abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54127465
Goedemorgen, niet veel gemist geloof ik, lijkt wel weer een storm in een glas water. Amanda straalbezopen, ben benieuwd of ze weer ziek op bed mag blijven, Brian die weer sneaky aan de zijlijn heeft gestaan, Huub en Lieke die nuchter hebben toegekeken en Jaap die alles heeft gemist. Het enige positieve is de waarschuwing op het plasma van boete voor fluisteren, ik hoop dat ze dat voor de rest van de tijd volhouden en dagelijks updaten zodat ook wij weten hoeveel iedereen beboet is. Misschien kunnen ze dat wel achter in tegenstelling tot het bijhouden van de contactpunten.
nieuwe dag, nieuwe kansen....

[ Bericht 0% gewijzigd door Verida op 24-10-2007 08:43:32 ]
  Admin woensdag 24 oktober 2007 @ 08:03:45 #252
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54127479
Dank! Heerlijk wakker worden zo!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_54127685
Het sukkeltje is wakker geworden en kijkt verbaasd de slaapkamer in. Je ziet hem denken "Hier lag vannacht toch iemand anders naast me".

Keep the Sunny Side Up
pi_54127710
Na de genante vertoning is het dus nog leuk geweest ook en liet Dennis even zien wie hij misschien morgen 100% zou kunnen zijn. Heb genoten van de COS iig.
Go hard or go home
pi_54127753
Wat ik al een tijdje vermoed is gisteravond nog duidelijker geworden. Dennis is tot over z'n oren op Nadia en Nadia is echt gek op Dennis. Alleen speelt er voor Nadia nog iets veel belangrijkers en dat is ws de Bergmankliniek. Zij is de 'verhaallijn' met Luc heel bewust aangegaan om iets te verdienen. Ze mag het natuurlijk niet letterlijk uitspreken tegen Dennis maar in de fuistersessies van gisteravond laat ze hem keer op keer weten dat hij niet aan haar liefde mag twijfelen en dat hun relatie in de villa niet kan.. maar buiten wel een kans heeft. Ze bleef gisteren niet voor niets er maar op hameren dat hij zich een man moest tonen naar Shanti toe.. hij moest met haar in bed belanden voor de verhaallijn. Ze moest hem als het ware bijna het bed induwen met Shanti en ik had sterk de indruk dat dat recht tegen haar gevoel indruisde. Zelf heeft ze ook weinig met Luc.. ja ze ligt bij hem in bed, maar gisteren overdag is ze amper van Dennis' zijde geweken en liep constant met hem te flirten. Dennis begrijpt geen ene drol van hoe het spel gespeeld wordt die ziet alleen maar dat Nadia A zegt en B doet.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 08:48:01 #256
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_54127787
als ze dit doet voor die pens van dr te corrigeren in de Bergmankliniek dan is het toch ook een hoer?
Aan die brede schouders van haar daar kan geen enkele chirurg iets aan doen, daar zit ze haar hele leven aan vast.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_54127950
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 08:48 schreef controlaltdelete het volgende:
als ze dit doet voor die pens van dr te corrigeren in de Bergmankliniek dan is het toch ook een hoer?
Aan die brede schouders van haar daar kan geen enkele chirurg iets aan doen, daar zit ze haar hele leven aan vast.
ja ...ze is en blijft een snol.................nee een hoer want ze krijgt wat voor haar akties
  woensdag 24 oktober 2007 @ 09:07:06 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54127982
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 08:44 schreef Clank het volgende:
Wat ik al een tijdje vermoed is gisteravond nog duidelijker geworden. Dennis is tot over z'n oren op Nadia en Nadia is echt gek op Dennis.
Van Dennis geloof ik het misschien nog, maar Nadia is imo maar op één iemand gek, en dat is Nadia zelf. En op aandacht.
Goedemorgen ook .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54128013
Chanti moet vroeg op, ze gaat werken

Keep the Sunny Side Up
pi_54128035
ik vraag me af wat de achterliggende gedachte van Shanti was bij dit geheel. Er komt toch voor haar niets positiefs uit, behalve wat tijd op de streams. Waarom doet een mens zoiets....
  woensdag 24 oktober 2007 @ 09:11:12 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54128037
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 09:10 schreef Verida het volgende:
ik vraag me af wat de achterliggende gedachte van Shanti was bij dit geheel. Er komt toch voor haar niets positiefs uit, behalve wat tijd op de streams. Waarom doet een mens zoiets....
Begreep ik het nu goed dat Shanti irl een relatie met Luc heeft?
pi_54128054
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 09:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

relatie of ex oid, maar dan doe je zoiets toch niet...
pi_54128061
quote:

[..]

Als ik het allemaal goed begreep is het niet echt een relatie, maar ze vinden elkaar wel bovengemiddeld leuk.
Keep the Sunny Side Up
pi_54128066
quote:

[..]

Volgens mij hebben ze iets 'gehad' maar is dat vuurtje nog niet helemaal gedoofd.
pi_54128073
dubbel
pi_54128167
Ik denk dat Shanty gewoon probeert Luc zo snel mogelijk naar huis te krijgen en dus maar meespeelt met de spelletjes.
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_54128342
Chanti heeft inmiddels haar werk gebeld en heeft een vrije dag genomen. Palma denkt dat Nadia dat vasy ook wel leuk zal vinden. Chanti : "Dat weet ik eigenlijk niet. De vorige keer hebben we dik gezoend. En op andere momenten kijkt ze heel jaloers naar me"
Keep the Sunny Side Up
pi_54128510
Chanti gaat douchen .... ze is wat lastig te cappen

Keep the Sunny Side Up
  Admin woensdag 24 oktober 2007 @ 09:45:16 #269
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54128652
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 09:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Chanti heeft inmiddels haar werk gebeld en heeft een vrije dag genomen. Palma denkt dat Nadia dat vasy ook wel leuk zal vinden. Chanti : "Dat weet ik eigenlijk niet. De vorige keer hebben we dik gezoend. En op andere momenten kijkt ze heel jaloers naar me"
Makkelijk werk zeg! Dezelfde dag bellen om een vrije dag!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 09:46:16 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54128668
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 09:45 schreef yvonne het volgende:
Makkelijk werk zeg! Dezelfde dag bellen om een vrije dag!
Als ik het niet druk heb, kan ik dat ook maken. Deze week dus niet .

Heb jij mijn PM van een paar dagen terug gezien?
pi_54128694
Typisch beeld van iemand die spijt heeft .......

Keep the Sunny Side Up
pi_54128702
Geef die lamlul van Denis eens een boete! Opstaan!
en dadelijk weer fluisteren naar nadia ! Wedden!
pi_54128724
Gaat nog niet helemaal goed met die knul

Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2007 @ 09:49:56 #274
135305 beequeen
Lost.
pi_54128726
Goedemorgen

Heeft Mr. Sambuca vanochtend nog meer moeite met opstaan dan normaal?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54128760
FEBO gelijk ingrijpen als hij weer fluisterend! Gewoon meteen boete!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')