Eerst had mijn schoonma het, toen mijn moeder. Ik dacht de dans te ontspringen maar nee

Benauwd gevoel op mijn borstkas. Dan stekende keelpijn. Dan....hoesten en geen slijm.
EN DAT AL MEER DAN EEN WEEK!
Ik word er krankjorum van. Ik heb de hele tijd een kriebelkeel en dus hoestneigingen maar er komt niks. Mijn stem valt gewoon weg en ik klink als een kikker.
Overdag gaat het nog wel, al is het lastig om een gesprek te voeren met kikkerstembanden

Maar 's nachts...

dan lig je lekker in bed en dan begint het feest.
Kriebels in je keel. Hoesten. Meer kriebels. Meer hoesten. Rechtop zitten. Hoesten. Slokje sap. Liggen. Hoesten. Slokje sap. Ogen dicht. KRIEBEL. Hoesten. Rauwe keel van het hoesten. Kriebel. In slaap sukkelen. Wakker worden omdat je moet pissen als een gek van al die slokjes sap. Jezelf naar de plee slepen. Denken: Heej, de kriebel is weg!

Je hoest even om te testen. Je gaat liggen. Ogen dicht. KRIEBEL! Godver. Slokje sap. Hoesten. KRIEBEL KRIEBEL KRIEBEL.
Ik heb nu hele gore siroop van Dampo, die hoestdempend zou werken maar ik merk er nog niks van (en ik neem inmiddels gewoon een slok uit de fles, 10 ml afmeten my ass).

Kutvirus.