Met je korte lontjequote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
Ik wacht vol spanning.
Nee ...ik eet 1 (droste) chocolade letter per jaar (Omdat ik die van mijn moeder krijg)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:07 schreef ppi het volgende:
Eten jullie dames nu ook vaak chocolade ?
Ik drink het meer dan dat ik het eet..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:07 schreef ppi het volgende:
Wil je nu een chocolaatje danquote:
Chocomel zeg maar, is wel lekker maar ik heb liever chocolade.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik drink het meer dan dat ik het eet..
Das gelijk aan niks, meestal eet ik elke dag toch wel 50 tot 100 gram, zo 's avonds als tussendoortje.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ...ik eet 1 (droste) chocolade letter per jaar (Omdat ik die van mijn moeder krijg)![]()
Heel erg veel, ik heb een chocolade verslavingquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:07 schreef ppi het volgende:
Albert Heijn had hele lekkere amandel/honing/sinaasappel repen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heel erg veel, ik heb een chocolade verslaving![]()
Zeker wel een 3 repen in de week. En vaak ook nog wel 1 of 2 liter om te drinken![]()
Ik ben helemaal verzot op koetjes repenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:20 schreef ppi het volgende:
Albert Heijn had hele lekkere amandel/honing/sinaasappel repen.
Maar die hebben ze gerestyled tot hel platte repen![]()
Smaakt ook lang zo lekker niet meer - of het recept echt veranderd is weet ik niet.
Butterscotch was ik ook een tijd lang helemaal gek van, nu wat minder, vaak melkchocolade van de ALDI (natuurlijk), soms met hazelnoten.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ok![]()
Dank voor je posting eerder, over wat je geleerd heb van me![]()
Dat was ERG lief om te lezen, na zoveel tijd![]()
Die zijn héél erg zoet, haast te.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben helemaal verzot op koetjes repen![]()
Idd met die repen was helemaal niets mis...quote:Offe met nootjes.
Vind die sinaasappel van de AH ook lekker, was ze laatst ook al kwijt. Snap nu waarom, nooit gekeken naar platte repen. Waarom doen ze dat, het was al een succes, beter konden ze het niet maken.
Die moeten er ook zijn, anders is de wereld veel te saai.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:31 schreef kleinzusje het volgende:
Ach weet je.................. Ik ben gewoon een kutwijf![]()
![]()
![]()
En jij snapt dat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |