abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 oktober 1999 @ 12:30:00 #1
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_204885
Fons van Westerloo van SBS6 en NET5 vandaag op pagina 5 van de telegraaf : "als ze er morgen allemaal uitstappen dan krijgen ze allemaal 25.000 gulden en gaan we in een huisje op Hawaii gezellig napraten onder de leiding van WIllibrord".

Misschien leuk om dit bericht met een volgende actie over het hek te gooien, dan is het snel klaar met BB ! Alleen Willem en Ruud zullen wel niet willen, gezien de reėle kans op fl. 250k.

Forum ® us
  donderdag 21 oktober 1999 @ 12:32:00 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_204886
Toch triest dat andere omroepen Veronica het succes niet gunnnen.....
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 21 oktober 1999 @ 12:37:00 #3
861 eesmaster
The damm bitch left !
pi_204887
Coole Aktie SBS6
The Guru is present

pi_204888
Inderdaad, ik denk dat de andere commerciele omroepen alleen maar jaloers kunnen zijn op de enorme aantal kijkers die BB trekt.
En al gaven ze me 5 ton dan ging ik nog niet met W.F. op een eilandje zitten, dan heb ik nog liever sex met Mona .

Ik hoop wel dat andere omroepen het idee nou niet gaan kopieren, maar dat zal wel wishfull thinking zijn.

I sense much Windows in you.
Windows leads to bluescreen, bluescreen leads to downtime.
Downtime leads to suffering. Windows is the path to the
darkside. Powerful Linux is.

Unkown Jedi Knight

pi_204889
quote:
op 10-21-1999 om 12:37 PM schreef Kiekeboeh het volgende:
dan heb ik nog liever sex met Mona .

....You must be blind......

Tiet voar'n pafke..

pi_204890
We hebben in Tinkiepinkie en Kiekeboe twee echte V fans te pakken!
The only thing we have to fear is FEAR itself
  donderdag 21 oktober 1999 @ 13:04:00 #7
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_204891
quote:
op 10-21-1999 om 12:37 PM schreef Kiekeboeh het volgende:
(bla bla ...)dan heb ik nog liever sex met Mona .(bla bla ...)

Met alle respect voor jouw sexuele afwijking, beste Kiekeboe, hou er alsjeblieft rekening mee dat half Nederland zit te eten op dit moment.

Sex met Mona, getverdemme. Zelfs Mona heeft geen sex met Mona. There's no such thing as sex met Mona, en als dat wel kan wil ik het niet weten.

Haalt gelijk bij rechter.
  donderdag 21 oktober 1999 @ 13:56:00 #8
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_204892
Het gaat me niet om het verzieken van een programma ide (ok een beetje dan) maar waar ik benieuwd naar ben is de reactie vand e bewoners op dit nieuws. Zullen de kanslozen, Bart, Sabine, Bianca en Maurice de anderen aansporen om met dit plan mee te gaan ?? Liever 25 mille en een weekje Hawaii dan na 80 dagen ellende meet nix eruit geknikkerd te worden !
Forum ® us
pi_204893
Bij deze wil ik even mijn oprechte excuses aanbieden aan de rest van de Nederlandse bevolking, mijn opmerking over sex met Mona was volkomen misplaatst en ongegrond.

Mona is zo lelijk, dat wanneer ze sex heeft met Ruud ze fantaseert dat ze iemand anders is.
(ik geef het toe, deze heb ik niet helemaal zelf bedacht, maar ik vind hem wel sterk)

Nogmaals, sorry voor mijn onsmakelijke opmerking. Willem Rulez.

Unkown Jedi Knight

pi_204894
Wat Veronica doet is mensonterend, en niet aleen met het programma van Big Brother maar ook met vele andere programma's.

Ik kan het alleen maar aanmoedigen dat de bewoners zo snel mogelijk gered worden uit de klauwen van de aasgieren van Veroncia die alles doen voor geld. En als SBS 6 degene is die dit doen kan ik alleen maar achter SBS staan.

veel plezier
pi_204895
quote:
op 10-21-1999 om 03:17 PM schreef Guido Enterprises het volgende:
Wat Veronica doet is mensonterend, en niet aleen met het programma van Big Brother maar ook met vele andere programma's.

Ik kan het alleen maar aanmoedigen dat de bewoners zo snel mogelijk gered worden uit de klauwen van de aasgieren van Veroncia die alles doen voor geld. En als SBS 6 degene is die dit doen kan ik alleen maar achter SBS staan.

Duh, fight fire with fire...???
SBS6 of Veronica das dus echt een pot nat.

Sterker nog, ik denk dat SBS6 er een nog idiotere bende van zou maken (herinner je je
'over de rooie' nog?).
SBS6 zou de negen rand debielen samen met Frenquin naar een klein eilandje brengen en ze daar 200 dagen opsluiten en dan moesten ze elke dag met Wendy allemaal mens onterende spelletjes doen.

Nogmaals, ik ben nogal bang voor de big-brother kopietjes die er gaan komen, en geloof mij, die komen er.

Unkown Jedi Knight

donderdag 21 oktober 1999 @ 15:29:00 #12
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_204896
quote:
op 10-21-1999 om 03:17 PM schreef Guido Enterprises het volgende:

Goh, wat zijn die bewoners zielig. Dit doen ze vrijwillig hoor!!!

donderdag 21 oktober 1999 @ 15:37:00 #13
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_204897
Dan vraag ik me af hoe de bewoners dit te weten komen. Maar het gebeurt niet, men heeft het lef gwoon niet!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  donderdag 21 oktober 1999 @ 17:09:00 #14
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_204898
quote:
op 10-21-1999 om 02:02 PM schreef Kiekeboeh het volgende: (blah zwets ...) Mona is zo lelijk, dat wanneer ze sex heeft met Ruud ze fantaseert dat ze iemand anders is.
(bla bla...)

Whahaaa ha ha

Goeie

Haalt gelijk bij rechter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')