ja ...ze is en blijft een snol.................nee een hoer want ze krijgt wat voor haar aktiesquote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:48 schreef controlaltdelete het volgende:
als ze dit doet voor die pens van dr te corrigeren in de Bergmankliniek dan is het toch ook een hoer?
Aan die brede schouders van haar daar kan geen enkele chirurg iets aan doen, daar zit ze haar hele leven aan vast.
Van Dennis geloof ik het misschien nog, maar Nadia is imo maar op één iemand gek, en dat is Nadia zelf. En op aandacht.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:44 schreef Clank het volgende:
Wat ik al een tijdje vermoed is gisteravond nog duidelijker geworden. Dennis is tot over z'n oren op Nadia en Nadia is echt gek op Dennis.
Begreep ik het nu goed dat Shanti irl een relatie met Luc heeft?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:10 schreef Verida het volgende:
ik vraag me af wat de achterliggende gedachte van Shanti was bij dit geheel. Er komt toch voor haar niets positiefs uit, behalve wat tijd op de streams. Waarom doet een mens zoiets....
relatie of ex oid, maar dan doe je zoiets toch niet...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Begreep ik het nu goed dat Shanti irl een relatie met Luc heeft?
Als ik het allemaal goed begreep is het niet echt een relatie, maar ze vinden elkaar wel bovengemiddeld leuk.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze iets 'gehad' maar is dat vuurtje nog niet helemaal gedoofd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Makkelijk werk zeg! Dezelfde dag bellen om een vrije dag!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Chanti heeft inmiddels haar werk gebeld en heeft een vrije dag genomen. Palma denkt dat Nadia dat vasy ook wel leuk zal vinden. Chanti : "Dat weet ik eigenlijk niet. De vorige keer hebben we dik gezoend. En op andere momenten kijkt ze heel jaloers naar me"
Als ik het niet druk heb, kan ik dat ook maken. Deze week dus nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:45 schreef yvonne het volgende:
Makkelijk werk zeg! Dezelfde dag bellen om een vrije dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |