Met je korte lontjequote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
Ik wacht vol spanning.
Nee ...ik eet 1 (droste) chocolade letter per jaar (Omdat ik die van mijn moeder krijg)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:07 schreef ppi het volgende:
Eten jullie dames nu ook vaak chocolade ?
Ik drink het meer dan dat ik het eet..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:07 schreef ppi het volgende:
Wil je nu een chocolaatje danquote:
Chocomel zeg maar, is wel lekker maar ik heb liever chocolade.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik drink het meer dan dat ik het eet..
Das gelijk aan niks, meestal eet ik elke dag toch wel 50 tot 100 gram, zo 's avonds als tussendoortje.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ...ik eet 1 (droste) chocolade letter per jaar (Omdat ik die van mijn moeder krijg)![]()
Heel erg veel, ik heb een chocolade verslavingquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:07 schreef ppi het volgende:
Albert Heijn had hele lekkere amandel/honing/sinaasappel repen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heel erg veel, ik heb een chocolade verslaving![]()
Zeker wel een 3 repen in de week. En vaak ook nog wel 1 of 2 liter om te drinken![]()
Ik ben helemaal verzot op koetjes repenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:20 schreef ppi het volgende:
Albert Heijn had hele lekkere amandel/honing/sinaasappel repen.
Maar die hebben ze gerestyled tot hel platte repen![]()
Smaakt ook lang zo lekker niet meer - of het recept echt veranderd is weet ik niet.
Butterscotch was ik ook een tijd lang helemaal gek van, nu wat minder, vaak melkchocolade van de ALDI (natuurlijk), soms met hazelnoten.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ok![]()
Dank voor je posting eerder, over wat je geleerd heb van me![]()
Dat was ERG lief om te lezen, na zoveel tijd![]()
Die zijn héél erg zoet, haast te.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben helemaal verzot op koetjes repen![]()
Idd met die repen was helemaal niets mis...quote:Offe met nootjes.
Vind die sinaasappel van de AH ook lekker, was ze laatst ook al kwijt. Snap nu waarom, nooit gekeken naar platte repen. Waarom doen ze dat, het was al een succes, beter konden ze het niet maken.
Die moeten er ook zijn, anders is de wereld veel te saai.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:31 schreef kleinzusje het volgende:
Ach weet je.................. Ik ben gewoon een kutwijf![]()
![]()
![]()
En jij snapt dat![]()
Wat - platte repen ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die moeten er ook zijn, anders is de wereld veel te saai.
Ik zal eens zoeken als ik er weer in de buurt kom. Maar dat zal wel maandag of dinsdag zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:31 schreef ppi het volgende:
Die zijn héél erg zoet, haast te.
Had altijd het idee dat het glazuur spontaan van mijn tanden sprong en mijn keel er gevoelig van werd.
Raar maar waar.
[..]
Idd met die repen was helemaal niets mis...
Tis de wraak van Appie omdat we gedreigd hebben met een boycot![]()
Maar wie weet vind je die platte repen ook nog wel top.
Maar ik wil die dikke repen terug![]()
Ik maak vast een spandoek gaan we morgen gezellig samen actie voeren![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zal eens zoeken als ik er weer in de buurt kom. Maar dat zal wel maandag of dinsdag zijn.
Eerst maar eens alles afmaken voor zondag. En dan zondag nog overleven.
Voor nu ga ik naar me bed.
Slaap zacht PPi![]()
Truste KZ![]()
Truste rest van de SC![]()
![]()
Nu zeg ik ff neequote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee
![]()
Ik wil met jou Amsterdam onveilig maken![]()
even alvorens naar bed te gaan de 'gezellige' sc bekeken...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
blow me![]()
![]()
Ik, zeg gewoon vaak wat ik voel![]()
en ik voel wat veel users niet zien![]()
Is dat cynishe ...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:17 schreef TherAngelina het volgende:
KZ, ik mis je GIF'jes.
Dankjequote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
* tipsch gooit een schuimpje richting muis
Heel mooiquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:42 schreef Soury het volgende:
Ik ben een beetje moe van al die youtube dingen . Maar vond dit en vind het Zooooo Mooi (en toepasselijk)
dus share ik het maar
http://www.youtube.com/watch?v=_XECk-aFOmw
Sjesus wat een lekker ding die Rutger
Heaven on earthquote:
Mooi? Gewoon geil.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:42 schreef Soury het volgende:
Ik ben een beetje moe van al die youtube dingen . Maar vond dit en vind het Zooooo Mooi (en toepasselijk)
dus share ik het maar
http://www.youtube.com/watch?v=_XECk-aFOmw
Sjesus wat een lekker ding die Rutger
Zeker niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:49 schreef Lobasca het volgende:
Monique was ook niet verkeerd
Laters tipschquote:
WTF Ravviquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:54 schreef Ravii het volgende:
Goeie avond !
Je bent nooit gepest mafkeesquote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:02 schreef Ravii het volgende:long time no seeeeeeee!
ja ik weet.
maar steeds als ik hoi zeg word ik weer weggepest
dus dan ga ik weer weg.
waarschijnlijk is het alleen leuk rond.. deze tijden enzo!
Ik was alleen de eerste twee maanden dat ik hier was een kloon van Ian dachten zequote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:14 schreef Ravii het volgende:
THERA!
ik was je naam al weer vergeten enzo![]()
jij was toch een kloon![]()
ik wist je afkorting nog welquote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:18 schreef TherAngelina het volgende:
Wacht eens, wát.
Je was mijn naam alweer vergeten!?
De webcamsessie van vannacht is je dus wel bevallen begrijp ik?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:15 schreef Soury het volgende:
Ja Thera is ook een oude man . En ik ben een Leeuw in muiskleren![]()
XXXXS als maat huh?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:15 schreef Soury het volgende:
Ja Thera is ook een oude man . En ik ben een Leeuw in muiskleren![]()
Ik wil ook wel een webcam sessie met joueeequote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:18 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
De webcamsessie van vannacht is je dus wel bevallen begrijp ik?
Jeap!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:19 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nou, dat is al iets.
Vakantie?
Oehhh!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:20 schreef Ravii het volgende:
[..]
Jeap!!
weetj weetje weetje!
ravii heeft een vriendinnetje![]()
!
Datum euuuuuuuuhm.. 28e SEPTEMBER.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:21 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Oehhh!!
Sinds wanneer en hoe en wat!? Is het serieus?
Liefde kan iets moois zijn.
ben ik er weer is ..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:22 schreef Soury het volgende:
Laters Angie en Ravii![]()
Andere bezigheden
Welterusten Miezemuisquote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:22 schreef Soury het volgende:
Laters Angie en Ravii![]()
Andere bezigheden
Al bijna een maand!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:22 schreef Ravii het volgende:
[..]
Datum euuuuuuuuhm.. 28e SEPTEMBER.
ik was op werkweek naar tsjechie, en tja daar gebeuren dingen enzo![]()
en toen zag ik zo een heel meisje, en toen ging ik praten en beetje naast der zitten inde bus en toen![]()
![]()
Okéquote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:26 schreef Ravii het volgende:
theraaaaaaaa!
ik ga naar wc (nummer 2) en dan slapen.
ben MOE!
en morgen uitslapen
en dan me liefje bellen,
en dan chillen
Welteruste![]()
![]()
![]()
Oh maar dan kun je elkaar wel zien in de pauzes en zoquote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:36 schreef Ravii het volgende:
Jaa ze is van school ja
zit (gelukkig) bij geen 1 les bij haar!
anders kan ik me handen niet van der afhouden!
Mijn verliefdheid haalt niets goeds uit hoorquote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mag je nog wel met mij zwijmelen?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:43 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mijn verliefdheid haalt niets goeds uit hoor.
Jazekerquote:Alles goed met doka?
Laat nr 1 los, je kannut!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:43 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mijn verliefdheid haalt niets goeds uit hoor.
Alles goed met doka?
Neuh... ik krijg heel moeilijk gevoelens voor iemand, is het een keer pats boem...quote:
Hoe wist je datquote:
Ben ook een vrouw en jong geweestquote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hoe wist je dat.
Nah, hij heeft laatst wel een soort van liefdesverklaring gedaan, maar ik weet niet.
Nu hyves al 2 uur langer dan verwacht down is!quote:
Je bent lievquote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben ook een vrouw en jong geweest![]()
Soort van schiet niet op, geniet meisje, je bent jong en mooi, alleen het beste is goed genoeg voor jou!![]()
PP2G? Wat is dat?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:57 schreef Ravii het volgende:
[..]
Nu hyves al 2 uur langer dan verwacht down is!
is pp2g opeens super leuk geworden!
wat een brezr slet ben ik ook![]()
Natuurlijk ben je daar niet van het ene op het andere moment van af..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 04:00 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Je bent liev.
Ik ga ook echt heel erg mijn best doen om van die verliefdheid af te komen, dat ben ik toch nog maar een paar dagen en dan kijk ik het wel rustig aan terwijl ik verder ga.
Terug naar 'gevoelens'.
Welterusten lieverd!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 04:07 schreef Lobasca het volgende:
Maar ik taai af, fijne nacht!
Eensch even kijkenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 04:03 schreef Ravii het volgende:
[..]
http://www.partypeeps2000.com/members/RAVIII.aspx
van het liedje van Kanye westquote:Op donderdag 25 oktober 2007 04:13 schreef TherAngelina het volgende:
Ziet er goed uit Ravii!
The more you try to erase me, the more that I appear.
Oh ik dacht van Thom Yorke van Radioheadquote:Op donderdag 25 oktober 2007 04:14 schreef Ravii het volgende:
[..]
van het liedje van Kanye west(Kanye West ft Lupe Fiasco & Pharrell - Crs)
Ian Curtis trouwens, voor er misverstanden ontstaanquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 04:18 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ian Curtis trouwens, voor er misverstanden ontstaan.
Joy Division.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 06:18 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 04:18 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ian Curtis trouwens, voor er misverstanden ontstaan.
Joy Division.
Er schijnt een ouwe man te zijn die jongens wegjaagt...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:25 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemorgen!![]()
sooooow, nog wat te beleven hier?![]()
echt!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:37 schreef ppi het volgende:
[..]
Er schijnt een ouwe man te zijn die jongens wegjaagt...
Goedenmorgen allemaal.
mogguh Bommie...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:28 schreef versabommie het volgende:
Morguh!![]()
ff rustig wakker worden heur : http://www.youtube.com/watch?v=HDS4wOd_o1I
Morguh buuf, heb jij nog suiker?quote:
Zijn echte identiteit werd niet bekend gemaakt, ook geen verwijzing hoe die d'r uitziet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
echt!Wat eng....
![]()
een heilige met een baard?![]()
daar ga je alquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:48 schreef ppi het volgende:
[..]
Zijn echte identiteit werd niet bekend gemaakt, ook geen verwijzing hoe die d'r uitziet.
Een andere poster moest zelfs lachen om de omschrijving "oude man" dus wie weet is het geeneens een man...
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morguh buuf, heb jij nog suiker?![]()
kolere.... was het toestel kapot?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wil je dan gelijk de foto's van m'n schoondochter even zien? het zijn er 200 ongeveer...
![]()
ik luister gewoon teveel naar de radioquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
kolere.... was het toestel kapot?
Huh? leg 'ns uit?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik luister gewoon teveel naar de radio![]()
reklame voor een of andere leen-instantie.quote:
Ik ga sporten over een uurtje of zo.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar ga je al![]()
valt er nog wat leuks te beleven vandaag?
niet alle sporten zijn leuk...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:17 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ga sporten over een uurtje of zo.
Das leuk.
![]()
kan niet, ik zit al enorm te cyberen met KZ over de mailquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ga ff mailen ofzo.
ah, vandaar!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
kan niet, ik zit al enorm te cyberen met KZ over de mail![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:20 schreef versabommie het volgende:
allemaaaaaaaaaaaaal: oigame compay no deje el camino por coger la vereda lalalalalala
Klopt, meeste sporten vind ik ook geen bal aan om te doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet alle sporten zijn leuk...![]()
Sportschool is niets voor mij.quote:wat ga je doen? sportschool?
was maar een grap heurquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ah, vandaar!![]()
doe haar de groeten van me![]()
heb er geen tijd voor, dus beul mezelf elke avond gewoon thuis af....old school dan ...pushups, situps, pull ups met het snot voor de ogen. 1 keer in de twee weken het niveau een pokke end omhoog gooien, spierpijn gegarandeerd en dan de volgende dag er keihard overheen zodat ik een dag later al geen spierpijn meer heb ....heerlijk!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:23 schreef ppi het volgende:
[..]
Klopt, meeste sporten vind ik ook geen bal aan om te doen.
[..]
Sportschool is niets voor mij.
Kruip op mijn racefietsje en cross over het Drentse, Friese en Groningse platteland.
Doe ik nu al 7 jaar en nog steeds verveeld het niet.
Kom altijd weer vol met positieve energie terug.
hoe ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ga ff mailen ofzo.
hierop klikken , hierboven ?quote:
Heb heel vroeger veel van dat werk gedaan maar ik haatte het altijd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb er geen tijd voor, dus beul mezelf elke avond gewoon thuis af....old school dan ...pushups, situps, pull ups met het snot voor de ogen. 1 keer in de twee weken het niveau een pokke end omhoog gooien, spierpijn gegarandeerd en dan de volgende dag er keihard overheen zodat ik een dag later al geen spierpijn meer heb ....heerlijk!
oh!! dan zal ik naar je zwaaienquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:23 schreef ppi het volgende:
[..]
Sportschool is niets voor mij.
Kruip op mijn racefietsje en cross over het Drentse, Friese en Groningse platteland.
Doe ik nu al 7 jaar en nog steeds verveeld het niet.
Kom altijd weer vol met positieve energie terug.
je meent hetquote:
fa-wie?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:51 schreef Pavement het volgende:
wake up its a beautifull morning http://nl.youtube.com/watch?v=Nwc0shJ2aYc
Vandaag is een mooie dag om helemaal niks te doen en zwaar relaxen, iemand nog een goed recept voor falafel ? heb zin om te koken.
geen idee...maar wel blonT dus?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je meent het![]()
![]()
hoe blont denk je dat ik ben![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
geen idee...maar wel blonT dus?
dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
nope, niet irl...![]()
maar gedraag me graag blont ja.![]()
slappe manier om naar bewijs te vragenquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
slappe manier om naar bewijs te vragen![]()
Kikker erwten gemalen met kruiden etc dan de frituur in en pita broodje eromheen en smullen maar !quote:
Hey Blauwe,quote:
Internet down.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:52 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
goedemiddag heren!![]()
Skorrem! long time no see... verjaardag?
oei, da's balen..quote:
Neuh, maar ik kan weer bewegen enzo.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oei, da's balen..en je rug weer helemaal okè?
da's al iets...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:14 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Neuh, maar ik kan weer bewegen enzo.
Ligt eraan wat je boeiend vindt. Maar de meeste vieze woorden zijn wel weggeëdit nu ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:46 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Hey Blauwe,
Heb ik nog iets boeiends gemist?
Ik ben uiteraard niet naar de dokter geweest.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
da's al iets...![]()
ben je nog naar de dokter geweest, of moet het vanzelf weer overgaan, aangezien het ook vanzelf gekomen is..![]()
Wie haten we nu?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je boeiend vindt. Maar de meeste vieze woorden zijn wel weggeëdit nu ja.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:17 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard niet naar de dokter geweest.
ja vertel ff. Voor ik het helemaal verkeerd doe...quote:
Met een paar dagen rugpijn kun je eigenlijk ook niet bij de dokter aankomen....quote:
Nederland in bewegingquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:31 schreef ppi het volgende:
[..]
Met een paar dagen rugpijn kun je eigenlijk ook niet bij de dokter aankomen....
Das voor mietjes....
Maar mooi dat je weer wat bewegen kunt.
![]()
En vanaf nu ochtendgymnastiek![]()
Ik kwam wel eens over de vloer bij een vriendin die daar fanatiek aan meedeed, met dat gegym dus.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:34 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Nederland in beweging![]()
Voor de échte pedopinda![]()
Er zijn serieus mensen die daar aan meedoen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:36 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik kwam wel eens over de vloer bij een vriendin die daar fanatiek aan meedeed, met dat gegym dus.
Dacht eerst dat ze me wat op de mouw wilde spelden....
![]()
Jazekers, zelfs hele hippe mensen van wie je het helemaal niet verwacht.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:43 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Er zijn serieus mensen die daar aan meedoen?![]()
Prima politiek correct antwoordquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik stel voor dat iedereen gewoon een gezonde portie zelfhaat heeft.
![]()
Jazeker!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:15 schreef ppi het volgende:
[..]
Denk aan de chocolade-vanille dubbelvla![]()
![]()
Zij ziet er ook echt oprecht gelukkig uitquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik stel voor dat iedereen gewoon een gezonde portie zelfhaat heeft.
![]()
[ afbeelding ]
Dank je, en ik weet echt wel dat dat betonkoppen voortkomt uit een onverwerkt weet ik veel watquote:
Dat zijn de face liftsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:24 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Zij ziet er ook echt oprecht gelukkig uit.
Het was gewoon zelfoverschatting.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:36 schreef ppi het volgende:
[..]
Dank je, en ik weet echt wel dat dat betonkoppen voortkomt uit een onverwerkt weet ik veel wat![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:39 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat zijn de face lifts![]()
[ afbeelding ]
Voor een lang, gelukkig en ongecompliceerd leven![]()
![]()
en nog niet te hachelen ook...quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en nog niet te hachelen ook...![]()
Screenshots!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:17 schreef debuurvrouw het volgende:
damn, mijn layout is nu wel heeeeel fucked-up.![]()
nou is het weer goedquote:
Volgende keer wil ik een screenshot zien!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou is het weer goed![]()
ik heb steeds de topictitel midden in een topic staan, of dat ik uitlog terwijl ik op myat klik, dat die hele regel ook versprongen/gedupliceerd is....![]()
maar ik zag al dat ik niet de enige was...![]()
ik zal kijken wat ik voor u kan doen...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:26 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Volgende keer wil ik een screenshot zien!![]()
Yeuy!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zal kijken wat ik voor u kan doen...![]()
Die paula vla dies pas eng echt te freak voor vlaquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:30 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Leannemaiske nog online geweest de laatste tijd?![]()
Ze leeft nogquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gistermiddag
Daarna niet meer gezien
gister wel...quote:
Sowieso is de harde kern wegquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:40 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Sowieso is de harde kern weg![]()
Moots bijvoorbeeld![]()
Weg!quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:50 schreef Leandra het volgende:
* Leandra meldt zich
Maar ik ben nu ff de ontslagronde kijken
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:51 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Mijn summonskillz werken nog een beetje.![]()
Eerst even douchen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
summon dan eens een fucked up layout in mijn baggerlayout![]()
![]()
heb niet voor niks een progje gedowned natuurlijk..![]()
dacht dat je al weg was..quote:
te laat waarvoor?!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:15 schreef Jappie het volgende:
Hmmmm![]()
Kennelijk veel en veel te laat.....I'm losing it.![]()
Jappieeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:15 schreef Jappie het volgende:
Hmmmm![]()
Kennelijk veel en veel te laat.....I'm losing it.![]()
Voor de schaal met stukkies verse worst en kaas uiteraard.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
te laat waarvoor?!![]()
hoi Jappie![]()
![]()
![]()
![]()
[/groupiemodus]
Suikerklontjequote:
Jemig................ das een burgerlijke behoeftequote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Voor de schaal met stukkies verse worst en kaas uiteraard.![]()
ow sjit, is het alweer zo laat!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Voor de schaal met stukkies verse worst en kaas uiteraard.![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bonsoir madame![]()
Je hebt lekker zitten frobelen ziet ik.![]()
Dan is er altijd nog de Leesmapquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow sjit, is het alweer zo laat!![]()
ik verzaak gewoon....![]()
Aldus openen wij iedere verjaar van het een of ander familielid waarna als snel de warme hapjes uit het frituur volgen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig................ das een burgerlijke behoefte![]()
![]()
Jajajajajaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aldus openen wij iedere verjaar van het een of ander familielid waarna als snel de warme hapjes uit het frituur volgen.![]()
......nog een biertje jongen?
![]()
ja gelukkig wel...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dan is er altijd nog de Leesmap![]()
En in het eggie valt het zoooo tegen!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Had een hele mooie Op in elkaar geknutseld, maar hij was plots weg
![]()
Samenvatting: i love u![]()
Bittere ballen zijn best hipquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja gelukkig wel...![]()
bitterballen voor de volgend ronde: burgerlijk genoeg??![]()
WTF !!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
En in het eggie valt het zoooo tegen!![]()
![]()
Magoe......het blijft hartverwarmend![]()
Yupzz...die volstaanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja gelukkig wel...![]()
bitterballen voor de volgend ronde: burgerlijk genoeg??![]()
is burgerlijk het nieuwe loungen?quote:
mits gekocht bij de Hema.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yupzz...die volstaan...uiteraard is de wat modernere burgerlul niet tevreden zonder ronde bestaande uit minisaucijzenbroodjes en wat eenhapsquiches.
![]()
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
WTF !!!
Val ik in het echt tegen![]()
( ontroostbaar)![]()
ga jij ff oude koeien reanimeren zeg...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.....de stap van ontroostbaar
naar helse furie
is immers maar een kleine zo is gebleken.
![]()
Tussen de lakens kan dat dan wel weer burgelijk ongehoorzaam zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.....de stap van ontroostbaar
naar helse furie
is immers maar een kleine zo is gebleken.
![]()
Oei HEMA.................. gevaarlijke uitspraak Buufquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mits gekocht bij de Hema.![]()
ik vind het te vooruitstrevendheb toch een naam hoog te houden...
![]()
Mag ik hier ook even in dit topic zo een beetje posten?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tussen de lakens kan dat dan wel weer burgelijk ongehoorzaam zijn![]()
Dat lekkertje komt uit Amsterdam ...........quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ga jij ff oude koeien reanimeren zeg...![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oei HEMA.................. gevaarlijke uitspraak Buuf![]()
onHip is veiliggesteld![]()
Wat schuift hetquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:43 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Mag ik hier ook even in dit topic zo een beetje posten?![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:43 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Mag ik hier ook even in dit topic zo een beetje posten?![]()
Je zou het voorzichtig kunnen opbouwen door gewoon te starten met koffie en schuimgebak en af te sluiten met een ronde chinees ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mits gekocht bij de Hema.![]()
ik vind het te vooruitstrevendheb toch een naam hoog te houden...
![]()
Maar vertel eens over de panty's , de kaarsen, de mooie huiswijnen en de ..............quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik wist dat ik met dat winkelmerk punten zou scoren![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door debuurvrouw op 25-10-2007 21:45 (e) ]quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de layout is heel braaf ineens...
Ik weet het niet zo goedquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je zou het voorzichtig kunnen opbouwen door gewoon te starten met koffie en schuimgebak en af te sluiten met een ronde chinees ?![]()
Geen hond die doorheeft dat je tussentijds ultramodern bent bezig geweest.....althans...dat zou zo moeten werken als je iedereen maar zijn eigen vertrouwde plekje in de kring laat innemen.![]()
Mikeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Geeft niks schat, rug rechtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:46 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed![]()
Dit is allemaal een beetje nieuw voor me![]()
Sorry buuvquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ga jij ff oude koeien reanimeren zeg...![]()
Ik zal het proberenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geeft niks schat, rug rechten gewoon, net als Ian- Nick............. baggeren tot je blauw ziet
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und wenn ihr Spiel begann
Hielt ich den Atem an..."
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mikeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
Lieverd, leraartje...............
Ik ga met Buuf naar de Hema en bitterballen met Jappie naar binnen werken, vind je dat ok ?![]()
Wat heb jij voor een LOI cursus gevolgdquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry buuv![]()
...maar ja...mijn TB en deze geschreven reply's zijn slechts een verlengstuk van mijn ongeciviliseerd bestaan.
![]()
en de buufquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Met Jappie?
Kan nooit verkeerd zijn!![]()
Moet je denk ik wel heeeeel veel bitterballen bestellen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:50 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik zal het proberen![]()
Dankje voor alle goeie hulp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Van alle users............... kies je MIJquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
ff testje, volgens mij verbagger ik de layout nu ook...![]()
neeehet gaat goed! kijk skorrem, dit gebeurd er dan...
![]()
Beter 1 bal in de hand dan 10 in de lucht, zeg ik altijd maarquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Met Jappie?
Kan nooit verkeerd zijn!![]()
Moet je denk ik wel heeeeel veel bitterballen bestellen.
Ja, bij de eerste post van de pagina.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hoi Buuv! En hoi Jappie, en hoi Neo en hoi iedereen die ik vergeet....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en de buuf![]()
![]()
![]()
hai mike, ook leuk dat jij er bent...![]()
![]()
Verder ben ik nieuw hier.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:57 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ja, bij de eerste post van de pagina.
Omdat de header er niet komt te staan.
Ik geloof dat één van de header plaatjes fout geschreven is dus dan begint het forum gedeelte waar eigenlijk de header had moeten staan en dan staan alle teksten van boven de posts dwars door de posts heen.
Ofzo.
Succes.
Hoooooooooooooomooooooooooooooooooooooooquote:
Zo ziet het er bij mij ook uit. Maar ik doe net alsof ik het niet zie, ik ben blij dat er überhaupt weer iets te zien is op FOK!....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Jezus, wat een onduidelijk newbee antwoordquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:57 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ja, bij de eerste post van de pagina.
Omdat de header er niet komt te staan.
Ik geloof dat één van de header plaatjes fout geschreven is dus dan begint het forum gedeelte waar eigenlijk de header had moeten staan en dan staan alle teksten van boven de posts dwars door de posts heen.
Ofzo.
Succes.
U kunt mij van veel kwaads betichten...een bal ben ik echter zeker nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Beter 1 bal in de hand dan 10 in de lucht, zeg ik altijd maar![]()
maar jij bent en blijft toch mijn voorbeeld...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Van alle users............... kies je MIJals layoutmisser
![]()
En zo hoort het ookquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoooooooooooooomoooooooooooooooooooooooo
![]()
i still love u![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:50 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik zal het proberen![]()
Dankje voor alle goeie hulp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
U is geen bal, u heeft er 1 ( of 2)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
U kunt mij van veel kwaads betichten...een bal ben ik echter zeker niet![]()
al weet je het natuurlijk nooit helemaal zeker met die naschoolse opvangcursusjes voor ernstig beschadigde zielen![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
maar ik ga jullie even verlaten en de cd van Tool doormiddenbreken ofzo...![]()
mijn god, wat een zenuwenmuzieken dan weer net de lievelingscd van mijn hubbie.
![]()
![]()
Teringnewbies overalquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jezus, wat een onduidelijk newbee antwoord![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
Sterkte buuvquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
betraptquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
En zo hoort het ook....een beetje doet hetzelvert kan niet zonder de Jappie
![]()
Maar NS is heel behulpzaamquote:
Precies Nick (hallo en guten appetit trouwens) maak dat jong maar gelijk duidelijk waar ie staat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |