Eensquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natuurlijk mag het tegen Dennis, maar er zijn echt verschillen.
1. Ze schuiven Dennis een verkrachting in de schoenen die hij niet heeft gedaan
2. Het is zo ongeveer 8-9 tegen 1, nog niet eerder vertoond
3. Zelfs op zijn verjaardag gaat het door, ook nog nooit eerder vertoond.
4. Niemand heeft daar ooit gezeten, dat een vriendin hem verliet en dezelfde dag onder zijn ogen met een ander loopt te rotzooien.
Hoeveel kan een mens hebben? Dennis heel erg veel wat mij betreft en daarvoor, ondanks zijn slechte spel.![]()
Alles wat ik dronken kan, kan ik nuchter ook. Nou, ja..op één spagaat na. Dat gaat hij ook redden. Jij kunt dat ook Yvonne, dat denk ik écht! Ik had het zo tof gevonden als hij gewoon door was gegaan vanmorgen.quote:
Er was al minstens een kwartier geen COS hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:34 schreef noekje het volgende:
Anders lap je even wat regels aan je laars!
![]()
[..]
Alles wat ik dronken kan, kan ik nuchter ook. Nou, ja..op één spagaat na. Dat gaat hij ook redden. Jij kunt dat ook Yvonne, dat denk ik écht! Ik had het zo tof gevonden als hij gewoon door was gegaan vanmorgen.
Het is nu al aangepast. Jammer!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er was al minstens een kwartier geen COS hoor
Kunnen niet gewoon alle vrouwelijke spelers eruit?!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is nu al aangepast. Jammer!![]()
Amanda en Lieke kunnen het nu goed vinden met elkaar.![]()
Het is ook niet de schuld van de groep. Dat vind ik ook echt. Het is de schuld van Nadia. Zij heeft hem zo in die positie gezet. Zij is de überbasher en zij geeft iedereen voer om Dennis te bashen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:37 schreef marky het volgende:
Kom kom niet zo aanstellen. Dennis heeft dit over zichzelf afgeroepen door het spel zelf niet eerlijk te spelen. Het verschil waarom het spal van list en bedrog bij Huub en lieke niet werkte was dat ze beide vrij open en eerlijk het spel spelen. alstijd met open vizier de strijd aan zijn gegaan. Dennis is bekant de uitvinder van het spel spelen met leugens. Nu krijgt hij dat terug en dealt hij er zelf nog wonder wel mee.
Daarbij komt dat ze zelf het spel zo erg op slot hebben gegooid dat alleen paardemiddelen nog helpen om iemand weg te kunnen stemmen. Om Nadia oerstag te laten gaan moet nu een maal hemel en aarde bewogen worden en doordat Dennis het spel zo slecht speelt heeft dat effect. Had Dennis veel zekerder geweest van zijn spel dan was dit nooit gebeurd. Zie Lieke en Huub.
En dat vind ik echt jammer, eerst Nadia, dan Nix had imho beter geweest.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is ook niet de schuld van de groep. Dat vind ik ook echt. Het is de schuld van Nadia. Zij heeft hem zo in die positie gezet. Zij is de überbasher en zij geeft iedereen voer om Dennis te bashen.
Van mij mag zij er eerder uit dan Dennis maar ja, hij heeft op dit moment de meeste potentie.
Erg knap en tegelijkertijd erg hardquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:40 schreef noekje het volgende:
Wat een eigenaardig mooi gezicht heeft dat meisje.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:42 schreef blomst het volgende:
Heeft Bianca haar huisdier meegenomen?
Ik vind haar heel apart. Die zou het heel goed doen als model denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Erg knap en tegelijkertijd erg hard
Het is niet de schuld van Nada. Dennix laat altijd alles over zich heen komen met de mededeling dat hij morgen morgen morgen morgen morgen er iets aan gaat doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is ook niet de schuld van de groep. Dat vind ik ook echt. Het is de schuld van Nadia. Zij heeft hem zo in die positie gezet. Zij is de überbasher en zij geeft iedereen voer om Dennis te bashen.
Van mij mag zij er eerder uit dan Dennis maar ja, hij heeft op dit moment de meeste potentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |