quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:51 schreef Rewimo het volgende:
Sanger, van harte!Kan de foto hier niet zien maar dat ga ik straks thuis even doen
Nu een vraag: die dikke glasblokken, hoe heten die officieel? Van die vierkante dingen waar je wanden van kunt maken en zo. En weet iemand een adresje voor die dingen in het oosten des lands (omgeving Nijmegen)?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
Glasblokken is zo gek nog niet hoor.
http://www.glasblok.nl/
Glazen bouwstenen kwam ik dus ook tegen. Een adresje in die omgeving kan ik je niet aan helpen.Op die site hebben ze zelfs verschillende kleuren en patronen, dat wist ik helemaal niet.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:36 schreef Marsepein het volgende:
Die liggen volgens mij bij elke bouwmarkt
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:40 schreef veldmuis het volgende:
Krijgen we voortaan keigrote klusprijzen bij de prijsvragen, Marsepein?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:56 schreef Rewimo het volgende:
Gewoon glasblokken dusOkee. Ik ga eens kijken wat ik kan vinden in de buurt, hier in Duitsland zie je hele mooie kunststof varianten in prachtige kleuren maar die zijn niet geschikt voor ons doel. De glazen versie is hier echter nergens te vinden
En de felicitaties gaan uit naar de trotse vader:quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:27 schreef tnimble het volgende:![]()
![]()
Hartelijk gefeliciteerd Sanger
![]()
![]()
![]()
Of eigenlijk![]()
![]()
Tutti auguri!
![]()
![]()
Wat een topictitel??????? Echt iets voor bouwvakkers.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:13 schreef Marsepein het volgende:
Vervolg van K&W FAQ, Feedback en SC- topic deel 20 - De zomer is nog ver weg!
De laatste reacties uit het vorige topic:
<Volgen nog>
Ik ga me best doenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:40 schreef veldmuis het volgende:
Krijgen we voortaan keigrote klusprijzen bij de prijsvragen, Marsepein?
Niet zelf zwanger, dat zou een wonder zijn, maar er groeit wel wat bij ons thuisquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:15 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Wat een topictitel??????? Echt iets voor bouwvakkers.Of ben je ook zwanger?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:15 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Wat een topictitel??????? Echt iets voor bouwvakkers.Of ben je ook zwanger?
Ja ja dat was bekend.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Had je dat nog niet meegekregen dan?
![]()
Beide modjes hier verwachten een kindje, dus dan kan zo'n TT niet uitblijven he.![]()
Lekker hoor. Hellen heeft wel een beetje mazzel eigenlijk met haar situatie. Haar verlof ging afgelopen maandag pas in, en de 10 weken na bevallling pas op 2 decemberquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:32 schreef Brighteyes het volgende:
Hier gaat alles nog prima. Geen klachten, helemaal niets.
Nog 7 dagen werken de komende 2 weken en dan heerlijk met verlof!
Ik gok op een jongetjequote:Enneh... dat Pinolientje! Ik zei gisteren ook al dat het een meid ging worden daar!
Goed tekenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:31 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb zelf echt geen enkel idee. Ik zeg altijd dat ik zeker weet dat het een baby wordt. Mijn vrouw groeide trouwens ook niet zo heel hard. Ze is nu 6 maanden (en 1 dag) en vorig weekend heeft ze haar gewone spijkerbroek nog aan gehad
![]()
Vanavond bleek echter dat ze in 1 week 1,5 kilo is gegroeid, eindelijk een dikke buik
En maar netaan passen he. Eigenlijk nog iets te groot.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:47 schreef AnneX het volgende:
Wat fijn om te lezen dat Lucas goed doorgroeit in de couveuze.
Maatje 40 !!
Aangezien ze er al 4 weken ligt wilt ze zo snel mogelijk mee naar huis. Vandaag worden de nietjes verwijderd, en ik denk dat ze woensdag al thuis is. Ze mag blijven tot vrijdag, ziekenhuis beleid. Ze kunnen de bedden ook voor net geopereerde moeders gebruiken ipv kerngezonde moeders.quote:Gaat het ook goed met het herstel van Helen en mag ze al gauw naar huis?
Of blijft ze tot Lucas meekan?
Ja indd. Maar ik doe het graagquote:Wel druk voor jou : alsmaar op en neer...
Ze hebben anders net een HIV-bepaling gehadquote:Op maandag 29 oktober 2007 07:55 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn dat het zo goed gaat met hem!
Enneh... je hebt hem toch wel verteld dat het veilig moet he.![]()
Nu al samen slapen met een meisje!
![]()
Dat zal die van jou ook krijgen of reeds gehad hebben hoor. Das standaard sinds 2004 geloof ik.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:50 schreef Brighteyes het volgende:Echt waar?
![]()
Aggos, die arme kleintjes, die weten van niks nog af.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:43 schreef Solingjan het volgende:
Lieve lieve mensen. Ik weet niet hoe het met jullie is, maar de afgelopen weken ben ik door FOK strontlazerus geworden. " Schenk even wat in" zie ik telkens staan!! Dus ik telkens wat inschenken. Maar dat werd schijnbaar te veel. Hebben jullie daar ook last van? Zelfs de zoekfunktie van FOK! levert bij "FOK traag" 1910 gevonden topics op.
Je mag ook gewoon een kop koffie pakken, of een glas water hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:43 schreef Solingjan het volgende:
Lieve lieve mensen. Ik weet niet hoe het met jullie is, maar de afgelopen weken ben ik door FOK strontlazerus geworden. " Schenk even wat in" zie ik telkens staan!! Dus ik telkens wat inschenken. Maar dat werd schijnbaar te veel. Hebben jullie daar ook last van? Zelfs de zoekfunktie van FOK! levert bij "FOK traag" 1910 gevonden topics op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |