abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_54151988
Ik heb geen idee of het hier thuishoort, maar het lijkt me wel omdat het vaak een soort van voorspel is. Aangezien ik mijn vriendin een keer een goede massage wil geven ben ik opzoek naar een goede massage-olie. Ik heb helemaal geen idee waar ik naar moet zoeken of kijken en wat het fijnste werkt. Ik kan wel gewoon het kruidvat binnenlopen en het daar vragen, maar dat staat best genant als je het uitlegt. Mijn vraag is daarom ook of jullie misschien een product weten of een webwinkel waar ik een goede massage-olie kan bestellen.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 02:53:47 #2
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_54152009
neem gewoon babyolie
  donderdag 25 oktober 2007 @ 02:56:20 #3
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_54152022
Je duft geen massageolie te kopen?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 02:58:54 #4
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_54152035
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:56 schreef Harajuku. het volgende:
Je duft geen massageolie te kopen?
Het 19 jarig kassameisje dat duizend mensen per dag langs zien komen met de meest vage producten zal natuurlijk een jongetje met masage olie onthouden!
wat zal die daar allemaal mee doen!

het is maar goed dat er TABOE op staat eh !
pi_54152051
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:56 schreef Harajuku. het volgende:
Je duft geen massageolie te kopen?
Nee? Dat zeg ik niet, ik zeg dat ik gewoon een goed product wil halen, het is een beetje vaag om in de winkel te gaan vragen wat nou juist goede is, dus het uitgebreid bespreken. Daar heb ik bij ALLE producten een hekel aan, maakt niet uit wat ik koop. Ik moet gewoon vantevoren weten wat ik moet hebben. Een soort van 'winkelschuw' zullen we het maar noemen. Het kopen is verder geen probleem. Dat over de webwinkel is dat sommige producten alleen op internet te koop zijn omdat ze niet in de reguliere winkels te vinden zijn.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 03:20:35 #7
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_54152137
quote:
Kijk daar heb ik wat aan, meteen maar twee flessen bestellen vanwege de verzendkosten. Ook nog altijd leuk als cadeau!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 03:37:17 #9
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_54152146
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 03:32 schreef BladiN87 het volgende:

[..]

Kijk daar heb ik wat aan, meteen maar twee flessen bestellen vanwege de verzendkosten. Ook nog altijd leuk als cadeau!
Ik heb ook nodig!
nu je toch 1 over heb
pi_54152151
Bedankt voor het invullen van het aanvraagformulier. Als u iets heeft besteld dan wordt het zo spoedig mogelijk bezorgd. Heeft u meegedaan met een actie? Dan zijn uw gegevens op de juiste manier verwerkt en doet u vanaf nu mee met de actie.

Bedankt voor de informatie, daarom is het dus maar goed om het altijd even te vragen, had er nog nooit van gehoord.

Echter wel apart dat het op de eros site zelf duurder is dan op probeernu.nl
http://www.eroswinkel.nl/(...)ition-200-ml-39.html

Dus ik hoop maar dat ik de goede thuiskrijg van probeernu.nl en niet
http://www.eroswinkel.nl/info/eros-all-in-one-49.html

Misschien zit het hem wel in de verzendkosten

[ Bericht 42% gewijzigd door BladiN87 op 25-10-2007 04:39:49 ]
  donderdag 25 oktober 2007 @ 05:04:09 #11
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_54152350
oehh!
die 2.5 euro is de masage en de belong vast niet waard
pi_54152427
Kerel, groei op. Als je bij het kruidvat glijmiddel koopt vragen ze je met een stalen gezicht of het ook voor anaal geslachtsverkeer bedoeld is, of het zaaddodend moet zijn en merken op dat anale sex in het begin beter met een speciaal condoom kan. En jij durft geen massageolie te kopen?

Tip: koop er een zonder geurstoffen. Bij een lekkere glijpartij zit alles onder. Heb je er een geurtje in dan stinkt ook alles, inclusief je matras. Dat spul staat met bij de kruidvat of bodyshop in de schappen.
Hoe denk je dat fysiotherapeuten, of sportmasseurs dat doen, massageolie kopen? Denk je dat die een ontzettend geile reputatie hebben bij het kassameisje van de lokale kruidvat?
  donderdag 25 oktober 2007 @ 07:32:52 #13
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_54152552
Gewoon zo'n Niveau-flesje o.i.d. Of eentje met amandelgeurtjes
censuur :O
pi_54152728
Paar rauwe eieren.
pi_54152754
olijfolie
pi_54153241
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 06:45 schreef beerten het volgende:
Kerel, groei op. Als je bij het kruidvat glijmiddel koopt vragen ze je met een stalen gezicht of het ook voor anaal geslachtsverkeer bedoeld is, of het zaaddodend moet zijn en merken op dat anale sex in het begin beter met een speciaal condoom kan. En jij durft geen massageolie te kopen?
Gast, leer lezen zou ik zeggen.
pi_54153427
Voor goede (sport)massage heeft bijv. het Kruidvat gewoon massagelotion met eucalyptus . Voor geile voorspel massage heb je bij veel drogisterijen tegenwoordig genoeg staan in de buurt van de condooms, waaronder massageolie van durex. Die laatste heb ik zelf niet geprobeerd, maar wel een keer cadeau gedaan aan mijn zusje, die me later vertelde enthousiast erover te zijn. De massagelotion heb ik wel gebruikt, ook voor geile voorspel massage, en heeft als voordeel dat het snel intrekt waardoor je minder vlekken op je beddengoed/bank/vloer krijgt.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_54154532
Ik heb altijd die van Dr Kneipp met amandel olie, wordt je huisje lekker zacht van! (en vrouwen vinden dat geurtje over het algemeen ook erg lekker ) Is bij iedere drogist wel te krijgen.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_54154702
Ik heb die van ladiesnightparties (eigen merk van zo'n upperware party) die vind ik echt ideaal. Zo lang je bezig blijft met masseren blijft ie vloeibaar en zodra je stopt trekt ie in de huid, dus geen vieze lakens en zo en je kunt gewoon verder gaan met andere ding zonder tussendoor te hoeven douchen. en ook is ie te gebruiken als glijmiddel
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:19:37 #20
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_54155347
kneipp olies zijn gewoon voor massage
http://213.183.23.9/NL_nl/care-product.do?pid=422074
en die heb je ook gewoon bij de kruitvat
ik had ooit een massageolie gekocht die niet doorzichtig was, maar melkachtig, die zijn nogal kleverig en zijn minder prettig.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:51:05 #21
176740 101251
Make Love, Not War
pi_54157453
ik ben toevallig zo'n 18-jarig kassameisje bij het kruidvat!
En zoiets onthou je niet hoor! Er komen zoveel mensen voor condooms e.d. dat je zoiets niet eens meekrijgt.. En sowieso, stel je niet aan! als je t bij kruidvat niet durft.. ga dan naar christine le duc ofzo.. de mensen die daar werken zijn er om je te helpen met dat soort dingen..
pi_54158584
Waarom praat iedereen over niet durven? Daar gaat het topic helemaal niet over, er staat nergens dat ik niet durf dat maken anderen ervan. Ik haat het gewoon om in de winkel navraag te doen welk product nu het beste is, dat is bij IEDER product. Dat wil nog niet zeggen dat ik zoiets niet durf te kopen.
pi_54158616
Ik gebruik altijd die van de HEMA destressing. Is een paars flesje en kost 3,25. HIj ruikt ook nog erg lekker ook. Een van de belangrijke punten van Massage-olien.
Sappig !!
pi_54162403
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 08:13 schreef Salatrel het volgende:
olijfolie
Hmmz volgens mij alleen te gebruiken als je geen condooms gebruikt. Tast de olijfolie niet het rubber aan?
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  donderdag 25 oktober 2007 @ 22:17:22 #25
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_54169891
Met amandel-geur is lekker. Bij de kruidvat te halen, met groene dop.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:04:43 #26
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_54189614
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:45 schreef BladiN87 het volgende:
Waarom praat iedereen over niet durven? Daar gaat het topic helemaal niet over, er staat nergens dat ik niet durf dat maken anderen ervan. Ik haat het gewoon om in de winkel navraag te doen welk product nu het beste is, dat is bij IEDER product. Dat wil nog niet zeggen dat ik zoiets niet durf te kopen.
Maar niks is toch het beste? Het beste is wat jou het meeste bevalt. Zelf heb ik (net zoals Laster hierboven) de amandel-massageolie van Kruidvat eigen merk (groen/wit/oranje verpakkingen). Goed spul en supergoedkoop...Vast goedkoper dan uit zo'n webshop.
Kneipp is trouwens ook altijd goed.
pi_54238366
Ga naar de tuinen!
Die hebben echt onwijs veel en verschillende en ook nog lekker ruikende.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
  maandag 29 oktober 2007 @ 09:17:52 #28
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_54238448
pijnpit olie!
dan geeft t ook niet als t ergens per ongeluk "in" komt bij je meissie
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_54238506
Of loop gewoon een sex-shop binnen en laat je daar inlichten, hebben wij ook gedaan.
pi_54269507
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:45 schreef BladiN87 het volgende:
Waarom praat iedereen over niet durven? Daar gaat het topic helemaal niet over, er staat nergens dat ik niet durf dat maken anderen ervan. Ik haat het gewoon om in de winkel navraag te doen welk product nu het beste is, dat is bij IEDER product. Dat wil nog niet zeggen dat ik zoiets niet durf te kopen.
Jaah die heb ik ook, en die andere van de HEMA, in een wit flesje (cotton of zo staat erop) die ruikt nog lekkerder. Trekken allebei goed in, beter als die van Kneipp vind ik, en die van Kneipp is een stuk duurder, net als van de Tuinen. Verder gewoon even stiekum flesje opendraaien in de winkel en kijken welke je zelf het lekkerst vind ruiken.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:14:57 #31
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_54270662
Mijn vriendin heeft me Kneipp massageolie met o.a. zonnebloem en jojoba voor mijn verjaardag kado gegeven. Was en is nog steeds best een lekker ruikend kado
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_54270760
*Zweert bij Kneipp - Ylang Ylang massage olie*
Ik vind het persoonlijk erg lekker ruiken en het werkt verder gewoon zo als het moet
  zondag 4 november 2007 @ 22:42:02 #33
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_54368204
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:18 schreef Candaasje het volgende:
*Zweert bij Kneipp - Ylang Ylang massage olie*
Ik vind het persoonlijk erg lekker ruiken en het werkt verder gewoon zo als het moet
Heb ik hier ook staan .. heerlijk
Frysk bloed tsjoch op!
pi_54603502
ga naar een winkel als "De Tuinen" ruik gewoon aan wat van de duurdere olien (ala 5 tot 10 euro) en neem de geen mee die jij het lekkerst vindt, en denk een beetje aan je vriendin ook. is best leuk trouwens, laatst ook gedaan
pi_54641110
smeer geen massage olie waar je vlak daarna wil zoenen/likken, vond ik niet zo'n succes iig
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_54641138
hmm google eens op sabai olie!
Die is echt perfect qua geur en zijn werkingen!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_54641142
voetskimmel enzoot
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_54724526
Die van Kneip is lekker

Sorry, was al gezegd
  maandag 19 november 2007 @ 21:26:29 #39
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_54725327
Geen Durex Play Massage 2-in-1 halen, werkt voor geen meter.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_54733410
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:18 schreef Candaasje het volgende:
*Zweert bij Kneipp - Ylang Ylang massage olie*
Ik vind het persoonlijk erg lekker ruiken en het werkt verder gewoon zo als het moet
Eens.

Ik vind massage olie vaak stinken, maar deze helemaal niet.
quote:
Op maandag 19 november 2007 20:54 schreef Reflectionne het volgende:
Die van Kneip is lekker

Sorry, was al gezegd
Kan niet vaak genoeg gezegd worden. Iedereen aan die van Kneipp.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_54877159
Ik had zo'n fles gekocht van Kneipp ofzo.. Supergeil (Als je het tenminste aan een leuk meisje als verjaardagscadeau geeft )
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zondag 2 december 2007 @ 22:14:01 #42
198607 BaaiBaai
Zwaai Zwaai! :)
pi_55001628
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 21:04 schreef Aventura het volgende:

[..]

Maar niks is toch het beste? Het beste is wat jou het meeste bevalt. Zelf heb ik (net zoals Laster hierboven) de amandel-massageolie van Kruidvat eigen merk (groen/wit/oranje verpakkingen). Goed spul en supergoedkoop...Vast goedkoper dan uit zo'n webshop.
Kneipp is trouwens ook altijd goed.
Toch is er weldegelijk een hoop kwaliteitverschil en zijn er verschillende soorten massage olie. Zo moet je o.a. erg oppassen voor glijmiddelen en massage producten op siliconen basis. Deze werken ook zeer goed, maar bij verkeerd gebruik kunnen siliconen producten sex toys en andere materialen helemaal verpesten.

Daarbij zijn er massageolieën die zeer slecht zijn af te wassen (geeft een hoop troep). Die amandel massageolie is idd erg goedkoop en best te doen, alleen heb ik de ervaring dat ik na een douchebeurt nog voor de helft onder zit..
pi_55201043
Probeer eens Durex Play 2-1 Massageolie, is tevens een glijmiddel. Verkrijgbaar bij de bekende drogisterijen. Of vraag eerst hier een proefmonster aan. Spul is ons goed bevallen ..
"Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn"
  dinsdag 11 december 2007 @ 21:33:49 #44
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55202497
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 20:38 schreef glennieman het volgende:
Probeer eens Durex Play 2-1 Massageolie, is tevens een glijmiddel. Verkrijgbaar bij de bekende drogisterijen. Of vraag eerst hier een proefmonster aan. Spul is ons goed bevallen ..
Ik vond het voor geen meter werken, in ieder geval niet voor het massage gedeelte. Of je moet suuuperveel gebruiken.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_55202808
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:33 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Ik vond het voor geen meter werken, in ieder geval niet voor het massage gedeelte. Of je moet suuuperveel gebruiken.
Voordeel is wel dat je niet hoeft op te letten waar je het smeert
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:19:04 #46
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55203899
Het lijkt me viezig spul. Het idee om gemasseerd te worden met glijmiddel staat mij echt onwijs tegen. Sowieso heb ik niks met glijmiddelen...
pi_55205511
Babylotion van zwitsal of kruidvat huismerk.
Goed voor tere huidjes en ruikt heeeeerlijk
  dinsdag 11 december 2007 @ 23:18:20 #48
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55205655
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:19 schreef Aventura het volgende:
Het lijkt me viezig spul. Het idee om gemasseerd te worden met glijmiddel staat mij echt onwijs tegen. Sowieso heb ik niks met glijmiddelen...
Ik vind het wel heerlijk smaken btw. Beetje zoetig maar toch niet een standaard smaak. Mijn 'sex-met-je-ex'-ex vind het niet echt lekker.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_55206691
Ik heb van mijn vriendinnetje een hele tijd terug een flesje Kneipp Amandelbloesem (ong ¤7 bij V&D, Etos, Kruidvat, etc.) gekregen. Die gebruiken we vrij regelmatig, ruikt heerlijk en smeert goed. Voor Sinterklaas heb ik haar een flinke fles massage-olie van de Body Shop gegeven (¤10-15), met iets van een Japanse geurtje erdoorheen (kun je zelf kiezen, of niet natuurlijk).

Een geurtje erdoorheen is heerlijk, zeker als het echt om het masseren gaat. Om het compleet te maken, zet je de verwarming hoog, steek je een paar kaarsen aan en zet je een rustig muziekje op. Wil je het echt als voorspel doen, en ook op/in de "intieme plekjes" gebruiken, dan kun je beter een massage-olie/glijmiddel gebruiken (zie reacties hierboven), want normale massage-olie is volgens mij eigenlijk niet bedoeld voor "inwendig gebruik"
Life's A Game, And I Like To Play
Tikteef of chatslet? Doe mee met FOK!WhatPulse! -- Check mijn WhatPulse stats!
<> Een mening ventileren := uit een raam schreeuwen <>
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')