Mwa, tis wel duidelijk dat Dennis op Nadia mikt, hoor. En helemaal terecht.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:41 schreef HoneyBunny het volgende:
Luc zegt dat Dennis: Fuck you, die aan de overkant" zei, maar dat heeft Dennis niet gezegd toch?
Inderdaad, compleet de slappe lach en Nadia wordt er helemaal ziek vanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis is top op dit moment.........had hij eerder moeten doen, als kost het hem z'n kop, ik vind het mooi
Kan hij met opgeheven hoofd door de poort lopen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis is top op dit moment.........had hij eerder moeten doen, als kost het hem z'n kop, ik vind het mooi
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:40 schreef HoneyBunny het volgende:
Brian zit alles om de hoek op te schrijven wat Dennis zegt, Hij heeft al 1 A4-tje vol!
(vertelde Huub net tegen Lieke)
echt ja, ik had het niet achter hem gezochtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kan hij met opgeheven hoofd door de poort lopen.Wat een heerlijke oelewapper zo nu en dan. Was hij daar maar wat trotser op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |