quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:42 schreef Automatic_Rock het volgende:[..]
Een pickup

Ik heb er ook 1

(nu ja, 3 eigenlijk, maar 1 echt goed werkend en zo nu en dan in gebruik

)
Wat voor LP's heb jij??
Och hemel, van alles. Van de Beatles tot Johnnie Jordaan, van Sinatra tot Paul Young, Simon & Garfunkel, The Cure, Tröckener Kecks, Willeke Alberti (mijn jeugdheldin

, ik playbackte haar voor de spiegel

), tot een koffer vol singletjes en LP's die ik na het overlijden van mijn ouders uit een kast trok. Ik vermoed dat tussen die laatste collectie ook nog wel wat 78-toeren zit. O en ik heb ook nog King en een serie Alle Dertien Goed (met blonde bikini-dames op glimmende Opel Kadetts) en wat oude soul en funk en alle LP's van mijn geheime liefde (ik was officieel new wave, dus eigenlijk mocht het niet): Wham!

En nog veel meer, maar daar kom ik even niet op. Arty is de boel nu aan het aansluiten! Misschien draai ik straks al even mijn eerste plaatje sinds minstens tien jaar. Ik heb al aangekondigd dat het niet vreemd zal zijn als ik een traantje pleng
Leuk hè, alles!
En het wondelijke is, dat Arty een Dual heeft gekocht zoals ik die vroeger thuis ook had. Ik had dat merk nooit meer kunnen oplepelen als je me het had gevraagd, maar vanochtend trok ik het papier van mijn cadeau en ik zag het kleine logo'tje en mijn hart stond gewoon even stil.
[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 18-01-2008 00:29:11 ]