Ach hou je kop. Je hebt geld zatquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We hebben het niet allemaal zo ruim
Hehe, dat moet je ook effe een beetje voorbereiden (heb ik gemerkt tenminstequote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:17 schreef Dizer het volgende:
GODSAMME. Ik wil gewoon lekker een paar dagen (al is het in het weekend) even weg. Berlijn of Antwerpen of zo... Maar neeeeheee...
Vriend(in) 1: Sorry geen geld
Vriend(in) 2: Sorry maar geen geld
Vriend(in) 3: Sorry heb geen vrije dagen meer
Oh? Waar is die geldboom?quote:
Tof! Zo zie je maar weer dat ieder nadeel zo zijn voordeel heeftquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:17 schreef Zhenar het volgende:
Het bloeden is opgehouden![]()
Nu wordt het een tof littekenEn heb ik gelijk iets voor het thema van die rockmeet
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:17 schreef Zhenar het volgende:
Nu wordt het een tof littekenEn heb ik gelijk iets voor het thema van die rockmeet
![]()
Het was zelfverdediging van die wortel!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:19 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
"Gewond geraakt tijdens het snijden van worteltjes"
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was zelfverdediging van die wortel!
Kneuzig hè?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:19 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
"Gewond geraakt tijdens het snijden van worteltjes"
Je had hier gewoon niet meer moeten posten en ons in spanning laten zittenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:17 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Bloemkoolquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kneuzig hè?Het waren geen worteltjes, maar het was bloemkool overigens
![]()
Ik heb geen behoefte aan vermist-topics en ongeoorloofde inbreuk in mijn privésfeerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je had hier gewoon niet meer moeten posten en ons in spanning laten zitten!
Auw, een splinter....ik voel me wat flauw en duizelig.....auwquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je had hier gewoon niet meer moeten posten en ons in spanning laten zitten!
Ik vind bloemkool wel stoer eigenlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:38 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
BloemkoolDat vind ik nou echt het kneusje onder de groenten
Ga maar na: bloemkool stinkt, is blank en heeft "bloem" in zijn naam. Dat zijn zware jaren op het vmbo in de bijlmer hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind bloemkool wel stoer eigenlijk![]()
Zelf vind ik courgette echt een kneuzige groente![]()
Bij jou is dat niet leuk meerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:39 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Auw, een splinter....ik voel me wat flauw en duizelig.....auw
En spruitjes dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:06 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ga maar na: bloemkool stinkt, is blank en heeft "bloem" in zijn naam. Dat zijn zware jaren op het vmbo in de bijlmer hoor.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij jou is dat niet leuk meer.
Alhoewel...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:25 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Die heeft een naam die niet helemaal afgrijselijk gay is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |