je stond toch al boven de p/d grens?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
omdat hij niet in het subforum PC games staat waar hij wel zou horen!!!
Maar goed.. wat ik dus in het andere topic al postte:
[..]
dat klopt ja, maar ik verloor in de een na laatste wedstrijd van de nummer 3 waardoor ik op 34 punten kwam en de grens op 35 met doelsaldo lagquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:47 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je stond toch al boven de p/d grens?
Ik doe daar meestal geen moeite voor. Het scheelt één week 7,5 k (ik heb er vijf), want je betaalt een week extra als je ze ontslaat. Als ik het daarvan moet hebben.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:30 schreef Verbal_Kint het volgende:
btw, is nu weer een goede tijd om je woordvoerders te ontslaan?
Ik zou het ff aankaarten bij de PVV..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:57 schreef Lennox het volgende:
Waarom zijn er van die n00bs uit het buitenland die mee gaan bieden op een Nederlander met Reusachtig PM? Zoek gewoon een speler uit eigen land
idd daar heb ik ook heel veel last vanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:57 schreef Lennox het volgende:
Waarom zijn er van die n00bs uit het buitenland die mee gaan bieden op een Nederlander met Reusachtig PM? Zoek gewoon een speler uit eigen land
Is al goed man bedankt voor de wijze raad!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:42 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Gozer, vat het commentaar van gisteren inderdaad alsjeblieft op als opbouwende kritiek, of beter nog, als hulp. Het was zéker niet bedoeld om je een noob te laten voelen![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:50 schreef maniack28 het volgende:
Ik weet wel voor wie de koei-award gaat zijn
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:59 schreef Verbal_Kint het volgende:
zerr
Luister naar Outpost, die heeft een mooi verhaaltje
quote:Tom Haug (159123778)
18 years and 57 days, solid form, healthy
A controversial person who is calm and honest.
Has wretched experience and weak leadership abilities.
Speciality: Powerful
Next birthday: 20-12-2007
Nationality: Norge
Total Skill Index (TSI): 7 320
Wage: 2 316 €/week including 20% Bonus
Owner: Ladderzatsquad
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: solid Goalkeeping: disastrous
Playmaking: brilliant Passing: poor
Winger: wretched Defending: wretched
Scoring: wretched Set Pieces: poor
quote:Gianfranco Callegari
TSI = 1 970, 31 jaar en 25 dagen, goed in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: briljant
geeft:quote:TSI: -1570 (+7400/-8970)
Vorm: -1 (+5/-6)
Salary: ¤ 1.340,00 (+¤ 1.340,00/-¤ 0,00)
Vleugelspel: 1 (+1/-)
Eerste stijgertquote:Riemer Leemhuis (157671252) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
19 jaar en 42 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en berucht is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap slecht.
Volgende verjaardag: 04-01-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 6 850
Loon: 1 530 ¤/week
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: 2
Gezondheid: in orde
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: goed
Niet zo huilie doen, gewoon inschrijven, als ik zo jouw aantal posts in dit topic, moet dat voor jou helemaal geen probleem zijn...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 05:22 schreef Outpost76 het volgende:
Kan er trouwens niet in de OPS een standaard lijstje worden opgenomen voor iedereen die aan t Vinnie Jones / Gary Lineker topic willen mee doen??
Ieder seizoen weer inschrijven kom op! T zijn 9 van de 10 toch de zelfde. Anders iets via HT mail oid.
Doe dat maar lekker alleen in het VJ topicquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 05:22 schreef Outpost76 het volgende:
Kan er trouwens niet in de OPS een standaard lijstje worden opgenomen voor iedereen die aan t Vinnie Jones / Gary Lineker topic willen mee doen??
Ieder seizoen weer inschrijven kom op! T zijn 9 van de 10 toch de zelfde. Anders iets via HT mail oid.
Dat is je strafquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:42 schreef Outpost76 het volgende:
Wat is dit voor een lul joh!! Hij zakt in 3 weken tijd in Scoren, positiespel, verdedigen en nu ook nog conditie! Net als ik m probeer te verkopen zakte ie in pos. En nu weer in conditie. Fuck als we t woensdag hadden over geld weg gooien is dit er 1 van!!! Gekocht voor dik 4 ton en nu wil ie niet eens verkocht worden voor 2!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |