quote:
Geen zin inquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:10 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, dat is omdat je vrijdag niet komt he.
![]()
Waarom opende jij het nieuwe topic niet?
Aangenaam.quote:
Kusje d'r opquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen zin in
En dat geldt voor beide zaken.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:15 schreef rena het volgende:
Ik HAAT DIZER![]()
Je gaat er zo aan vrijdag.Wees bang.
Hoe lang ben jij?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:17 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Moet je maar geen eigen naamtopics openen.
Op de A10quote:
1m88. En ik weeg 87 kiloquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:19 schreef rena het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij?Dan kan ik me voor bereiden op some serious bitching.
![]()
![]()
neequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Op de A10? Om 5 uur in de ochtend
? Met hagel
?
Oquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
1m88. En ik weeg 87 kilo. Let op.. ik ga al een half jaar minimaal 3x in de week naar de sportschool
.
Ieek... das wel eng... veel enger dan langs de A10 met twee dronken idioten die steeds op de snelweg gingen lopenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:21 schreef Re het volgende:
[..]
nee, in de parkeergarage op mijn werk om 18:00
, veel minder romantisch
Je mag me beaten met sex?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:22 schreef rena het volgende:
OIk sport ook al 3 maanden, maar ik ben 1.63. Dus het zou geen eerlijke strijd zijn.
![]()
Ik vind je lief![]()
Vriendjes?
![]()
nee hij staat nog op werkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ieek... das wel eng... veel enger dan langs de A10 met twee dronken idioten die steeds op de snelweg gingen lopen.
.
Zelf opgelost of ANWB?
Hoe?quote:
Had ik ook gedaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:24 schreef Re het volgende:
[..]
nee hij staat nog op werk... geen zin om band te verwissellen
Amateur...quote:
Ik ging niet op de snelweg lopenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ieek... das wel eng... veel enger dan langs de A10 met twee dronken idioten die steeds op de snelweg gingen lopen.
.
Zelf opgelost of ANWB?
Dan versla ik je sowieso.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Amateur...
We gaan gewoon eindloos sex hebben en wie het eerst zegt... "ik kan niet meer..." die heeft verloren.. ok?.
Ik zat er op te wachtenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ging de snelweg niet oplopen [ afbeelding ]
quote:
Op verzoek van de TS hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:26 schreef Dizer het volgende:
DaMart... vuile hoer... loop je gewoon de TT te veranderen
TSquote:
Dat is zó rena!quote:
Ik schrok al!quote:
De TT was anders.quote:
Maar ik kom (in al min geweldigheid) nu pas het topic binnen.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:15 schreef Zhenar het volgende:
En ja Rena, ik kom wellicht vrijdag. Nu mijn donderdagafspraak (waarschijnlijk) is gecancelled is die kans nog groter, omdat ik dan donderdag mijn "me-time" kan pakken () en vrijdag dus meer zin heb
![]()
Bovendien heb ik mijn vader al gezegd dat ik die nacht thuis-thuis slaap omdat ik dan in Utrecht ben![]()
Ik haat jou ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar ik kom (in al min geweldigheid) nu pas het topic binnen.![]()
Dus hoe de TT eerder luidde, dat boeit mij niet![]()
Kom nog eens binnen danquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar ik kom (in al min geweldigheid) nu pas het topic binnen.![]()
Dus hoe de TT eerder luidde, dat boeit mij niet![]()
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:41 schreef MissBliss het volgende:
TT.
Zelfs dat heb ik niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:26 schreef DaMart het volgende:
Ik heb nog een tweede pagina staan, en als ik daarop klik komt de rest ook tevoorschijn.
Dus geen nachttreinrit samen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:15 schreef Zhenar het volgende:
En ja Rena, ik kom wellicht vrijdag. Nu mijn donderdagafspraak (waarschijnlijk) is gecancelled is die kans nog groter, omdat ik dan donderdag mijn "me-time" kan pakken () en vrijdag dus meer zin heb
![]()
Bovendien heb ik mijn vader al gezegd dat ik die nacht thuis-thuis slaap omdat ik dan in Utrecht ben![]()
Komt goed uit. Zo is ie bedoeld. Damn wat een gay avatarquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vind hem maar een beetje gay.
Past wel een beetje bij je persoonlijkheid.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Komt goed uit. Zo is ie bedoeld. Damn wat een gay avatar.
Zekers. Ik ben ook wel een beetje gayquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Past wel een beetje bij je persoonlijkheid.
Natuurlijk. Elke man en elke vrouw is ene beetje gay. Heel normaal en heel gezondquote:
Hey, Le Chifrequote:
Ik dacht dat het een soort Joling kloon was ofzoquote:
Ik heb in de bestandsnaam gekekenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een soort Joling kloon was ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |