Pfft, fijn hoor, en dan komen ze ook nog met 8 hulplijnenquote:Iemand uit je 1ste of 2de graads netwerk heeft je toegevoegd aan zijn/haar crush-list! Isn’t that exciting?!
Ik weet wie het is maar ik mag het niet zeggen...
quote:
Ik was natuurlijk zo dom om een letter te nemen dat voorkomt in het meisje wat ik leuk vindt, helaas hebben van de 24 meisjes 4 een naam waar de a niet in voorkomtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:55 schreef MouzurX het volgende:
je kan toch de eerste letter van de voornaam vragen ofzo? nou doe dat dan![]()
Nou dan zijn er 4 over.. dan nog ff op woonplaats zoeken en je hebt der toch??quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:00 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik was natuurlijk zo dom om een letter te nemen dat voorkomt in het meisje wat ik leuk vindt, helaas hebben van de 24 meisjes 4 een naam waar de a niet in voorkomt![]()
![]()
Uhh ja?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:01 schreef Repeat het volgende:
Heftige functiekan ik dan ook een crush op iemand opgeven dat hij moet raden wie ik ben?
idd echt stoer dat ga ik uitproberen als het weer up isquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:01 schreef Repeat het volgende:
Heftige functiekan ik dan ook een crush op iemand opgeven dat hij moet raden wie ik ben?
Er zijn 20 meisjes met een naam waar a in voorkomt en de helft komt uit spijkenisse en dat klopte ookquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou dan zijn er 4 over.. dan nog ff op woonplaats zoeken en je hebt der toch??![]()
Ja, maar volgens die hulplijn was het een vriend van mij zelf.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:05 schreef Repeat het volgende:
Wat is trouwens 2e graads netwerk? Vrienden van vrienden?
kan ik dan zien wie zij denken dat het is? Kan ik mn matties foppen en erachter komen wie ze stiekem willen lollersquote:
Gewoon bij dat meisje dat nog wel ging krabbelenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:07 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ja, maar volgens die hulplijn was het een vriend van mij zelf.
En natuurlijk kan ik geen uitsluitsel krijgen door hulplijnen want had ze verbrast met een paar domme dingen![]()
zomg wat is dat voor nieuws johquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:07 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ja, maar volgens die hulplijn was het een vriend van mij zelf.
En natuurlijk kan ik geen uitsluitsel krijgen door hulplijnen want had ze verbrast met een paar domme dingen![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:14 schreef Pascal86 het volgende:
Hyves nog steeds down![]()
Ik ga maar slapen ik zie het morgen wel![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:14 schreef Pascal86 het volgende:
Hyves nog steeds down![]()
Ik ga maar slapen ik zie het morgen wel![]()
Misschien komen die nu in de downtimequote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:21 schreef Dibble het volgende:
Een erg groot gemis trouwens dat je op hyves geen fok smilies kunt gebruiken![]()
Goeie klachtquote:
Ik heb geen breezers, alleen maar mensen waar ik ook buiten het internet mee omgaatquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:13 schreef Jo0Lz het volgende:.
Kun je dat niet gewoon uitzetten? Of ben je echt geintereseerd in potentiele breezer relaties?!
Kun je niet uitschakelen geloof ik. En waarom zou je zoiets uit willen zetten? Alsof je gestalkt wordt op hyves door breezers of "wiggers" of wat dan ook. Als je teveel reacties krijgt, ligt het eerder aan je foto's en inhoud van je hyve dan aan hen..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:13 schreef Jo0Lz het volgende:.
Kun je dat niet gewoon uitzetten? Of ben je echt geintereseerd in potentiele breezer relaties?!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:36 schreef DutchErrorist het volgende:
Net zoals mensen op hyves die als lievelingsfilm film Nothing Hill hebben, dat zijn er meer dan 80.000
Meer dan 80.000 Nederlanders die niet weten dat het Notting Hill is
quote:
Zegt iem and met een pauper civic uit het jaar 0 in zijn avatarquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Goeie klacht![]()
Zaterdag bij een belspelletje op SBS: "Noem een automerk met een O erin" Kandidaat: "Uhhhhhh, Renault"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee jij dan met een peugeotquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:47 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Zegt iem and met een pauper civic uit het jaar 0 in zijn avatar
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dus je kan zo anoniem iemand crushen ?![]()
Dat heb je goed gezien! Mooi he!quote:
Idd welke pauper heeft nu een peugeot in zn avatarquote:
Met een rallyauto in je avatar zou je toch zeggen dat je er enigzins verstand van zou hebben. Blijkbaar nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:51 schreef Dangel het volgende:
[..]
Idd welke pauper heeft nu een peugeot in zn avatar
ontopic: ik val van de ene hyves verbazing in de andere op KLB
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:50 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien! Mooi he!![]()
En als je die hyves shit kut vindt, meld je er dan ook niet bij aan![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |