Ja, met een schuursponsje gaat het er wel af. Wat is het labyrinth? We hebben namelijk de machine laatst al laten draaien met soda erin (stond in handleiding), maar misschien dat labyrinth dus apart in soda doen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:27 schreef Marsepein het volgende:
En de aanslag zoals op de foto te zien is, krijg je dat er af met een schuursponsje oid. Ik vermoed toch dat je vaatwasser vies is. Ik gok op een vies labyrinth, wat je kunt schoonmaken met een sodaoplossing.
Dat moet ik nagaan, geen idee of er nog garantie op zit.quote:Maar als de machine nog nieuw is, en onder de garantie valt, dan zou ik iemand laten komen. Het kunnen bijvoorbeeld ook lagers oid zijn die kapot zijn en nu olie/vet of weet ik veel wat door de machine verspreiden.
Maar dan zou je het toch ook moeten zien aan de witte kleren in de was, en ook moeten proeven, toch? Ik hoop voor TS dat het geen roest is.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:15 schreef z80 het volgende:
zit er geen roest in het water?
kijk eens in de stortbak van de wc.
als deze ook bruin is is het roest.
in dat geval wordt het lastig om te verhelpen, omdat je dan op zoek moet naar de bron.
dwz controleren of het water dat het huis binnen komt wel roest vrij is, en of er ergens in het huis een leiding aan het roesten is.
dit probleem komt voornamelijk voor in ouder huizen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |