abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204929
Wat kunnen we eraan doen Massaal bellen help waarschijnlijk niet, want VOO kan de zaak zo veranderen als zij daar zin in hebben. Niemand met enig bewijs dat ze de boel niet manipuleren.

blabla
  donderdag 21 oktober 1999 @ 17:40:00 #27
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_204930
Het was toch al lang duidelijk dat Veronica geen enkele twijfel heeft over het IQ van haar kijkers !!!!!!
Die denken dat wij allemaal zijn !!!!
Dat kun je wel aflezen aan het niveau van V-live enzo, en al die andere pulp. Het is jammer dat je geen lid meer kuint zijn van V anders zou ik subiet opzeggen !
Ik ben die een beetje zat!!!!!!!!
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 21 oktober 1999 @ 17:41:00 #28
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_204931
quote:
op 10-21-1999 om 05:21 PM schreef Letterman het volgende:
Om alle frustraties af te toppen...
Zojuist gehoort dat toch Sabien weg moet

Net uit ontzettend heel erg betrouwbare bron gehoord dat het toch Bart gaat worden...

Big Mama, waar heb je het over? Gezellig, twee van die tegenstrijdige topics openen...

pi_204932

En ik heb uit een wel héél betrouwbare bron gehoord dat Willem het niet wordt........

Tiet voar'n pafke..

donderdag 21 oktober 1999 @ 17:58:00 #30
262 Re
Kiss & Swallow
pi_204933
ik heb uit zeer betrouwbare bron net vernomen dat de kaasschaaf niet blij is en in de dagboek kamer heeft gevraagd om een ketting
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_204934
Ik vernam zojuist uit uiterst betrouwbare bron dat Bart de nieuwe presentator wordt van 'All you need is love', dat Mona vanwege haar gouden keel en ongeevenaarde toonvastheid een platencontract is aangeboden, dat Ruud eigenlijk gespeeld wordt door Michiel Romeyn en dat Maurice een minder bekend lid van het koningshuis is !

= godverdikkie hee =
  donderdag 21 oktober 1999 @ 18:12:00 #32
1133 Doorsneu Opdroef
Kind van de gePeperde rekening
pi_204935
Ik vernam zojuist uit zeer betrouwbare bron dat Ruud het huis al een paar dagen heeft verlaten en vervangen is door een bleekgeschminkte Willibrord F. .
Verklaart meteen de sex-manie.
...got so distracted he forgot to fall, so he didn't...

donderdag 21 oktober 1999 @ 18:17:00 #33
1026 Quelling
A hubba hubba and a ding dang
pi_204936
Echt waar?
When I was a sperm
I had alot to learn.

pi_204937
quote:
op 10-21-1999 om 04:00 PM schreef squeeky het volgende:
Wat een BULLSHIT topic.

Hier verkondig je dat Bart vertrekt dat zijn familie gebeld is en niet de van sabine.

In een andere topic zeg je zeker te weten dat sabine eruit moet

Ja Ja

Het is het wel FOKzine maar dat wil niet zeggen dat je iedereen moet gaan zitten FOKKE!!

Ik kan me voorstellen dat ik ergens anders heb gezegd dat ik vind dat Sabine er uit moet. Maar niet dat ik zeker weet dat dat ook gebeurt. De familie en vrienden van Sabine zouden woensdagavond gebeld worden als ze donderdag naar de studio moesten komen ivm haar vertrek. Vanmorgen hebben we contact gehad met vriendinnen van S. die uitgenodigd zouden worden. En die hadden niets gehoord. Omdat een aantal van die vriendinnen inmiddels contact hebben met de vriend(en) van Bart, was ook bekend dat zijn ouders wel gebeld waren.

Of zou VOO gezegd hebben dat ze dat moeten zeggen en dat zij dat dan braaf doen...

maar goed, ik ben ook nog steeds erg nieuwsgierig

pi_204938
quote:
op 10-21-1999 om 05:27 PM schreef Piepeltje het volgende:

Van vlekken moet jij je niks aantrekken

:-)

Achter iedere grote broer staat een zusje.

pi_204939
Nee nee nee... kijk, zometeen in de studio wordt Bart ontvangen (mocht ie eruit gekickt worden vanwege commerciele belangen)... nou, Bart heeft toch met Sab "afgesproken" dat ze "beide" zullen vertrekken .. dus staat is daar in de studio van "waar blijft Sabine nou?" ... wordt ie zo razend dat ie met kaasschaaf en al weer terugrent het huis en en ter plekke met de kaasschaaf haar schaamhaar gaat doen.
pi_204940
quote:
op 10-21-1999 om 05:58 PM schreef Re het volgende:
ik heb uit zeer betrouwbare bron net vernomen dat de kaasschaaf niet blij is en in de dagboek kamer heeft gevraagd om een ketting

Re wil je voortaan niet meer zulke opmerkingen maken als ik aan het eten ben. Ik weet niet of je je wel eens verslikt hebt in spagetti, maar het is een hele onaangename ervaring, dat kan ik je wel vertellen.

mooi he, alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')