Niet alle automaten valt me op...quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:39 schreef Fortitudo het volgende:
de automaat geeft ook een irritant alarm als het niet snel genoeg pakt, dus dit lijkt me allemaal bullcrap
bank slikt na minuut geld weer in dus gewoon ff bij bank opgeven en 06 achterlaten als er verschil is wat overeenkomt met jou bedrag heb je kans dat je het weer terug krijgtquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:30 schreef Renzz90 het volgende:
Ik heb dit dus vandaag gehad, ik had haast en was muziek aan het luisteren en heb in alle haast me pasje uit de automaat gehaald en niet op het geld gewacht,(heel dom, ik weet het) ik fiets een straat om, toen kwam ik erachter dat ik het geld was vergeten fiets ik terug is het geld weg, 2 minuten was het weg. Wat kan ik nu doen?
anders kick je even een topic van een jaar oudquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:30 schreef Renzz90 het volgende:
Ik heb dit dus vandaag gehad, ik had haast en was muziek aan het luisteren en heb in alle haast me pasje uit de automaat gehaald en niet op het geld gewacht,(heel dom, ik weet het) ik fiets een straat om, toen kwam ik erachter dat ik het geld was vergeten fiets ik terug is het geld weg, 2 minuten was het weg. Wat kan ik nu doen?
Of andermans makkelijk verdiende uitkeringsgeld?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:46 schreef IHVK het volgende:
Ja, leuk is dat, andermans zuurverdiende geld uitgeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |