Dat klopt Ole, dat is voor de film waar hij als ridder te zien is. Ik weet niet welke filmquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:23 schreef Ole het volgende:
Hij is dus wel bij haar gebleven![]()
En wat ziet hij er verwilderd uitMaar ja, dat zal wel voor een rol zijn natuurlijk
Oeh!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:50 schreef gimme.shelter het volgende:
Vandaag zag ik foto's in de Story of de Weekend of whatever zo'n blad van een daverende ruzie tussen Victor en zijn Kim op het Rembrandtsplein, direct na de NOVA-uitzending.
Zag er heel gezellig uit!!!
V: "Kim, Kimmetje, lieverd, je bent er nu weer aardig bovenop, en dus moet ik je iets vertellen. Je zult het misschien niet leuk vinden. Ik heb drie maanden geleden iemand ontm... Kim? Wat doe je? Kim?"quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Samen in de raampost zitten na wat er gebeurd is. Hoe verzinnen ze 't
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
V: "Kim, Kimmetje, lieverd, je bent er nu weer aardig bovenop, en dus moet ik je iets vertellen. Je zult het misschien niet leuk vinden. Ik heb drie maanden geleden iemand ontm... Kim? Wat doe je? Kim?"
K: "Vic schat, ik ga even in het raam zitten. Zo. Zit ik hier in het raam zeg. Voor je het weet... Ah! Nou zeg, daar loopt een fotograaf van de Story! Wat wilde je me trouwens zeggen Vic?"
V:![]()
"Niks, babe, niks..."
Ze heeft hem hártstikke tuk!
[..]
V: "Kim, Kimmetje, lieverd, je bent er nu weer aardig bovenop, en dus moet ik je iets vertellen. Je zult het misschien niet leuk vinden. Ik heb drie maanden geleden iemand ontm... Kim? Wat doe je? Kim?"
K: "Vic schat, ik ga even in het raam zitten. Zo. Zit ik hier in het raam zeg. Voor je het weet... Ah! Nou zeg, daar loopt een fotograaf van de Story! Wat wilde je me trouwens zeggen Vic?"
V: [afbeelding] [afbeelding] "Niks, babe, niks..."
Ze heeft hem hártstikke tuk! [afbeelding]
Dit laatste verhaal is van een meer recente datum. RUZIE!!! Op het Rembrandtsquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"Niks, babe, niks..."
Smullen! Als er geen raamkozijn in de buurt is, gaat ze stampvoeten!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:57 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Dit laatste verhaal is van een meer recente datum. RUZIE!!! Op het Rembrandtsplein. Met mooie fotoos!! Ik gok de Story, maar hou me er niet aan. Kan ook de Weekend zijn geweest.Vlak na het optreden van Victor in NOVA..
Voor zover ik begrepen heb vooral gehuild over hoe gemeen de roddelpers is.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 06:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
!
Ik heb trouwens dat hele optreden bij NOVA gemist! Wat deed hij daar?
Nou, vooruit, op de valreep van mijn trip naar de stad, i.e. happening The Haguequote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:45 schreef Ole het volgende:
[..]
Voor zover ik begrepen heb vooral gehuild over hoe gemeen de roddelpers is.![]()
Milagro, kom er maar in
[..]
"Niks, babe, niks..."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |