quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:22 schreef Ole het volgende:
Waarom mogen we niet in een apart topic praten over de verhouding Luc-Nadia![]()
Het update topic waar Gert naar verwees, mag je niet in reageren.
Jammer hoor...
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:24 schreef Ole het volgende:
Klopt het dat Luc bij Nadia in bed lag ?
die bedoelde ik. En in de COS kan ook niet, want wij zijn tv kijkers, geen streamers.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
De TV-kijkers kunnen naar hartelust over de ontwikkelingen in het huis posten hoor, elke uitzending kent een apart topic.
Deze blijven ook na de uitzending open. Als er een discussie gaande is, kan die dus gevoerd blijven worden.
Verder is er een topic, genaamd [DGK] Vraag het een Streamer en een update-topic.
Als er iemand met een ander in bed heeft gelegen, het huis heeft verlaten etc., kun je dat daar vinden.
En voor echt "grote gebeurtenissen", iemand wordt eruitgestemd bijvoorbeeld, is een apart topic
uiteraard prima.
Ook een topic met een enigszins uitnodigende stelling / OP, die ook interessant zou kunnen zijn voor de 90% van de users hier die wèl streams kijken en/of de COS dagelijks lezen, blijft gewoon open.
Een topic daarentegen met als titel een simpele vraag die in luttele seconden op dit subforum opgezocht kan worden, mag wel achterwege blijven.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:32 schreef Nostalgist het volgende:
Na de reclame: "Nadia: Ik maak het uit" "Wil je wel sex ?"
D:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:32 schreef Nostalgist het volgende:
Na de reclame: "Nadia: Ik maak het uit" "Wil je wel sex ?"
Is het mangrovebos van Expeditie Robinson wat voor haar wellicht ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hysterisch wijf, correcte omschrijving. En haar schreeuw om aandacht, van Dennis, van Luc, van Amanda daaaamn
.
Direct na het uitmaken ook over die sex beginnenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:49 schreef tong80 het volgende:
'Ik maak het uit, maar wil wel je dampende soppende kloppende paal tegen mijn baarmoederwand aan horen klotsen.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |