagen om in mijn huis te klussen en verdien genoeg om mijn plafond in de hal te vervangen! en ik ben nu een echte ambtenaar!! jeeej (wel raar)
Ik heb er ook 45 per jaar (en heb er voor dit jaar ook nog 29,5 over)quote:Op maandag 3 december 2007 10:44 schreef sanger het volgende:
45 vakantiedagen
Ik heb er "maar" 25
Feli Becky
Dit jaar nog wel, waarschijnlijk voor de laatste keer (dus volgend jaar moet / ga ik ze allemaal opnemen, hopelijk om te klussen aan een (eigen) huis)quote:Op maandag 3 december 2007 11:10 schreef sanger het volgende:
Mag je die wel allemaal meenemen dan Gurb? Wij mogen er maximaal 5 meenenem naar het nieuwe jaar namelijk.
Dus je hebt zometeen meer twee maanden klustijdquote:Op maandag 3 december 2007 11:19 schreef Gurb het volgende:
[..]
Dit jaar nog wel, waarschijnlijk voor de laatste keer (dus volgend jaar moet / ga ik ze allemaal opnemen, hopelijk om te klussen aan een (eigen) huis)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |